فروشگاه اینترنتی مبلمان

۵۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید مبلمان اداری

برای تهیه و خرید مبلمان اداری ابتدا یک لیست از تمامی اسباب و وسایلی که نیاز دارید تهیه کنید , مبلمان هر کدام از بخش های شرکت با هم متفاوت است پس به هنگام خرید به این نکته توجه نمایید .

ما در این جا قصد داریم لیستی از انواع میز و صندلی های مورد نیاز یک شرکت را بیان کنیم , امیدواریم این مطالب به شما به جهت تهیه ی مبلمان مناسب کمک کند .

لیست مبلمان اداری

در قدم اول باید میز های اداره را تهیه کنید , میزها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند :

·   میز مدیریت : میز مدیریت تاثیر زیادی در نظر مشتری دارد , مشتریان و افراد غریبه اعتبار مجموعه ی شما را با آن می سنجند .

·   میز کنفرانس : تمامی کنفرانس ها و جلساتی که بر گزار می شوند نیاز به یک اتاق جداگانه همراه با یک میز کنفرانس دارند .

·   میز پذیرایی : میزهایی که به جهت پذیرایی از مشتریان جلوی صندلی ها قرار داده شده است , این نوع میزها را فراموش نکنید .

·   میز کارمندان : هر کدام از کارمندان به میزهای مخصوصی برای گماردن سیستم ها و لوازم شخصی خود دارند .

بعد از تهیه میز نوبت به خرید صندلی است , صندلی ها هم مانند میزها دارای انواع متفاوتی هستند .

·        صندلی مدیریت : این نوع صندلی معمولا بلند و مطابق با میز مدیریت انتخاب می شوند .

·        صندلی کنفرانس : این صندلی ها به تعداد زیادی دور میز کنفرانس چیده می شود .

·        صندلی انتظار : صندلی های انتظار به تعداد دلخواه برای مشتریان در سالن اداره قرار داده می شوند .

·        صندلی کارمندان : صندلی های کارمندان نیز با توجه به میز و موقعیت آن ها تهیه می شود .

از انواع مبلمان و نیم ست های اداری نیز می توان به جهت پذیرایی از میهمانان و مشتریان استفاده کرد , تمامی این ها بستگی به سلیقه و نظر مدیریت اداری شرکت دارد .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

چیدمان مبلمان اداری

همانطور که می دانید نوع مبلمان تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون محل کار و منزل شما خواهد داشت , اما آنچه که مسلم است تفاوت چیدمان مبلمان اداری و منزل است . نوع چیدمان مبلمان محل کار رسمی تر است چرا که همه روز افراد غریبه ی زیادی به دفترکار شما رفت و آمد دارند و شما بایستی ملاحضاتی را در این باره لحاظ فرمایید .

نکات مهم در چیدمان مبلمان اداری

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مبلمان تاثیر بسیار زیادی در ذهن و نگرش مشتری در رابطه با اعتبار شرکتتان است , شرکت های معتبر دارای ظاهری شکیل تر و زیبا تر هستند . رسیدگی به محل کارتان احترام به مشتری را می رساند .

برای اینکه مبلمان محل کار خود را به بهترین نحو بچینید لازم است به فاکتورهایی توجه کنید :

·   در ابتدا هدفتان از تغییر دکوراسیون دفتر کارتان را مشخص کنید اینکه برای جلب رضایت مشتری این کار را می کنید یا به دلیل تنوع و زیبایی محل کارتان ؟

·   مرحله بعدی این است که تعیین کنید هر یک از اتاق ها و قسمت های اداره چه متراژ و ابعادی دارند , مبلمان هر قسمت بنا به کاربری و متراژ آن قسمت باید تهیه شود .

·   بعد از آن مشخص کنید که میزهای اداری را باید در کدام قسمت جای دهید و مکان دقیق هر کدام را مشخص نمایید , اگر هدفتان از تغییر چینش مبلمان افزایش فضای محیط کار است میزها را عقب تر و نزدیک به هم قرار دهید .

·   پس از قرار دادن میزها در جای مناسب خود وسایل و لوازم مربوط به هریک را روی آن ها بچینید و صندلی ها را در کنارشان قرار دهید . روی میز را به هیچ وجه شلوغ نکنید , وسایل اضافی را می توانید در کشوها جای دهید .

·   از بیش از اندازه شلوغ کردن محیط کار بپرهیزید این کار علاوه بر نازیبا کردن محیط باعث سخت شدن رفت و آمدها می گردد .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

طراحی مبلمان اداری

برای طراحی مبلمان اداری ابتدا باید با اصول آن آشنا باشیم , مبلمان براساس نوع نیاز و سلیقه افراد طراحی و تولید می شوند .

تولید کنندگان مبلمان اداری همواره در صدد آن هستند تا محصولاتی با کیفیت و در خور شان مشتریان تولید کنند و تا حد زیادی هم موفق بوده اند . برندهای داخلی که اقدام به طراحی و تولید انواع مبلمان اداری و منزل نموده اند سعی در تولید محصولاتی با کیفیت و امروز دارند تا با برندهای خارجی به رقابت بپردازند .

مبلمان با کیفیت داخلی بر اساس نوع سلیقه و نیاز مشتریان تولید می شوند و روانه بازار فروش می گردند , به جهت خرید بهترین مبلمان اداری با برندهای معتبر داخلی می توانید به فروشگاه های مربوطه سر بزنید و در این باره پرس و جو کنید .

مبلمان اداری مناسب

هر کدام از انواع مبلمان اداری مناسب به جهت محیط و فضای خاصی هستند . مبلمان قسمت های مدیریت , اتاق های جلسات و کنفرانس ها , سالن های انتظار , اتاق میهمان و .. هر کدام با یکدیگر متفاوت هستند .

·   میز و مبلمان اتاق مدیریت نشان از اعتبار مدیر و مجموعه است پس به همین دلیل هم لازم است از بهترین نوع مبلمان باشد .

·   جلساتی که کارمندان شرکت برگزار می کنند در اتاق هایی با مبلمان خاص صورت می گیرد گاهی این جلسات ممکن است با افراد غریبه به جهت مشارکت باشد پس به هنگام خرید مبلمان این قسمت توجه کنید .

·   سالن های انتظار معمولا اولین جایی است که مشتریان می بینند به همین دلیل هم باید دارای ظاهری آبرومند و زیبا باشند .

·   و اما اتاق های مهمان که عمدتا هم به جهت پذیرایی و گفتگو با مشتریان برای همکاری های بیش تر مورد استفاده قرار گرفته می شود و تاثیر زیادی در نظر مشتری خواهد داشت .

طراحی دکوراسیون و به طور خاص تر مبلمان هر یک از این قسمت ها با هم متفاوت است اما آنچه که در همه آن ها مشترک است شکیل و به روز بودن وسایل است .

 

 


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

بهترین مبلمان اداری

مبلمان های زیادی در بازار به جهت استفاده در شرکت ها و اداره ها موجود هستند , هر از چند گاهی لازم است محیط کار خود را تغییر دهید این تغییر را می توانید با عوض کردن مبلمان و دکوراسیون دفترکارتان شروع کنید .

تغییر دکوراسیون تاثیر زیادی در روحیه ی کارمندان و افزایش بهره وری آنان می گردد بدین منظور می توانید از سبک های مختلف مبلمان استفاده کنید , معمولا شرکت های جدیدتر با نیروهای جوان تر نوع مدرن مبلمان و دکوراسیون را ترجیح می دهند که فضای کمی را می طلبند و تنوع بسیار زیادی هم دارند .

بهترین مبلمان اداری کدامند ؟

سوالی است که ممکن است بسیاری از شما داشته باشید , نوع مبلمانی که در محل کار خود به کار می برید یک امر کاملا سلیقه ای است البته باید به نکاتی چون : کارایی مبلمان , فضای محیط کار , بودجه در اختیار و .. نیز توجه کرد .

اما به طور کلی بهترین مبلمان اداری دارای خصوصیات زیر هستند :

·        اول از همه کیفیت بالایی دارند و دچار تغییر حالت نمی شوند .

·        این مبلمان قیمت مناسبی دارند و لازم به صرف هزینه های هنگفتی نیست .

·        ظاهر مبلمان بایستی زیبا و شکیل باشد .

·        مبلمانی که راحت هستند و در طولانی مدت سلامتی فرد را به خطر نمی اندازند .

اگر مدت زمان زیادی است که از مبلمان محل کار خود استفاده می کنید وقت آن رسیده که هرچه زودتر آن ها را عوض کنید , مبلمان اگر قدیمی و کهنه باشند باعث کاهش راندمان مجموعه شما می گردند چرا که کارمندان بر روی آن ها احساس راحتی نمی کنند و درصدد آن هستند که هرچه زودتر کار خود را تمام کرده و محیط را ترک کنند .

یکی از راه های افزایش بازدهی کارمندان نو و به روز کردن وسایل و مبلمان محل کار است .

نوع مبلمان و دکوراسیون در جلب مشتری نیز تاثیر گذار است , یک محیط کاری شکیل و زیبا نشان از احترام به ارباب رجوع است . با رسیدگی و اهمیت به محیط کار می توانید اعتماد آن ها را به دست آورده و نشان دهید که کارتان برایتان ارزشمند است .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

قیمت مبلمان اداری کلاسیک

اکثر مجموعه ها و شرکت های قدیمی از سبک کلاسیک در مبلمان خود استفاده می کنند , این نوع مبلمان فضای بیش تری در مقایسه با مبلمان مدرن اشغال می کنند و به همین دلیل هم مناسب برای اداره ها و دفاتری با متراژ بزرگ هستند .

قیمت این نوع مبلمان بر اساس پارامترهایی تعیین می گردد که ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

متریال ساخت مبلمان

نوع و میزان کیفیت متریال و ترکیباتی که در ساخت این نوع مبل ها به کار گرفته شده است مهم است و نقشی اساسی در تعیین قیمت آن ها دارد , برخی از این متریال شامل :

·        چوب

اصلی ترین متریال ساخت مبلمان کلاسیک چوب است , از چوب های مختلفی به جهت ساخت و تولید مبلمان استفاده می شود نوع و کیفیت آن ها بسیار مهم است .

·        روکش

نوع پارچه ها و روکش به کار رفته در این مبلمان قیمت های متفاوتی دارند که روی قیمت تمام شده مبلمان تاثیرگذار است .

·        رنگ

کیفیت و نوع رنگ هایی که برای رنگ آمیزی مبلمان به کار گرفته شده است نیز تاثیر زیادی در قیمت مبلمان دارد .

به طور کلی هر اندازه که مبلمان وقت و هزینه ی بیش تری به جهت ساخت بطلبند قیمت بالاتری هم خواهند داشت , تمامی موارد گفته شده در بالا به سلیقه و خواست مشتری بستگی دارد .

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک باید به گونه ای چیده شوند تا استفاده از اشیا به راحتی امکان پذیر باشد , هر کدام از اسباب و وسایل موجود در محیط کار که مورد استفاده قرار می گیرند بایستی در دسترس تمامی کارکنان قرار گیرد مثلا چاپگر یا دستگاه کپی .

برای اینکه به زیبایی مبلمان محیط کار خود بیفزایید می توانید به نور پردازی فضاها بپردازید , نور پردازی ها بایستی مطابق با نوع دکوراسیون و چینش لوازم باشد به طوری که به جلوه هر یک از آن ها افزوده شود .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

قیمت مبلمان اداری مدرن

امروزه مدیران زیادی از انواع مدرن مبلمان در دکوراسیون شرکت و اداره خود استفاده می کنند , دلیل این انتخاب ویژگی ها و خصوصیات خاص و منحصربه فرد آن هاست .

ویژگی های مبلمان اداری مدرن

·   مبلمان مدرن مبلمانی جدید و به روز به شمار می روند و به دلیل تنوع زیادی که دارند می توانند محیط کار شما را در یک چشم به هم زدن متحول کنند .

·   این نوع مبلمان با ظاهری شیک و زیبا تولید می شوند و همین هم باعث زیبایی محل کار شما می گردد , مطمئن باشید محل کار با ظاهری مناسب تاثیر زیادی در نظر مشتریان شما خواهد داشت .

·   این نوع مبلمان بسیار راحت هستند و کارمندان در طولانی مدت احساس خستگی نمی کنند , مبلمان مناسب و راحت از بروز مشکلاتی چون دردهای عضلانی جلوگیری می کند .

·   برای جلوگیری از یکنواختی و تکراری شدن محیط کارتان می توانید با استفاده از فضاهای مدرن و خلاقانه محیطی جدید و امروزی خلق کنید . با رسیدگی و اهمیت به محیط کار خود می توانید به افراد نشان دهید که می توانید کارها را به بهترین نحو انجام دهید .

·   سادگی این نوع مبلمان باعث شده تا محیط منظم تر به نظر برسد و از شلوغی بیش از حد فضاهای موجود نیز جلوگیری شود , دسترسی به همه چیز راحت تر شده و ظاهر میز مبلمان مرتب تر می شود .

قیمت مبلمان اداری مدرن

تعیین قیمت این نوع مبلمان نیز مانند سایر مبلمان ها به پارامترهایی بستگی دارد :

·        کیفیت مبلمان

مبلمان با کیفیت طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند , در ساخت این نوع مبلمان از متریال و پارچه های مرغوب استفاده شده است و همین هم قیمت ها را اندکی بالاتر می برد .

·        نوع مبلمان

مبلمان اداری در سبک های کلاسیک و مدرن تولید می شوند , قیمت مبلمان کلاسیک با مبلمان مدرن متفاوت است . از آنجایی که مبلمان مدرن تنوع بیش تری دارند قیمت های آنان متغیر است .

 


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری خارجی

از انواع مبلمانی که امروزه طرفداران بسیاری دارد مبلمان خارجی است , اگر از افرادی که به دنبال تهیه این نوع مبلمان هستند دلیل آن را سوال کنید یک پاسخ مشترک می شنوید , کیفیت . کیفیت در تولید مبلمان و به طور کلی هر کالایی حرف اول را می زند , اما آیا تنها اجناس خارجی با کیفیت هستند ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که کالاهایی با برند های معتبر خارجی دارای کیفیت های عالی هستند که رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده اند .

در سال های اخیر کشور ما نیز در عرصه تولید مبلمان پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته و با تولید انواع مبلمان اداری و منزل با نمونه های خارجی آن به رقابت پرداخته است .

مبلمان با کیفیتی که طول عمر بالایی دارند و مطابق با سلیقه و خواست مشتری تولید می شوند , اگرچه کیفیت آن ها در مقایسه با مبلمان خارجی برابری می کند اما قیمت های به نسبت کمتری دارند و این به دلیل تولید محصولات در خود کشور است .

مبلمان مدرن خارجی

یکی از سبک های مبلمان اداری که عمدتا مورد استفاده ی مدیران جوان و خوش سلیقه قرار گرفته می شوند مبلمان مدرن است , این نوع مبلمان فضای کمتری اشغال می کنند و به نوعی از فضاهای موجود بهترین استفاده را می برند , انواع برندهای خارجی این مبلمان در بازار عرضه می شوند و انتخاب آن بستگی به روحیه فردی و نوع نیاز خودتان است .

قیمت مبلمان اداری خارجی

همانطور که می دانید مبلمانی با برند های خارجی قیمت بالایی دارند , در این مورد باید به بودجه ای که در اختیار دارید توجه کنید و هر مدل و مارکی را که مدنظرتان است از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید .

شما ساعات زیادی را در محل کار خود می گذرانید , ممکن است که قیمت مبلمانی که قرار است برای اداره و یا شرکت خود تهیه کنید بالا باشد اما باید بدانید که مبلمان مناسب مانع از خستگی شما در ساعات طولانی می گردد .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری خاص

برای استفاده ی حداکثری از تمام محیط کار بایستی فضاهای موجود را مدیریت کرد , این کار باعث افزایش بازدهی و عملکرد محیط کار می گردد .

مدیریت فضای داخلی مجموعه و طراحی مناسب آن می تواند در افزایش عملکرد شرکت و کارکنان نیز موثر باشد .

شرکت ها و مجموعه های خاص نیاز به مبلمان خاصی هم دارند , حال سوال این است که مبلمان خاص چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارند ؟

طرح مبلمان

این نوع مبلمان با طرح های منحصربه فردی تولید می شوند , مدیران اداری برای تهیه مبلمان خود می توانند آنچه که مدنظرشان است را به تولید کننده سفارش دهند و کالایی دقیقا مطابق با نیاز و سلیقه شان تحویل بگیرند .

مبلمان اداری در طرح های مختلفی تولید می شوند , تنوع آن ها بسیار زیاد است به طوری که برای هر قسمت از مجموعه دکوراسیون و مبلمانی خاص با آن فضا در نظر گرفته شده است .

مبلمان میهمان در شرکت ها باید از بهترین نوع مبلمان اداری باشد چرا که دکوراسیون هر مجموعه بیانگر شهرت و اعتبار آن مجموعه است .

راحتی مبلمان

از دیگر خصوصیات مبلمان خاص طراحی ارگونامیک آن هاست , این نوع مبلمان علاوه بر ظاهر خاص و زیبایی که دارند بسیار راحت هستند و این راحتی موجب شده است تا فرد دچار کمر درد و یا درد های عضلانی ناشی از زیاد نشستن نشوند .

راحتی مبلمان تنها در راحتی صندلی ها خلاصه نمی شود بلکه تمامی اسباب ها و لوازم شرکت باید دارای این ویژگی باشند به طور مثال میزها دارای کشو های کافی باشند که این از بی نظمی میزهای مجموعه نیز می کاهد .

قیمت مبلمان

مبلمان ارزان قیمت مشتریان زیادی دارد اما باید توجه کرد که در یک شرکت و اداره ی معتبر آنچه که اهمیت ویژه ای دارد ظاهر و دکورسیون محیط است بسیاری از این مبلمان در کوتاه مدت کارایی و فرم خود را از دست می دهند و ظاهری نامناسب به خود می گیرند .

قیمت مبلمان بر اساس نوع و کیفیت آن هاست که تعیین می گردد , برای تهیه مبلمان با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه های مختلف پرس و جو کنید .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

چگونه یک مبلمان اداری لوکس تهیه کنیم ؟

مبلمان و دکوراسیون یک مجموعه و علی الخصوص میز مدیریت نشان دهنده جایگاه و نقش یک مدیر لایق است , از انواع مبلمان موجود در بازار که برخی شرکت ها و مجموعه های خاصی قادر به خرید آن ها هستند مبلمان لوکس اند , این نوع مبلمان با ظاهری منحصربه فرد و امروزی تولید می شود و طرفداران بسیاری هم دارند .

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید مبلمان لوکس درجه یک و مرغوب هستند و همین هم طول عمر و دوام آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است .

مبلمان لوکس و لاکچری دارای یکسری ویژگی هایی هستند که در این مقاله به شرح آن ها خواهیم پرداخت :

·   اول از همه این نوع مبلمان قیمت نسبتا بالایی دارند و این به دلیل نوع طراحی آن هاست , همانطور هم که پیش تر گفته شد مبلمان لوکس اداری با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شوند پس طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند .

·   مبلمان اداری را می توان به سبک های کلاسیک یا مدرن تهیه کرد , مبلمان لوکس کلاسیک عمدتا مورد پسند افراد میانسال هستند و اما مدیران جوان تر نوع مدرن این مبلمان را ترجیح می دهند . هر کدام از این نوع سبک ها مناسب فضا و دکوراسیون خاصی است .

·   این نوع مبلمان کاملا استاندارد و مطابق با نوع بدن تولید می شوند , این ویژگی باعث شده تا در طولانی مدت دچار مشکلاتی چون کمر درد , گردن درد و .. نشوید . مبلمانی راحت به شمار می روند و مانع از بروز اختلالات جسمانی برای شما می شوند .

برای خرید انواع مبلمان اداری چه از نوع لوکس و چه ساده باید وقت و دقت کافی را داشته باشید و مبلمانی متناسب با دکوراسیون و فضای محیط کاری خود تهیه نمایید . می توانید از طراحان دکوراسیون داخلی راهنمایی بگیرید , آنان مهارت و تخصص کافی در این زمینه را دارند و می توانند فضایی دقیقا مطابق با خواست و سلیقه شما طراحی کنند .


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری لاکچری

امروزه آنچه که اهمیت ویژه ای دارد ظاهر محل کار است , عمدتا شرکت ها و کمپانی های بزرگ و مهم دارای فضاها و محیط هایی لوکس هستند تا در نظر مشتریان جلوه کند چرا که یک محیط زیبا و در عین حال شکیل تاثیر بسیار زیادی در ذهن افراد خواهد داشت .

انتخاب مبلمان لاکچری

برای تهیه یک فضا و محیط لوکس و لاکچری لازم به صرف هزینه های بسیار زیادی نیست اگر به پارامترهایی توجه کرد و مطابق با آن ها پیش رفت .

اول از همه رنگ و نوع مبلمان است , مبلمان تاثیر بسیار زیادی در محیط کار دارند . استفاده از مبلمان با سبک های مختلف می تواند مانع از ایجاد فضایی بی روح و یکنواخت شود .

مبلمان با سبک های کلاسیک و مدرن در محیط های کار مورد استفاده قرار می گیرند و نوع آن ها بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد و می توانید یکی از انواع آن ها را به کار گیرید یا تلفیقی از هر دو سبک را .

استفاده از رنگ های گرم برای مبلمان مانع از ایجاد فضای سرد و بی روح خواهد شد , توجه داشته باشید تمامی رنگ های به کار رفته در دکوراسیون محل کار باید با هم هماهنگ باشند البته در دکوراسیون های مدرن و امروزی می توان از طیف مختلف رنگی در کنار هم استفاده کرد .

طراحی مبلمان نیز بسیار مهم است , استفاده از مبلمان لوکس یا ساده بستگی به سلیقه شما و نیز بودجه ی تان دارد . مبلمان لوکس و لاکچری قیمت های بالاتری هم دارند اما در مقابل به محیط کار شما جلوه ای خاص می بخشند .

از مبلمانی استفاده کنید که مناسب برای محیط و فضای کار شما باشد , گاهی استفاده از مبلمان لاکچری و لوکس در محل هایی که دکوراسیون و فضای کافی و مناسبی ندارند زیبا جلوه نمی کند .

راحتی مبلمان را فراموش نکنید , به هنگام خرید تنها به ظاهر مبلمان توجه نکنید . شما و همکارانتان ساعات زیادی را در محل کار خود می گذرانید پس لازم است مبلمان راحت و مطابق با فرم بدن شما باشند .


  • خوگر 94