فروشگاه اینترنتی مبلمان

۱۲۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

لوازم و تجهیزات کتابخانه

کلمات:

کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه- لوازم و تجهیزات کتاب خانه- قفسه های کتاب خانه

متن:

کتاب خانه یک مکانی عمومی است که بسیار پر رفت و آمد است. افراد زیادی روزانه برای درس خواندن و یا گذراندن اوقات فراغت به کتاب خانه ها می روند. تجهیزات کتاب خانه نقش اصلی در جذب افراد در کتاب خانه ها را ایفا می کند. لوازم و تجهیزات کتاب خانه باید با دقت انتخاب شده و بهتر است نوع مرغوب آن را تهیه نمایید. چرا که هر کدام از این تجهیزات در رضایت و راحتی فرد نقش زیادی خواهند داشت.

انواع لوازم و تجهیزات کتاب خانه

لوازم و تجهیزات کتاب خانه انواع مختلفی دارند اما به طور کلی در میان لوازم و تجهیزات اصلی کتاب خانه می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

میز و صندلی کتاب خانه: صندلی های کتاب خانه ها اکثر یا از نوع چوبی است و یا از نوع پلاستیکی. این دو نوع صندلی بیشترین استفاده را در کتاب خانه ها دارند. اما بهتر است در کتاب خانه از صندلی هایی استفاده نمایید که راحتی فرد را به همراه داشته باشد اما استفاده از صندلی های چوبی و یا پلاستیکی که جنس سفت و محکمی دارند پس از مدتی نشستن موجب گرفتگی و درد های عضلانی و خستگی برای فرد می شوند. از این رو بهتر است از صندلی های چرمی استفاده شود. صندلی های چرمی راحت بوده و نرم هستند.

قفسه های کتاب خانه: قفسه های کتاب خانه که برای جای گذاری کتاب از آن ها استفاده می شود در دو نوع چوبی و فلزی استفاده می شوند. اما بهتر است جنس قفسه های کتاب خانه را از نوع چوبی انتخاب نمایید. این نوع قفسه ها از نظر کیفیت و همچنین از نظر زیبایی و مدرن بودن بهتر از قفسه های دیگر بوده و زیبایی خاصی را در کتاب خانه ها حاکم می کنند. شما می توانید برای این که کتاب خانه ی زیبایی داشته باشید از لوازم و تجهیزات دکوری نیز استفاده نمایید.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

تجهیزات استاندارد کتابخانه

کلمات:

کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه- اصلی ترین تجهیزات در کتاب خانه- صندلی های استاندارد کتاب خانه

متن:

کتاب خانه ها محیط های عمومی هستند که مورد استفاده ی شمار زیادی از مردم قرار می گیرند. در راه اندازی کتاب خانه به موضوعات فراوانی باید توجه نمود. خرید تجهیزات مناسب برای کتاب خانه یکی از موضوعات اصلی کتاب خانه ها است. از آن جایی که افراد مدت زمان زیادی را در کتاب خانه سپری می کنند و بیشتر وقت و زمان خود را برای مطالعه و درس خواندن  به کتاب خانه ها  می روند از این رو باید محیط داخلی کتاب خانه ها طوری باشد که افراد در هنگام درس خواندن و مطالعه ی مطالب با تمرکز بالا و راحتی کافی به این کار بپردازند.

تجهیزات استاندارد برای کتاب خانه ها

منظور از استاندارد بودن تجهیزات کتاب خانه این است که وسایل و لوازمی که برای کتاب خانه مورد استفاده قرار می گیرند هم از مقاومت بالایی برخوردار باشند و هم افراد در حین استفاده از آن ها دچار نا رضایتی نشوند.

به طور مثال یکی از اصلی ترین تجهیزات در کتاب خانه ها میز و صندلی های آن است. اولا که در خرید میز و صندلی سعی کنید میز ها را طوری طراحی نمایید که از میز کناری کاملا جدا به حساب بیاید. یعنی از میز هایی که دارای دو دیوار چوبی مانند بلند در اطراف هستند استفاده نمایید تا حریم هر شخص در حین مطالعه حفظ شود. نکته ی دوم مربوط به صندلی های کتاب خانه است. صندلی های استاندارد کتاب خانه باید به صورتی باشد که اولا راحتی فرد را شامل شود و ثانیا مقاومت داشته باشد. صندلی کتاب خانه نباید خیلی سفت و یا خیلی نرم باشد باید استاندارد و متعادل باشد. از طرفی باید دارای تکیه گاهی مناسب برای کمر و گردن و همچنین دست ها باشد. بهتر است نوع صندلی را به صورت چرمی انتخاب نمایید. صندلی های چرمی از استاندارد بالایی برخوردار بوده و فرد حین استفاده از آن ها کاملا راحت است.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

قیمت تجهیزات کتابخانه

کلمات:

تجهیزات کتاب خانه- کتاب خانه- قیمت تجهیزات کتاب خانه- خرید تجهیزات کتاب خانه

متن:

تجهیزات کتاب خانه یکی از امور اصلی در کتاب خانه است. کتاب خانه یک محل فرهنگی است که افراد زیادی در آن جا مشغول به مطالعه و درس خواندن می شوند. کتاب خانه ها مکان های عمومی هستند که سرشار از کتاب های مختلف هستند. این کتاب ها می توانند در زمینه های مختلف مذهبی، درسی، ادبیات و هنری، کتاب های آموزشی در زمینه های متنوع، کتاب های تاریخی و یا داستانی و رمان ها و... باشند. اما مهم ترین چیزی که در راه اندازی یک کتاب خانه باید مد نظر قرار داد ابزار  و لوازم و همچنین دکوراسیون یک کتاب خانه است. این امور در جذب افراد و احساس راحتی آن ها در محیط تاثیر زیادی دارد.

قیمت تجهیزات کتاب خانه

قیمت تجهیزات کتاب خانه به میزان بودجه ای که در دست شما بوده و میزان هزینه که می خواهید برای یک کتاب خانه بکنید بستگی دارد. به طور کلی سعی کنید در خرید تجهیزات کتاب خانه بیشتر لوازمی را تهیه نمایید که زیبایی محیط را به ارمغان آورند. تجهیزات اصلی که برای یک کتاب خانه لازم است کتاب ها و میز و صندلی به همراه قفسه های کتاب می باشند. اما سعی کنید برای دکوراسیون بهتر و زیبا تر کتاب خانه ها از لوازم تزئینی به ویژه دکوری های هنری و تابلو  های زیبا نیز استفاده نمایید.

در خرید لوازم و تجهیزات اصلی کتاب خانه از جمله میز و صندلی نیز باید دقت لازم را داشته باشید. سعی کنید در خرید میز و صندلی بهترین نوع را انتخاب نمایید. بهتر است از صندلی های راحت و چرم مانند اداری استفاده نمایید. این صندلی ها موجب راحتی افراد در حین استفاده می شوند و از آن جایی که افراد مدت زمان زیادی را به مطالعه می پردازند پس بهتر است صندلی شما عرق گیر بوده و باعث خستگی و گرفتگی عضلات وی در حین نشستن نشود.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

معیار های خرید تجهیزات کتابخانه

کلمات:

خرید تجهیزات کتاب خانه- کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه- خرید لوازم کتاب خانه

متن:

خرید تجهیزات کتاب خانه یک امر بسیار مهم در روند راه اندازی یک کتاب خانه است. کتاب خانه یک محیط فرهنگی و محیطی پر رفت و آمد است. بنابراین باید در آن از تجهیزاتی استفاده نمود که علاوه بر مرتب و زیبا نشان دادن کتاب خانه افراد بتوانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند. کتاب خانه مکانی است که افراد برای مطالعه کردن و گذراندن اوقات فراغت و یا برای درس خواندن به آن جا رفت و آمد می کنند. از این رو باید نکاتی را در حین خرید لوازم و تجهیزات آن در نظر داشت. در ادامه معیار های خرید تجهیزات کتاب خانه ی خوب را برایتان خواهیم گفت.

معیار های تجهیزات کتاب خانه ی مناسب چه چیز هایی می تواند باشد؟

در خرید تجهیزات کتاب خانه در درجه ی اول راحتی و رضایت افراد مطرح است. تجهیزات کتاب خانه اصولا لوازمی است که افراد از آن استفاده می نمایند. به طور مثال میز و صندلی کتاب خانه دو قسمت از تجهیزات مهمی است که افراد در زمانی که در کتاب خانه حضور دارند زمان زیادی را از آن ها استفاده می نمایند. انتخاب صندلی کتاب خانه ی مناسب بسیار ضروری است. صندلی کتاب خانه باید راحتی لازم را داشته باشد. و طوری طراحی و ساخته شده باشد که خیلی سفت یا نرم نباشد. از طرفی فرد از نشستن طولانی بر روی آن احساس ناراحتی نکند. نکته ی دوم در خرید لوازم کتاب خانه این است که حتما جنس لوازم مرغوب بوده و مقاومت بالایی داشته باشند.

در حین خرید به دکوراسیون و چیدمان کتاب خانه نیز دقت نمایید و سعی کنید چیز های خریداری کنید که زیبایی لازم را برای کتاب خانه ی شما به ارمغان بیاورند. به طور مثال در دکوراسیون کتاب خانه می توان از لوازم هنری زیبایی به منظور تزئین محیط استفاده نمود تا محیط را زیبا تر سازد.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

انواع تجهیزات کتاب خانه

کلمات:

کتاب خانه- انواع تجهیزات کتاب خانه- میز و صندلی کتاب خانه- قفسه های کتاب خانه

متن:

کتاب خانه ها محیط هایی پر رفت و آمد هستند . در واقع کتاب خانه مکانی فرهنگی برای جمع آوری کتاب های متنوع در زمینه های مختلف است که افراد زیادی از آن برای درس خواندن و یا گذراندن اوقات فراغت و مطالعه استفاده می نمایند. از آن جایی که کتاب خانه یک محیط عمومی بوده و افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند از این رو باید در انتخاب وسایل و چیدمان یک کتاب خانه نهایت دقت را به کار گرفت.

انواع تجهیزات کتاب خانه

در واقع به هر وسیله ای که در کتاب خانه توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد تجهیزات کتاب خانه نام دارد. در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

میز و صندلی کتاب خانه : یکی از مهم ترین تجهیزات در کتاب خانه میز و صندلی است. میز و صندلی جزو وسایلی است که افراد بیشتر از هر چیزی از آن ها استفاده می نمایند. از این رو بهتر است در انتخاب و خریداری میز و صندلی برای کتاب خانه دقت نمود. در هنگام خرید صندلی کتاب خانه بهتر است جنس صندلی را در نظر بگیرید. سعی کنید صندلی خریداری نمایید که نرم بوده و شکل صحیح بدن فرد را حفظ نماید. این خصوصیات موجب می شود فرد در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس خستگی نکند.

قفسه های کتاب خانه : از دیگر تجهیزات کتاب خانه ها قفسه های کتاب خانه است. قفسه های کتاب خانه به دلیل این که بار زیادی را تحمل می کنند از این رو باید مقاومت بالایی داشته باشند. این قفسه ها بهتر است از نوع چوبی باشند  اگرچه چوب ممکن است مقاومت آهن را نداشته باشد اما می تواند دکوراسیون زیبایی را به کتاب خانه هدیه دهد.

دو وسیله ای که در بالا ذکر شد جزو وسیله های اصلی یک کتاب خانه به حساب می آیند. طبق سلیقه و میزان هزینه ای که قرار است بشود می توان از وسیله های دیگر برای کتاب خانه استفاده نمود.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

خرید تجهیزات کتاب خانه دست دوم

کلمات:

کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه- صندلی های کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه ی دست دوم

متن:

کتاب خانه یک محیط فرهنگی و عمومی است که افراد زیاد در این  مکان به مطالعه و درس خواندن می پردازند. محیط کتاب خانه به صورتی است که با محیط های دیگر کاملا متفاوت بوده و باید در چیدمان و خرید تجهیزات آن دقت زیادی نمود. محیط کتاب خانه باید از وسایلی تهیه شده باشد که فرد هنگام استفاده کردن از آن ها دچار مشکلی نشده و به راحتی از آن ها استفاده نماید. تجهیزات کتاب خانه را می توان به صورت دست دوم و یا دست اول و نو نیز تهیه نمود.

خرید تجهیزات کتاب خانه دست دوم

تجهیزات کتاب خانه دارای انواع مختلفی هستند در واقع هر وسیله ای که در کتاب خانه مورد استفاده ی فرد و مشتریان قرار می گیرد جزو تجهیزات کتاب خانه به حساب می آید. تجهیزات کتاب خانه در مرحله ی اول باید از جنس مرغوبی بوده و مقاومت بالایی داشته باشند. از طرفی در خرید تجهیزاتی از قبیل میز و صندلی های کتاب خانه باید به راحتی فردی که می خواهد از آن استفاده نماید نیز دقت نمود. یعنی مهم ترین موضوع در رابطه با خریداری تجهیزات کتاب خانه رضایت و راحتی فرد است. صندلی های کتاب خانه بهتر است از نوع چرمی باشند. خرید صندلی های چرمی استاندارد تر و بهتر است. در بیشتر کتاب خانه ها از صندلی های پلاستیکی استفاده می شود. این صندلی ها از نظر هزینه به صرفه هستند اما از نظر کیفیت و رضایت فرد مناسب نیستند. چرا که به دلیل جنسی که دارند سفت و محکم بوده و افرادی که برای مطالعه طولانی مدت بر روی آن ها می نشینند دچار خستگی و درد ها و گرفتگی های عضلانی می شوند.

بنابراین بهتر است از صندلی های چرمی که استاندارد بوده و فرد در صورت نشستن طولانی دچار خستگی نمی شود استفاده نمود.  در صورتی که نمی خواهید هزینه ی زیادی برای خرید تجهیزات بپردازید می توانید از تجهیزات کتاب خانه ی دست دوم استفاده نمایید.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

خرید تجهیزات کتاب خانه

کلمات:

خرید تجهیزات کتاب خانه- کتاب خانه- انتخاب تجهیزات کتاب خانه- صندلی های کتاب خانه

متن:

خرید تجهیزات کتاب خانه در واقع اصلی ترین موضوع در راه اندازی یک کتاب خانه است . کتاب خانه یک مکان عمومی پر رفت و آمدی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. همچنین افراد استفاده های متفاوت و مهمی از کتاب خانه دارند که این موضوع موجب می شود این مکان کاملا با مکان های عمومی دیگر متفاوت باشد. در خرید و انتخاب تجهیزات کتاب خانه باید دقت زیادی نمود و نکات مهمی را باید در نظر گرفت. در ادامه ی متن در مورد خرید تجهیزات برای کتاب خانه توضیحاتی خواهیم داد.

خرید تجهیزات کتاب خانه

همان طور که گفته شد افراد استفاده های متفاوت و زیادی از کتاب خانه ها می کنند. از این رو باید تجهیزات کتاب خانه را با کیفیت های بالا تهیه نمود. در واقع هر وسیله ای که در کتاب خانه مورد استفاده ی افراد قرار می گیرد جزو تجهیزات کتاب خانه محسوب می شود. تجهیزات کتاب خانه شامل میز و صندلی های افراد، میز  و صندلی مدیر یا مسئول کتاب خانه و قفسه های کتاب است که از اصلی ترین تجهیزات کتاب خانه به شمار می آید.

بهتر است در خرید تجهیزات کتاب خانه جنس وسایل و لوازم را از چوب استفاده نمایید . البته سعی کنید ابزاری با کیفیت بالا تهیه نمایید. چرا که قرار است برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. پس جنس قفسه ها را از چوب انتخاب نمایید. اما صندلی های کتاب خانه را بهتر است از نوع صندلی های چرمی اداری انتخاب کنید. صندلی های چرمی با استاندارد بالایی ساخته می شوند. این صندلی ها علاوه بر راحتی طوری ساخته می شوند که حالت صحیح بدن را در حین نشستن حفظ می کنند. علاوه بر این، این صندلی ها از خستگی افراد جلوگیری می کنند و قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند. نرمی این صندلی ها به صورت کاملا استاندارد بوده و برای افراد حس راحتی را به ارمغان می آورد.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

 

صندلی و تجهیزات کتاب خانه

کلمات:

کتاب خانه- صندلی کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه- صندلی های چوبی

متن:

کتاب خانه در واقع به مجموعه ای از اطلاعات و خدماتی گفته می شود که توسط دولت و یا یک نهاد عمومی و یا حتی یک شخص ایجاد شده و از آن نگهداری می شود. محیط کتاب خانه یک محیط بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. امروزه افراد زیادی در کتاب خانه ها رفت و آمد می کنند و این محیط در واقع می توان گفت یک مکان عمومی بسیار پر رفت و آمد است. افراد به هدف های مختلفی وارد محیط کتاب خانه شده و نام نویسی می کنند. عده ای فقط برای گرفتن و خواندن کتاب برای افزایش اطلاعات عمومی خود نام نویسی می کنند و عده ی دیگر برای درس خواندن در کتاب خانه ها ثبت نام می نمایند.

صندلی کتاب خانه

همان طور که می دانید محیط کتاب خانه با دیگر مکان های عمومی دیگر متفاوت است. کتاب خانه باید دارای محیطی آرام باشد و در چیدمان آن نیز باید نهایت دقت را نمود. یکی از وسایل و تجهیزات کتاب خانه صندلی کتاب خانه است. صندلی هایی که در کتاب خانه مورد استفاده قرار می گیرند ممکن است در سه نوع چوبی، پلاستیکی و یا به صورت صندلی های چرمی باشند. از آن جایی که بیشتر تجهیزات کتاب خانه از نوع چوبی هستند استفاده از صندلی های چوبی می تواند برای این محیط مناسب باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که باید از صندلی هایی استفاده نمود که افراد حین نشستن طولانی بر روی آن احساس خستگی و یا درد نکنند. از طرفی از آن جایی که صندلی های چوبی خشک و سفت هستند ممکن است در صورت استفاده ی طولانی مدت افراد از آن ها منجر به خستگی زود رس آن ها شود. از این رو بهترین نوع صندلی برای کتاب خانه ها صندلی های چرمی هستند. این صندلی ها به دلیل نرمی مناسب و استاندارد بودن کم تر منجر به خستگی می شوند.

 


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

تجهیزات کتاب خانه

 

تجهیزات کتاب خانه

کلمات:

کتاب خانه- تجهیزات کتاب خانه- خرید تجهیزات کتاب خانه- چیدمان کتاب خانه

متن:

کتاب خانه در واقع محیطی است که افراد برای مطالعه و تحقیق و پژوهش وارد آن شده و ساعاتی را در آن جا می گذرانند. محیط کتاب خانه به گونه ای است که در آن جا مجموعه ای از انواع کتاب ها در زمینه های مختلف جمع آوری شده است. کتاب های زیادی در زمینه های فرهنگی، هنری، تاریخی، اشعار و ادبیات، کتاب های درسی و غیره در این قسمت وجود دارد. کتاب خانه ها یکی از پر طرفدار ترین محیط ها هستند که افراد زیادی را به خود جذب می کنند از این رو محیط و تجهیزات کتاب خانه باید به گونه ای باشد که کاستی نداشته و افراد بتوانند از آن به عنوان منبعی جامع استفاده نمایند.

تجهیزات کتاب خانه

همان طور که گفته شد محیط  و تجهیزات کتاب خانه باید کامل و بی نقص باشد. در خرید تجهیزات کتاب خانه باید بسیار  دقت شود چرا که محیطی است که بیشتر افراد از آن برای درس خواندن استفاده می نمایند. از این رو باید به گونه ای باشد که افراد در آن احساس راحتی داشته باشند و دغدغه ای برای آن ها ایجاد نشود. در واقع هر وسیله ای که به منظور استفاده ی افراد در کتاب خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوعی وسیله و تجهیزات کتاب خانه به حساب می آید.

دکور و طرز چیدمان کتاب خانه دلخواه بوده و فرد مسئول با توجه به سلیقه ی خود آن را چیدمان می کند. ممکن است عده ای دکوراسیون چوبی را برای کتاب خانه بپسندند که بهترین نوع دکوراسیون برای کتاب خانه است. اما بسیاری از کتاب خانه هایی که در سال های اخیر ساخته شده اند دارای دکوراسیون آهنی نیز هستند. اما توصیه ی ما این است که از تجهیزات چوبی ام دی اف برای کتاب خانه استفاده نمایید و سعی کنید قفسه های کتاب و میز و صندلی ها را از نوع چوب تهیه نمایید.


  • خوگر 94
  • ۱
  • ۰

 

لوازم و تجهیزات مهد کودک

کلمات:

بهترین تجهیزات مهد- لوازم و تجهیزات مهد کودک- میز و صندلی کودک- لوازم سرگرمی کودک

متن:

هر نوع وسیله ای که به منظور شادی و سرگرمی کودک و همچنین یادگیری وی در مهد کودک مورد استفاده قرار می گیرد تجهیزات مهد کودک شمرده می شود. در مهد کودک های گوناگون از تجهیزات مختلفی برای سرگرمی کودک استفاده می شود و ممکن است یک مهد کودک دارای بهترین تجهیزات مهد باشد و مهد کودک دیگر دارای لوازمی کم برای سرگرمی کودکان باشد. در حالت کلی استفاده از تجهیزات بیشتر و مرغوب تر برای مهد کودک در جذب کودک و همچنین لذت بردن وی از حضور در محیط تاثیر گذار تر می باشد.

لوازم و تجهیزات مهد کودک

در مهد کودک دسته ای از وسایل به منظور یادگیری و سرگرمی توسط کودک مورد استفاده قرار می گیرد و دسته ای دیگر صرفا جهت شادی و نشاط او استفاده می شود. میز و صندلی کودک در مهد ابزاری است که کودک در روی آن ها به منظور سرگرمی و یادگیری می نشیند و از آن ها استفاده می کند. جنس میز و صندلی کودک بهتر است از نوع پلاستیکی باشد. میز و صندلی پلاستیکی برای استفاده ی کودک در سنین مهد مناسب تر است. چرا که آسیب چندانی به وی نرسانده و دارای وزن کم تری نیز هست تا کودک بتواند به راحتی آن را جا به جا نماید.

تاب و سرسره و یا ابزار همانند این ها ابزار و لوازم سرگرمی کودک در مهد است یعنی کودک فقط برای بازی و نشاط از آن ها استفاده می نماید. جنس این ابزار در مهد بسیار مهم هستند و بهتر است این ها نیز از نوع پلاستیکی باشند تا کوچک ترین صدمه ای برای وی نداشته باشند. از طرفی این ابزار باید دارای ایمنی لازم بوده تا کودک در حین بازی بر روی آن ها صدمه ای نبیند . بهتر است بر روی کف حیاط مهد نیز تاتمی های گذاشته شود تا کودک با ایمنی بیشتر به بازی بپردازد.


  • خوگر 94