فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

آشنایی با مزایای طراحی سایت مشاور املاک

آشنایی با مزایای طراحی سایت مشاور املاک: همان طور که می دانید امروزه استفاده از تکنولوژی و اینترنت افزایش یافته است و فعالیت و حضور در دنیای مجازی برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. طراحی سایت مشاور املاک نیز فعالیتی در همین راستا می باشد که اکثر صاحبان کسب و کار ها به آن روی آورده اند.

مزایای طراحی سایت مشاور املاک

مزایای طراحی سایت مشاور املاک : شاهد هستیم افرادی قصد خرید کالا یا خدماتی دارند ابتدا در اینترنت در مورد آن جستجو می کنند حتی اگر به صورت آنلاین خریداری نکنند در مورد آن اطلاعاتی کسب می کنند سپس به صورت فیزیکی اقدام به خرید می کنند.  مشاورین املاک جز افرادی هستند که برای گسترش فعالیت خود دست به طراحی سایت زده اند تا بتوانند فعالیت خود را در سطح شهرها و استان های مختلف گسترش دهند.

کاربرانی که به دنبال خرید ملکی هستند می توانند به مراجعه به سایت مشاورین املاک اطلاعات موردنظر خود را از جمله عکس و فایل به دست آورند. طراحی سایت املاک فقط مختص به مشاورین املاک نمی باشد بلکه کاربران تمام فرآیند خرید و فروش و یافتن مشتری را به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت ها انجام می دهند.

طراحی سایت املاک می تواند نقش مهمی در معرفی و رونق کسب و کار  مشاورین املاک داشته باشد و روش تبلیغاتی بسیار مفید و مؤثر  برای آنان باشد زیرا امروزه دیگر مانند گذشته تبلیغات سنتی موفقیت آمیز نیست.

هم چنین شما می توانید با طراحی یک سایت در زمینه خرید و فروش املاک فعالیت داشته باشید به این گونه که به عنوان یک واسط بین خریدار و فروشنده قرار گیرید و با پیدا کردن مشتریانی در این زمینه و معرفی آن ها به فروشنده درصد پورسانت عالی به دست آورید.

در زیر به صورت خلاصه به مزایای طراحی سایت مشاور املاک پرداخته شده است:

 

  • کاهش هزینه های مربوط به تبلیغات و استفاده از روش نوین تبلیغی به جای روش های سنتی
  • رقابت با رقبا در برند سازی با استفاده از سئو سایت مشاوره املاک
  • دسترسی آسان کاربران به اطلاعات موردنیاز
  • قابلیت ارائه اطلاعاتی در زمینه خرید و فروش و رهن املاک

مشخصات طراحی سایت مشاور املاک:

 

توجه به ظاهر و گرافیک سایت: طراحی سایت مشاور املاک باید دارای گرافیکی زیبا و منحصر به فرد باشد زیرا کاربران مدت زمان زیادی را برای جستجو در آن صرف می کنند.

دسته بندی مناسب املاک در طراحی سایت مشاور املاک:

 

لازم است تا انواع املاک در دسته بندی های جداگانه ای ارائه شود تا کاربران بتوانند به راحتی ملک مورد نظر خود را پیدا کنند و یا آن را در معرض دید دیگران قرار دهد. پیشنهاد می شود دو دسته بندی به بخش خریدو فروش اختصاص دهید.

سئو و بهینه سازی طراحی سایت مشاور املاک:

 

شما می توانید با بهینه سازی سایت املاک خود برای موتورهای جستجو بازدیدکنندگان زیادی را وارد سایت خود کنید و در گوگل رتبه خوبی کسب کنید. با این کار و صرف اندکی هزینه می توانید در هزینه های مربوط به تبلیغات کسب وکار خود صرفه جویی کنید.

اختصاص بخشی برای درج آگهی و بنر تبلیغاتی:

 

مزایای طراحی سایت مشاور املاک : اگر سایت املاک شما بازدید زیادی داشته باشد و نتایج موتورهای جستجو در جایگاه بالایی قرار داشته باشد می توانید با درج تبلیغات سایر افراد در سایت خود کسب درآمد کنید زیرا مالکان زیادی علاقه دارند تبلیغات خود را بر روی سایت های پربازدید قرار دهند.

اختصاص بخشی به عنوان بنگاه های معاملات نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد می باشد. با افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بنگاه های معاملات املاک زیادی از شما خواهند خواست که پروفایل آنلاین املاک آن ها بر روی وب سایت شما قرار بگیرد.

اختصاص بخشی برای درج آگهی کاربران:

مدیران سایت مشاور املاک می توانند بخشی برای درج آگهی کاربران بر روی سایت قرار دهند تا هریک از آن ها بتوانند آگهی خود را با مشخصات خود ثبت کنند.

وجود سیستم جستجوی پیشرفته:

 

بخش جستجو یکی از مهم ترین بخش های هر سایت املاک می باشد زیرا این گونه سایت ها معمولا اطلاعات زیادی را در بر دارند بنابراین نیاز است که ابزاری دقیق جهت جستجو در سایت قرار داده شود.

نمایش نمای ملک در بستر طراحی سایت مشاور املاک:

 

شما می توانید با طراحی سایت املاک به صورت آنلاین نمای سه بعدی و نماهای مختلف ملک را در معرض نمایش کاربران بگذارید بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی آن ها در آن مکان باشد. مشاهده انواع نمای داخلی و خارجی ملک سبب جلب توجه کاربران می گردد و آن ها می توانند با درستی و با اطلاعات کاملی برای خرید اقدام کنند.

امکانات موردنیاز در طراحی سایت مشاور املاک:

امکانات سایت مشاوره املاک

 

  • قابلیت مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
  • قابلیت جستجوی پیشرفته جهت محدود کردن دامنه جستجو به میزان دلخواه در حد اتاق ها، زیربنا و…
  • درج جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها در مورد بازار املاک و مسکن
  • قابلیت آپلود ویدئو و تصاویر مربوط به ملک موردنظر
  • قابلیت ارسال پیامک به صورت انبوه برای مشتریان
  • قابلیت پرداخت اجرت و بیعانه برای متقاضی ملک(قابلیت اتصال سایت املاک به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین)
  • طراحی صفحه ارتباط با ما
  • امکان طراحی صفحه ای ویژه برای هر ملک
  • قابلیت مقایسه املاک با یکدیگر
  • ارائه اطلاعات کاملی در مورد شرایط خرید، فروش، رهن و اجاره املاک
  • قابلیت نظرسنجی در مورد املاک توسط کاربران
  • قابلیت مدیریت انواع مشتریان و اطلاع رسانی ایمیلی یا پیامکی به آن ها

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک انواع طراحی سایت مشاور املاک مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی