فانتونی – گفتگو با فعالان صنعت چوب و مبلمان
بخش اول – امیر حسین کشاورز مدیرعامل شرکت صادر نما چوب
امیرحسین کشاورز دانشآموخته مهندسی صنایع و دارای مدرک DBA و فعال حوزه تجهیزات و یراقآلات صنایع مبلمان و کابینت آشپزخانه، برند فانتونی است. وی در حوزه کسبوکار خود، کیفیت محصول را در درجه اول، خدمات پس از فروش را در درجه دوم، و قیمت را در درجه سوم اهمیت میداند.
کشاورز میگوید برای برند فانتونی با نگاه کلی برای هشت سال برنامهریزی کردیم و خوشبختانه به هدف رسیدیم. ازنظر شبکه توزیع قوی هستیم. مشتریانمان شامل توزیعکنندگان فروشگاهی، تولیدکنندگان و انبوهسازان میشوند. او معتقد است ازآنجایی که ساخت بسیاری از انواع مبلمان بدون یراقآلات امکانپذیر نیست یراقآلات محصول مهمی در حوزه مبلمان و کابینت است.
وی اضافه میکند بخشی از ارتباط این مجموعه با مخاطبان از طریق حضور در نمایشگاهها و مجلات معتبر صنعت صورت میگیرد. از طریق فضای مجازی مثل تلگرام و یا اینستاگرام با مشتریان ارتباط بسیار خوبی برقرار میکنیم. حتی روشهای نصب که در حوزه یراقآلات بسیار مبحث مهمی است را به راحتی میتوان از طریق فضای مجازی با مشتریان به اشتراک گذاشت.
به اعتقاد او اخیراً مؤثرترین راه برقراری ارتباط با مشتریان و فروش فضای مجازی میباشد و میگوید راه ارتباط با مخاطبان در واقع درگذشته بیشتر حضور در مجلات و نمایشگاههای تخصصی و برگزاری سمینارهای تخصصی بوده است. اما امروز در کنار اینها حضور درفضای مجازی بسیار مؤثر و آسان است و تجربه ی بسیار موفقی بوده است. از دید امیرحسین کشاورز برای توسعه کسبوکار حضور در فضای مجازی لازم و بسیار مؤثر است.
برای آشنایی بیشتر با یراق آلات برند فانتونی و مشاهده جزییات محصولات به سایت خوگرپلاس وارد شوید.
- ۹۸/۰۷/۱۲