پارسیان چوب – گفتگو با فعالان صنعت چوب و مبلمان
علی رسول زاده مدیرعامل شرکت پارسیان چوب و عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران
حوزه فعالیت علی رسولزاده ، پارسیان چوب ، مواد اولیه صنعت چوب است.
وی اظهار میدارد:
با توجه به نیاز فعلی بازار به انواع مختلف ورقهای MDF و همچنین وجود برخی محصولات داخلی که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، لذا امر واردات ورقهای MDF از درجه اهمیت نسبتاً بالایی برخوردار است.
در واقع با وجود تعداد زیادی تولیدکنندگان داخلی و همچنین تعداد واردکنندگان، این کالا وارد یک بازار رقابتی شده که در این بین کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش، همراه بودن با مشتری و جلب رضایت مشتریان حائز اهمیت میباشد تا کالایی باکیفیت بالا و قیمتی مناسب بهدست مشتریان برسد.”
راههای ارتباط با مشتریان
او در ادامه توضیح میدهد:
اولین روش ایجاد ارتباط با مشتریان تماس تلفنی میباشد و بعد از آن حضور درفروشگاههای مشتریان و ارتباطات حضوری تأثیر به سزایی دارد.
دعوت و حضور مشتریان و نمایندگان فروش در همایشها و نمایشگاههای مختلف، دیدار با نمایندگان به مناسبت و روزهای خاص که نشاندهنده توجه کافی و مناسب مجموعه به مشتریان است نیز از راههای ارتباط مؤثر با مشتریان است.
به اعتقاد علی رسولزاده باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و علم در کل دنیا جهت آگاهی از اتفاقات دنیای تجارت،استفاده از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی توصیه میشود.
فضای مجازی بر اذهان عمومی تأثیرگذار است و همچنین سعی بر استفاده بهینه از فضای مجازی در حد اعتدال برای تبلیغات سالم ، ارتباط با مشتریان و غیره وجود دارد.
ضریب نفوذ شبکههای اجتماعی در بین مخاطبان حتی تا زنان خانهدار نیز افزایش داشته و سرعت انتقال دادهها در بین عموم مردم الزام استفاده از شبکههای اجتماعی را دو چندان نموده است.
رسولزاده در ادامه میافزاید:
در بعضی از شرایط استفاده از فضای مجازی توانسته حس اعتماد مشتریان به شرکت را افزایش دهد و همچنین باعث بالا رفتن اعتماد بنفس خود مشتریان شده است.
از آنجایی که محصولات ما در کل کشور بهصورت گسترده توزیع میشود و در بعضی از مناطق، دسترسی به اینترنت مناسب وجود ندارد، خود این امر باعث ایجاد نارضایتی تعدادی ازمشتریان شده است.
برای آشنایی بیشتر با شرکت پارسیان چوب و مشاهده جزییات محصولات به سایت خوگرپلاس وارد شوید.
- ۹۸/۰۷/۱۲