فروشگاه اینترنتی مبلمان

۵۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تیغه اره دورکن

تیغه اره دورکن

دستگاه اره دورکن یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه های برش در صنعت و به طور ویژه در صنعت چوب است که به منظور ایجاد برش هایی با دقت و ظرافت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه اره، مهمترین ابزاری است که در ماشین آلات برش مورد استفاده قرار می گیرد و در دستگاه اره دورکن نیز، تیغه اره دورکن از مهمترین قسمت های آن محسوب می شود، که بسیار مقاوم و برنده است و بر روی دستگاه نصب می شود و وظیفه برش را بر عهده دارد.

تیغه اره ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای دستگاه خاصی طراحی شده اند و نمی توان تیغه اره یک دستگاه را به دستگاهی دیگر نصب کرد. علاوه بر این هر تیغه اره بر اساس نوع متریالی که برش می زند، مانند فلز، سنگ، پلاستیک، شیشه، ام دی اف، نئوپان و سایر موارد، کاربرد متفاوتی دارد، برای مثال تیغه اره هایی که در نجاری ها مورد استفاده قرار می گیرند باید مختص برش چوب باشند. به منظور استفاده بهینه از تیغه اره و افزایش عمر آن باید اولا هر تیغه اره را برای کاربرد خودش استفاده کرد و همچنین بعد از استفاده مداوم از آن در یک ساعت، آن را تعویض کرد.

در دستگاه اره دورکن علاوه بر تیغه اصلی، یک تیغه کوچکتر بنام تیغه خط زن هم بر روی دستگاه نصب می شود که به منظور ایجاد خط برش با عمق بسیار کم، قبل از برشکاری تیغه اره اصلی، با افزایش کیفیت لبه های برش خورده در زیر کار و در دو طرف قطعه مورد نظر می شود و به صورت یک تکه و دو تکه تولید شده که یک تکه آن دارای 24 دندانه و دو تکه آن دارای دو تیغه 12 دندانه است. تعداد دندانه های تیغه اره اصلی، بیشتر از دندانه های تیغه اره خط زن است. تیغه اره خط زن در جهت موافق با قطعه و تیغه اصلی در جهت مخالف آن کار می کند.

انواع تیغه اره دورکن

تیغه اره دورکن با شکل دندانه های متفاوت جهت کاربردهای مختلف تولید می شود؛ تیغه اره های دندانه مخروطی (Conic) و تخت (Flat Top) جهت برش انواع نئوپان و ام دی اف روکش دار و تیغه اره با دندانه پخ چپ و راست (H-ATB) برای برش انواع قطعات چوبی و یا در اصطلاح برش خام مورد استفاده قرار می گیرند، که در این قسمت به معرفی هر یک از انواع تیغه اره دورکن می پردازیم:

تیغ اره ام دی اف بر: برای برش انواع ورق های ام دی اف و نئوپان ملامینه می باشد.

تیغ اره نئوپان بر: برای برش انواع پنل های نئوپان بدون روکش مناسب است. برای نوع روکش دار آن از تیغه اره ام دی اف بر استفاده می شود.

تیغ اره های چوب بر: برای برش انواع چوب و انواع نئوپان خام مناسب است.

تیغ اره های کورین بر: برای متریالی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای نوع بسیار حساسی می باشند.

تیغ اره های آلومینیوم بر: برای برش انواع آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه اره خط زن یک تکه: تیغه اره ای است که دندانه هایی با شکل مخروطی دارد و فقط می تواند ارتفاع خط زن روی ماشین را تنظیم کند. با افزایش ارتفاع تیغ اره مقدار دهانه آن به دلیل شکل مخروطیش بیشتر می گردد.

تیغه اره خط زن دو تکه: مزیت این تیغ اره نسبت به نوع تیغه اره خط زن یک تکه، امکان تنظیم دهانه تیغه اره، توسط پُر‌کننده های فلزی است، که فاصله دهانه را بر اساس مقدار مورد نیاز، کمی بیشتر از ضخامت تیغ اره اصلی، تنظیم می نماید.

شرکت های آلمانی لایکو و لایتز و شرکت های ایتالیایی CMT و استارک با داشتن سابقه طولانی در حوزه تولید تیغه اره دورکن و برخورداری از تخصص های پیشرفته در این حوزه، دارای محصولاتی بسیار با کیفیت و با دوام می باشند. در بحث خرید تیغه اره دورکن باید به دو نکته نوع کاربرد و همچنین مشخصات فنی و ابعاد آن توجه کرد که این مشخصات شامل، وزن، ابعاد، برند، قطر خارجی، تعداد دندانه، قطر سوراخ وسط، ضخامت برش اره می شوند. تمام این ویژگی ها باید متناسب با کاری که در نظر داریم انجام دهیم، تطبیق داده شود و تیغه مورد نظر انتخاب گردد زیرا که این ویژگی ها به جز برند، مزیتی را برای خرید تیغه اره دورکن ایجاد نمی کنند.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

دستگاه اره دورکن

دستگاه اره دورکن

دستگاه اره دورکن یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه های برش در صنعت و به طور ویژه در صنعت چوب است که به منظور ایجاد برش هایی با دقت و ظرافت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های ماشین اره دورکن می توان به دقت و ظرافت در برش، کاربری ساده دستگاه، استهلاک پایین و امکان اپراتوری آسان آن که به معنای ساده بودن عملیات راه اندازی آن می باشد اشاره کرد. در این نوشتار مواردی را به منظور تنظیم اره دورکن بیان می کنیم.

اجزای دستگاه اره دورکن

شناخت اجزای دستگاه اره دورکن، در جهت تنظیم اره دورکن الزامی است که این دستگاه شامل این اجزا می باشد:

موتور اصلی: موتور دستگاه عامل حرکت تیغه دستگاه می باشد که وظیفه برش را بر عهده دارد.

تیغه اره: در این دستگاه دو تیغه اره وجود دارد که یکی تیغه اره اصلی و وظیفه اصلی برش را بر عهده دارد و دیگری تیغه اره خط زن که وظیفه برش کم عمق به منظور تسهیل برش اصلی را بر عهده دارد. این قطعه در فرایند تنظیم اره دورکن نقش مهمی دارد.

ریل: به منظور حرکت قطعه ای که برای برش در دستگاه قرار داده شده است مورد استفاده قرار می گیرد و قطعه را به طرف تیغه هدایت می کند.

گونیا: به منظور اندازه گرفتن قطعه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

میز پشت گونیا: ناحیه ای به منظور نگهداری قسمتی از قطعه کار می‌باشد.

گونیای موجود در وسط ریل: هنگامی که عملیات برش به صورت زاویه دار انجام می شود از این گونیا استفاده می کنند.

نگهدارنده قطعه روی ریل: ابزار مهمی است که قطعه را بر روی ریل نگهداری می کند و در واقع ابزاری جهت ایمنی اره دورکن می باشد.

میز برش جلو: هنگامی که قطعات مورد استفاده برای برش بزرگ باشند از این ابزار در جهت گونیا کردن قطعه مورد نظر استفاده می شود.

تنظیم اره دورکن

به منظور تنظیم اره دورکن، رعایت اصول زیر الزامی است:

قبل از تنظیم اره دورکن، دستگاه را در سطحی صاف و محکم نصب کنید و فضای کافی برای کار با محصول را در نظر بگیرید.

دستگاه اره دورکن به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد و مورد کنترل قرار می گیرد، در روش دستی نیاز است تا اپراتور به صورت مستقیم تنظیم اره دورکن را انجام داده و تمام مراحل برش را انجام دهد، ولی در روش اتوماتیک اپراتور از طریق یک صفحه نمایشگر لمسی تنظیم اره دورکن را انجام داده و عملیات برش به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می گیرد.

تیغ اره دستگاه باید به صورت قائم یا 90 درجه بر روی دستگاه نصب شده باشد، برای این منظور از گونیا برای تست 90 درجه بودن تیغه اره استفاده کنید.

قبل از شروع کار، باید فاصله گونیای موجود در دستگاه و ارتفاع تیغه اره را به اندازه ای به میزان حداکثر یک دندانه بالاتر از قطعه ای که باید مورد برش قرار گیرد، تنظیم کنید.

تیغه اره دستگاه حتما باید با توجه به قطعه مورد نظر و سرعت برش انتخاب شود.

تیغه اره دستگاه به هیچ وجه نباید دارای لرزش و یا لنگ زدن باشد، زیرا این کار علاوه بر خطر ایمنی باعث می شود که دستگاه نتواند به خوبی عملیات برش را انجام داده و قطعه مورد نظر را زخمی می کند. برای محاسبه دقیق میزان لرزش تیغه اره، از دستگاه لنگی سنج استفاده کنید.

ابتدا سرعت اره را به سرعت مناسبی تنظیم کنید و بعد از روشن کردن اره، ابتدا اجازه دهید اره به سرعت مورد نظر برسد و سپس قطعه مورد نظر را به سمت تیغه اره هدایت کنید.

محافظی که دور تیغه اره قرار گرفته شکافی برای عبور تیغه اره دارد که این شکاف پس از تنظیم های متوالی گشاد شده و برای برش های باریک مشکل ایجاد می نماید، بنابراین پس از مدتی این قطعه نیاز به تعویض دارد.

خرابی دندانه، کند شدن تیغه و سوختن محل تیغه از ویژگی هایی هستند که نشان می دهند زمان تعویض تیغه اره، فرا رسیده است. برای تعویض تیغه اره باید برق دستگاه را قطع کرد.

به منظور جلوگیری از استهلاک چرخ دنده ها و افزایش عمر قطعات دستگاه باید به طور مرتب آن ها گریس کاری و روغن کاری کرد.

قبل از برش قطعه، باید از محکم قرار گرفتن قطعه مورد برش، در گیره مورد نظر اطمینان حاصل نمود.

در مواقع اضطراری از کلید توقف اضطراری دستگاه برای متوقف کردن آن استفاده کنید.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

خرید اره دورکن دست دوم

خرید اره دورکن دست دوم :

اگر نیاز به یک دستگاه اره دورکن دارید دیگر نیازی به متقبل شدن هزینه های بالا نیستید. شما میتوانید این دستگاه را با کیفیتی بالا و کم کارکرد و هزینه ای بسیار پایین تر تهیه کنید. برای خرید اره دورکن دست دوم به نکاتی باید توجه کرد که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد.به لحاظ فنی سه فاکتور اصلی برای خرید اره دورکن دست دوم وجود دارد. در ابتدا باید سایز دستگاه را با توجه به نیاز خود در نظر گرفت. و البته میزان فضای کارگاهی هم نکته ی بسیار مهمی است. به طور معمول دستگاه های دورکن در سایز های مختلف از 100 سانتی متر تا 380 سانتی متر در بازار موجود هستند.

قابلیت های مورد نظر در زمان خرید اره دورکن دست دوم :

مواردی همچون بیشترین ارتفاع برش، کورس گونیای پشت اره، برش تحت زاویه و همچنین امکان خط زن داربودن دستگاه بعنوان قابلیت ها و محدودیت هایی به شمار میروند که هنگام خرید اره دورکن دست دوم باید به آن ها توجه کرد و البته مواردی همچون تنظیمات برقی و الکتریکی و تنظیمات دقیق دستگاه جزء آپشن های دستگاه دورکن  محسوب می شوند.

میز دستگاه اره دورکن :

این موردمهمترین بخش یک دستگاه دورکن به حساب می آید. این قسمت از دستگاه اره دورکن دارای جنس آلومینیومی است. میز دستگاه در برابر ضربه و خراش کاملا مقاوم است و همچنین تا درصد بالایی از ضربه دیدن و خراب شدن سطح دستگاه جلوگیری میکند.عرض میز دستگاه بصورت معمول برای دستگاه 380 باید حدود 40 سانتی متر باشد با 5 سانت تغییرات.

موتور دستگاه:

نقش یک موتور قدرتمند هنگام برش ورق های ضخیم و یا تراکم بالا به خوبی آشکار خواهد شد. در برش چوب و مصنوعات چوبی سرعت برش یکی از فاکتور های اصلی است و نقش اساسی خواهد داشت. سرعت ایده آل برای برش ایده آل معمولا 3000 تا 6000 دور بر دقیقه است.

یونیت برش:

یکی از مهم ترین بخش های دستگاه اره دور کن یونیت برش است و نحوه اتصال آن به بدنه و روش تنظیمات آن برای برش دادن زاویه و تنظیم ارتفاع آن هنگام خرید اره دورکن دست دوم مهم می باشد. سیستم تنظیمات ارتفاع  دستگاه برای این ماشین ها باید دقیق و بدون خطا باشند چرا که وجود خطا در این بخش باعث از کار افتادن سیستم خواهد شد. همچنین برش در زاویه هم برای این چنین ماشین آلاتی به شدت مهم می باشد بنابر این تنظیم کردن زاویه دستگاه و دقت آن مساله بزرگی است که در بعضی برندهای خارجی این مساله به خوبی ریشه یابی و رفع شده است. و در اکثر دستگاه های چینی این مورد به هیچ وجه بررسی و رفع نشده است. شرکت های اروپایی برای این معضل مکانیزم هوشمندانه ای طراحی کرده است. دورکن ها با استفاده از این تکنولوژی رفع ابهام چنان توانایی در برش فارسی را بالا برده اند که دیگر نیازی به هیچگونه وسیله ای نیست. این دستگاه اره دورکن طوری تیغ اره را به زاویه میبرد که ذره ای موقعیت اصلی آن تغییر نکند.

گونیای اره دستگاه :

این گونیای جلو اره که در دستگاه های دورکن برای برش گونیا مورد استفاده قرار می گیرد در خرید اره دورکن دست دوم نقش به سزایی دارد و تنظیمات آن برای این کار بسیار مهم میباشد. به طور کلی دستگاهی تهیه کنید تا تنظیمات این مورد در آن ساده و راحت باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. این قابلیت در بعضی از دستگاه های دورکن  موجود در بازار حال حاضر بسیار سخت و زمان گیر می باشد. تجربیات اهمیت این مساله را افزون میکند.در این دستگاه می توان به راحتی ظرف مدت 15 ثانیه گونیای جلو اره را با ظرافت دقت کمتر از صدم میلیمتر در هر زاویه ی دلخواه  تنظیم کرد. این مورد همچنین در دستگاه اره دورکن mellon نیز مشهود است.

 

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

خرید اره دورکن

خرید اره دورکن

اره دورکن دستگاهی است که برای برش مستقیم بر روی انواع مختلف مواد از جمله چوب و مشتقات آن، پلاستیک، فلزات و بسیاری دیگر استفاده می شود.شما با آگاهی از نیاز و شرایط خود و کارگاهتان میتوانید برای خرید اره دورکن اقدام کنید. در ادامه  توصیف مزایا و کاربرد ها و ویژگی های این دستکاه ها میپردازیم.

شاید تعداد کمی از مردم می دانند که توسط والتر تیلور نجار در سال 1775 اختراع شده بود و از آن سال ها زمانی که این نوع ماشین اجازه می دهد به طور انحصاری برش مستقیم، با تغذیه برش بالا، اما با دقت و سطحی از برش بسیار کوچک، اره دیسک تکامل یافته و توسعه یافته، مدیریت برای دستیابی به سطح بسیار بالا از کیفیت پردازش.

با توجه به درجه بالایی از تکنولوژی موجود در اره های مدور از خطوط SCM و MINIMAX، حتی کاربر کم تجربه که برای اولین بار در حال کار بر روی یک ماشین مجزا است، قادر به دستیابی به نتایج عالی است.

علاوه بر این، به لطف دستگاه های مختلفی که به طور خاص برای ماشین های دایره ای scm و minimax طراحی شده اند، می توان نه تنها کاهش مستقیم، بلکه کاهش زاویه ای دقیق دقیق، بدون نیاز به انجام محاسبات ریاضی پیچیده (دستگاه های مختلف برای کاهش زاویه ای).

کاربرد

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های نجاری و صنایع چوب بری، دستگاه اره دورکن می باشد که برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه دورکن، برش و تکه تکه کردن سریع قطعات و اندازه ی درست آنها می باشد.

پنج برش جانبی

تنظیم اولیه حصار متقابل در بیرونی است. با یک قطعه نسبتا بزرگ از محصولات ورق (MDF خوب است) شروع کنید. با استفاده از نوار لغزنده یک لبه را بردارید. قطعه را بچرخانید تا لبه تازه برداشته شده بر روی حصار بریده شود و مقدار کمی از طرف دوم را برش دهید. اگر حصار کاملا هماهنگ شده باشد، اکنون زاویه کامل و دو طرف راست را دارید. دوباره بچرخانید و سمت سوم را بچرخانید. دوباره چرخش و طرف چهارم را قطع کنید. اکنون باید یک مستطیل کامل داشته باشید.

دوباره بچرخانید و برش پنجم انجام دهید، حدود 1/2 اینچ را از طرف اول بگیرید. برچسب انتهای پیشرو ضایعات A و انتهای انتهایی B را بگیرید. حالا قراضه را به نصف ببرید و A و B را کنار یکدیگر قرار دهید. اگر ضخامت در A و B یکسان باشد، شما انجام می شود (انگشت خود می تواند در مورد اختلاف 0.0001 اینچ احساس کند). اگر آن را کامل نیست، اتصال خارجی از حصار به outrigger تنظیم - پیچ یا خاموش در مقابل پست (در دستگاه های هوشمند) و یا یک مهره برنز با یک سوراخ غیر عادی است که می تواند پس از سست شدن یک پیچ تنظیم (در ماشین های نخبه).

آیا همیشه نیاز به برش پنج طرف دارید؟ نه. هنگامی که یک مستطیل را برش داده اید، سرعت عرض پیشانی و انتهایی را اندازه گیری کنید. اندازه گیری دقیق نیست چون پنج طرف کاهش یافته است، اما یک چک سریع است ... شما ممکن است شما نیاز به هم ترازی (پس از هماهنگی اولیه زمانی که من ماشین من، من مجبور به انجام آن را یک بار در بیش از 10 سال )، یا ممکن است متوجه شوید که در کنار حصار یک خاک اره جمع شده وجود دارد.

انواع اره دور کن :

+واگنی

+ریل دار

+لکوموتیوی

معرفی چند برند برای خرید اره دورکن

خرید اره دورکن Junior 3800b  

دستگاه کشویی Junior 3800b یک دستگاه از خانواده 3800 نوع B است. قدرت اصلی 7.5 کیلوگرم، سرعت و قدرت واگن اصلی و خط دید و غیره. تنها تفاوت این دستگاه از نوع سگمنت B آن، راست، جهت بالا و پایین و مجهز به صفحه نمایش دیجیتال است. مانند مجهز شدن به یک گیره برای ترمیم بهتر قطعات کاری، میز واگن با شانه قفل، مجهز به حصار چفت و بستن برای تنظیم زاویه پشت اره و داشتن یک جدول واگن با اندازه گیری 3800 * 435/3200 * 415 میلی متر. بر طبق نظر مشتریان، هود تلسکوپ می تواند بر روی این دستگاه نصب شود.

خرید اره دورکن Altendorf WA Series

سری WA از Altendorf SlidersTM وارد بازار شده اند. این ماشین های محکم با راهنمایی کامل و عمودی برای برش دقیق و مربعی در طول طول برش کامل مجهز شده اند. آنها مقاوم به سوراخ هستند و به طور ذاتی پایدار هستند، و بدون در نظر گرفتن وزن کاری، حرکت صاف را ارائه می دهند.

برخی برند های دیگر برای خرید اره دورکن

mollen

G0853—14" 10HP 3-Phase Sliding

KD 3200 TZ

MPSP12-5-0135

SAWTEQ B-130

این نوارهای لاستیکی چسبنده بر روی پایین مسیر، لغزش نمی دهند؛ بدون نیاز به اتلاف وقت، بستن آهنگ در اغلب موارد حتی زمانی که شما در حال برش دادن درها هستید. فشردن برش در ابتدا ترسناک است، اما شما یاد خواهید گرفت که به نوارهای چسبنده اعتماد کنید. بعد از خرید اره دورکن برای آن زمان های نادر که به آنها نیاز دارید، گیره هایی را که در مسیر قفل می شوند (حدود 40 دلار در هر جفت) دریافت کنید.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

ویژگی های یک اره دورکن خوب

ویژگی های یک اره دورکن خوب، ویژگی هایی هستند که باعث تمایز یک دستگاه خوب از یک دستگاه بد می شود. در ادامه به شما راهنمایی هایی می کنیم تا بتوانید اره دورکن خوبی انتخاب کنید. خرید اره دورکن شاید به نظر کار راحتی به نظر به رسد و به خود بگویید تمام دستگاه ها شبیه هم کار می کنند و نیازی به مقایسه دستگاه ها با یکدیگر نداشته باشید.

اما بهتر است ویژگی های ضروری این دستگاه ها مثل دقت برش و ایمنی برش و سایر موارد را در نظر بگیرید، همچنین خوب است که با اجزای دستگاه خود آشنایی داشته باشید و این را در نظر بگیرید که قیمتی که پرداخت می کنید سطح انتظارات شما از اره دورکن انتخابی شما را نشان می دهد.

ویژگی های یک اره دورکن خوب : در ادامه نگاه دقیق تری به ویژگی های مهم هر اره دورکن می اندازیم تا شما بتوانید با ویژگی های اصلی این دستگاه آشنا شوید و بدانید در هنگام خرید باید به کدام قسمت های دستگاه توجه کنید و در نهایت خرید خوبی را داشته باشید.

  • چگونگی مونتاژ شدن توسط کارخانه – یکی از مهم ترین ویژگی های یک اره دورکن مطمئن شدن از دقیق بودن برش اره است. دستگاه باید در کارخانه توسط متخصیص مونتاژ شود تا انتظارات را برآورد کند. اگر شما دستگاهی بخرید که خوب مونتاژ نشده باشد و قیمت کمتری پرداخت کرده باشید و از این خوشحال باشید باید بدانید که پس از مدتی هزینه ای که باید در هنگام خرید می کردید در آینده به صورت خسارت برای دستگاهتان پرداخت خواهید کرد.
  • بدنه یکپارچه جوش داده شده – بدنه ای که اره روی آن استوار خواهد بود مثل استخوان های بدن انسان است. یکپارچه بودن حاکی از خوب مونتاژ شدن، دقت بالای اره و ایمنی دستگاه است. بدنه باید یکپارچه باشد تا ضامن عمر بالا با وجود کار کردن های زیاد آن باشد. بدنه هایی که یکپارچه نیستند در طول زمان استحکام خود را از دست می دهند و از ایمنی خوبی برخودار نیستند.
  • موتور های اره مخصوص – هر موتوری که در هر دستگاه اره دورکن استفاده می شود باید مخصوص همان دستگاه باشد. نکاتی که باید هنگام بررسی موتور اره بررسی کنید شامل این موارد هستند; دکمه ی روشن و خاموش، صفحه ی محافظ مخصوص اره، شکاف های جدا کننده که باعث تماس بهتر هنگام برش های افقی می شود، گیره های دستگاه تا قطعه چوب مورد نظر ثابت باشد و همینطور حرکت کردن اره روی دستگاه را بررسی کنید تا گیر نداشته باشد.
  • تیغه ای اره ی حرفه ای – چوب کار ها و کسانی علامت گذاری می کنند یا کسانی که از اره دورکن برای بریدن قطعه های بزرگ استفاده می کنند نیاز به بهترین نوع تیغه دارند.اره دورکن های صنعتی معمولا تیغه هایی با قطر 8 اینچ تا 10 اینچ دارند تا عملکرد رضایت بخشی داشته باشند. دامنه سایز های مختلفی برای تیغه ها وجود دارد که نمی توان کارکرد آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد.
  • دقت برش – برش های دقیق و صاف یکی دلیل های خرید دستگاه اره دورکن است. شرکت تولید کننده باید دقت برش دهی اره را تضمین کند. دستگاه های اره دورکنی که یکپارچه تولید شده اند ضامن کارکرد طولانی مدت و عالی اره هستند.
  • شرکت های مجرب – دستگاه های اره دورکن در واقع یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستند. بسیار با اهمیت است که شرکتی که این دستگاه را تولید کرده در این زمینه با تجربه باشد و همواره ضامن کیفیت کالای خود باشد و همینطور مشتریان خود را در مدت های طولانی راضی نگه دارد. مطمئن شوید که شرکت تولید کننده دستگاهتان تجهیزات جانبی و لوازم تعمیراتی را در مقادیر قابل قبول برای شما فراهم می کند.

امیدواریم این مقاله به شما برای خرید دستگاه اره دورکن کمک کند و شما توانسته باشید نیاز خود را با توجه به موارد ذکر شده متوجه شوید و بهترین تصمیم خود را برای انتخاب کردن یک دستگاه مناسب بگیرید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

آموزش کار با اره دورکن

آموزش کار با اره دورکن

آموزش کار با اره دورکن یکی از آموزش های مهمی است که هر کسی که قصد استفاده از این دستگاه را دارد باید آموزش های مربوطه را دیده باشد. اره دورکن دستگاهی است که برای بریدن قطعات چوبی در سایز های مختلف استفاده می شود. این اره شامل یک اره اصلی، تیغه نمره دهی، خط کش و پایه های نگه دارنده اره می شود. به وسیله این اره می توان قطعات چوبی را به بهترین شکل برید. از این اره معمولا برای بریدن تخته های سه لایه استفاده می شود. ویژگی که این اره را با سایر اره ها و به خصوص اره های قدیمی تر متمایز می کند توانایی آن در انجام دادن برش لبه ای است.

کسی که می خواهد با اره دورکن قطعات چوبی ببرد باید اقداماتی را قبل از شروع کار انجام دهد و همینطور باید در رابطه با چگونگی کارکرد اره دورکن اطلاعاتی داشته باشد، در هنگام برش دادن نیز طبیعتا باید حواس خود را جمع کند و بسیار دقت کند زیرا اره دورکن نسبت به سایر اره ها ریسک بالاتری در هنگام کار دارد. اقدامات قبل از شروع کار شامل هر کاری جهت شروع کار می شود; مثل پوشیدن لباس ایمنی یا فراهم کردن وسایل و یا قرار دادن قطعات چوب بر دستگاه. از اطلاعاتی که دانستن آنها در رابطه با چگونگی کارکرد اره دورکن مهم است موارد زیر هستند:

  • بعضی اره دورکن دارای دو اره است که یکی برش اصلی را انجام می دهد و دیگر اره نمره دهی است که برای تنظیم اندازه استفاده می شود و جهت چرخش این دو اره با هم متفاوت است.
  • اره دورکن به صورت الکتریکی کار می کند و در هنگام کار حتما شرایط ایمنی تجهیزات برقی خود را بازبینی کنید.
  • اگر نوع اره دورکن شما افقی است نیازی به جا به جا کردن قطعات چوبی نخواهید داشت اما اگر نوع اره دورکن شما عمودی است باید بدانید که برای برخی برش ها نیاز دارید روی دستگاه خم شوید تا با دقت بیشتر برش انجام دهید، در چنین مواردی سعی کنید فاصله ی خود را با تیغه حفظ کنید.
  • بالا قرار گرفتن یا پایین قرار گرفتن اره ی دستگاه را تعیین کنید، اگر بالاتر قرار بگیرد برش عمیق تری خواهید داشت.
  • بهتر است قسمت هایی که می خواهید برش از آن قسمت شروع شود را از قبل با خودکار علامت بزنید.
  • به آرامی چوب را به سمت اره هل دهید تا برش دقیق تر انجام شود، زیرا در صورت انجام دادن به صورت سریع احتمال اینکه قطعه ی مورد نظر کج شود وجود خواهد داشت.
  • برای استفاده از خط کش دستگاه اره دورکن قطعه ی چوبی مورد نظر روی دستگاه قرار دهید و سعی کنید با خط مماس شود.
  • کار با این اره اقدامات تکرار کننده ای می خواهد که می توان گفت به این صورت است: " آوردن، بریدن،   آوردن، بریدن " و بعد از مدتی شما به این کار عادت می کنید و شاید ممکن است دیگر توجهی که باید به کار داشته باشید را نداشته باشید. پس پیشنهاد می شود که هر بار قبل از شروع کار اقدامات ایمنی را اجرا کنید و به این کار نیز عادت کنید.

آموزش کار با اره دورکن : کار با دستگاه تقریبا آسان و شما به سرعت خواهید فهمید کدام تکنیک برای برش را باید بکار ببرید تا مناسب شما باشد. ممکن است شما با نشستن بر زانو های خود احساس بهتری داشته و بتوانید برش های دقیق تری بزنید زیرا در این حالت می توانید از نزدیک بریده شدن قطعات را ببینید.

دکمه ی روشن را بزنید و بعد صدای اره را خواهید شنید; مطمئن شوید که اره دورکن در آخرین سرعت خود قرار دارد. سرعت بالای اره باعث بهتر بریده شدن چوب خواهد شد و خوب است بدانید که اگر در همان ابتدای روشن شدن دستگاه سعی به برید داشته باشید نتیجه ای به جز برش نامطلوب نخواهید داشت. بعد از اینکه سرعت اره بالا رفت برش را شروع کنید و حتما توجه داشته باشید که قطعه ی مورد نظر را به دستگاه توسط گیره ها قفل کنید که در صورت عدم این کار ممکن است باعث صدمه زدن به دستگاه خود شوید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

کاربرد دستگاه اره دورکن

کاربرد دستگاه اره دورکن در صنایع چوب سازی و کابینت سازی فراوان است. دستگاه اره دورکن یک نوع اره از اره های میزی است. از این دستگاه برای انجام دادن برش دادن های مختلف استفاده می شود. با اختراع اره میزی در سال 1906 ایجاد برش های جدید تر مثل برش های لبه ای سریع تر، دقیق تر و با کیفیت بالاتری انجام شد.

از این اره معمولا برای برش تخته های چوبی سه لایه بیشتر استفاده می شود زیرا بریدن این تخته ها با سایر اره ها احتمال اشتباه شدن اندازه ی تخته را بالا می برد. تا قبل از اختراع اره میزی برش های لبه ای را به صورت دستی انجام می دادند که کاری بسیار زمان بر بود اما بعد از اختراع دورکن برش های لبه ای کاملا متفاوت و بهتر انجام شد.

دستگاه اره دورکن توسط کابینت ساز ها برای برش های ام دی اف، پروفایل، ورقه ورقه، ورقه های پلاستیکی و ... انجام می شود. از این اره معمولا برای برش چوب استفاده می شود اما می توان از آن برای برش ورقه های فلزی یا پلاستیکی نیز استفاده کرد. در ادامه به 4 کاربرد دستگاه اره دورکن اشاره می کنیم.

1- علامت گذاری

کمپانی هایی که نشانه یا علامت های چوبی یا ملامینی در سایز های مختلف می سازند، معمولا در کارگاه خود دستگاه اره دورکن دارند. با استفاده دستگاه اره دورکن، سازنده علامت یا نشانه می تواند ردیف های تخته های سه لایه را در اندازه های دلخواه و با ضخامت دلخواه به راحتی برش دهد و علامت یا نشانه را بسازد. دستگاه اره دورکن لبه های صافی را ایجاد می کند که انجام دادن برش را بسیار راحت تر می کند. اگر از این اره درست استفاده شود، هیچ اضافاتی به وجود نمی آورد و که باعث می شود ابزار فوق العاده کم هزینه ای باشد که جلوی سایر هزینه ها را نیز می گیرد.

2-  شرکت های تاسیساتی

بعضی از شرکت های تاسیساتی که برای سینما ها، سالن های نمایشی و دکوراسیون های تلویزیون تاسیسات ایجاد می کنند از دستگاه های اره دورکن برای ایجاد تاسیسات مورد نیاز استفاده می کنند. بسیاری از صحنه های نمایشی توسط دیوار های چوبی ساخته شده که رنگ زده شدند، این دیوار های چوبی توسط دستگاه اره دورکن ساخته شده اند. این اره توانایی بریدن تیکه های بزرگ چوب را دارد که در نتیجه مورد استفاده چنین شرکت هایی قرار می گیرد. بعضی از این شرکت های تاسیسات که برای صحنه های نمایشی دیوار هایی می سازند که جلوه های سه بعدی داشته باشند. این شرکت ها از این اره برای ساخت این دیوار ها نیز استفاده می کنند.

3- کابینت سازی ها

در کابینت سازی گاهی اوقات کابینت هایی ساخته می شود که مناسب محل نصب خود نیستند و فضایی بیشتر را اشغال می کنند، چنین مشکلاتی به دلیل برش های نه چندان مناسب و دقیق است. دستگاه های اره دورکن می توانند چنین مشکلاتی را با استفاده از برش های دقیق مرتفع کنند زیرا این دستگاه ها برای ایجاد وسائلی که بُعد دارند بهتر هستند و یکی از دلیل های بهتر بودنشان وجود خط کش در این دستگاه ها است که می توان هر بخش از چوب را با بخش دیگر دقیق اندازه گیری کرد که کاربرد این اره را نشان می دهد.

4- کمد ها و میز ها و تخت خواب ها

یکی بودن اندازه بخش های مختلف یک وسیله مثل میز یا کمد بسیار با اهمیت است. اگر تیکه های بریده شده از سطح مورد نیاز کوچک تر باشد نشان دهنده ی این است که برش باید از اول انجام شود. برش کمد ها با وجود دستگاه های اره دورکن بسیار راحت تر است و یکی از کاربرد های این اره این است که می تواند چوب هایی با سایز ها بزرگ را نیز برش بزند. کاربرد دیگر این اره ساخت میز های چند تیکه است که می توان سطح بالایی میز را به وسیله ی دستگاه اره دورکن ساخت. از دستگاه اره دورکن نیز برای ساخت تخت خواب های چوبی نیز می توان استفاده کرد و تیکه های چوبی تخت را به وسیله ای این اره ساخت. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

دستگاه اره دورکن چیست؟

دستگاه اره دورکن چیست؟ دستگاه اره دورکن یک نوع از اره های میزی که در نجاری و برای چوب استفاده می شود که به صورت الکتریکی کار می کند و برای جدا جدا کردن قسمت های چوب استفاده می شود. دستگاه اره کن می تواند افقی یا عمودی باشد. معمولا اره های عمودی فضای کمتری را اشغال می کنند. اره های افقی چون بزرگ تر هستند دارای کشو نیز هستند که چوب را به سمت اره هل می دهد، البته اره هایی که کشو نیز ندارند هم این کار را به خوبی انجام می دهند اما در آن دستگاه ها هل دادن چوب توسط یک فرد انجام می شود. این دستگاه شامل یک میز، موتور و خط کش می شود.

دستگاه اره دورکن چیست؟ دستگاه دارای اره گردی است که به صورت مستقیم با موتور الکتریکی کار می کند یا به صورت غیر مستقیم توسط دنده ها کنترل می شود. اره ی دستگاه بر روی دستگاه نصب گردیده تا برش راحت تر انجام شود. عمق برش ایجاد شده در صورت تغییر بالا بودن یا پایین بودنِ اره متفاوت خواهد بود. هر چقدر اره در محل بالاتری قرار بگیرد عمق بیشتری را بر روی چوب به وجود می آورد. زاویه اره طوری می تواند تنظیم شود تا برش های مورب نیز ایجاد کند.

اره هایی با مدل قدیمی تر، موتور و تیغه ی ثابتی داشتند که برای ایجاد برش ها و زاویه ها نیاز بودن خود میز را جا به جا کنند. دستگاه اره کن با استفاده از خط کش اندازه ای که چوب قرار است برش بخورد را تعیین می کند. دستگاه اره دورکن می تواند یک اره ی اصلی داشته باشد و در کنار آن می تواند یک تیغه ی نمره دهی نیز داشته باشد. تیغه ی نمره ی دهی برای ایجاد شیار روی چوب استفاده می شود. استفاده از این تیغه در برش های ورقه ورقه کاربرد بسیاری دارد که مانع از دو تیکه شدن می شود. هنگامی که اره ی اصلی برش انجام نمی دهد، تیغه ی نمره دهی در جهت معکوس برای برش دادن چرخش می کند.

دستگاه اره دورکن

دستگاه اره دورکن چیست؟ دستگاه اره دورکن عمودی از نظر هزینه به پر هزینه و کم هزینه تقسیم می شود. هر دو نسخه دارای اره ای هستند که می تواند چوب را برش میانی دهد. برای سایر برش ها مدل کم هزینه اره ثابت استفاده می شود اما در مدلی که هزینه بیشتری دارد اره می تواند روی چوب حرکت کند.

دستگاه اره دورکن از اختراعات جدید است که می توان گفت نتایج تغییراتی است که در اره های میزی به وجود آمده است. در سال 1906 اره ی میزی توسط ویلهم آلتندورف اختراع شد. بعد از این اختراع استاندارد هایی جدیدی برای کار های چوب بری ایجاد شده که تفاوت قابل ملاحظه ای در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر داشت.

تا قبل از این اختراع، دستگاه های قدیمی تر هیچ سیستمی برای برش های لبه ای نداشتند. برای اینکه برش های لبه ای ایجاد کنند به صورت باید آن قسمت ها را مورد برش دهی قرار می دادند. دستگاه های جدید این امکان را ایجاد کرده اند که چوب را بتوان مستقیما توسط اره برش زد. به همین دلیل برش دهی ها سریع تر، دقیق تر و پر بازده تر شده است.

دستگاه اره دورکن یا اره میزی توسط کسب و کار هایی که کابینت تولید می کنند استفاده می شوند. به وسیله دستگاه اره دورکن می توانند برش های پنل، پروفایل، چوب های جامد، تخته های سه لایی، ام دی اف، برش های ورقه ورقه، ورق های پلاستیکی و ورق های ملامین را انجام دهند. بعضی از دستگاه های اره دورکن توسط کامپیوتر هم می توانند کنترل شوند که به صورت اتوماتیک تیغ و اره ی دستگاه را حرکت می دهند.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

معرفی مدل های اره دور کن و کاربردهای آن

در این مطلب سعی داریم با توجه به عنوان موضوع، معرفی مدل های اره دورکن و کاربردهای آن، ابتدا به بررسی مدل های اره دور کن و نحوه کار آن بپردازیم؛ و در ادامه نیز کاربردهای اره دورکن را بیان نماییم.

مدل های اره دورکن

مدل های اره دورکن و کاربردهای آن از جمله علومی است که موجب رشد صنعت و فن آوری در تمام ابعاد زندگی بشرمی شود واین در حالی است که تمام زوایای زندگی  را تحت تأثیر قرار داده است. بدون تردید تمام شاخه های علوم در حال تغییر و تحول می باشند؛ و صنعت چوب نیز از این قضیه مستثنی نیست و نوآوری در این شاخه به سرعت در حال گسترش می باشد.

ماشین جای نیروی انسانی را گرفته و علاوه بر افزایش دقت، سرعت کار نیز چند برابر شده است. مانند هر دستگاه دیگری در صنایع چوبی، مدل های اره دورکن و کاربردهای آن نیز متنوع می باشد و دارای انواع و اشکال متعددی با کارایی های گوناگون است. مدل های اره دورکن، با توجه به سایز و انواع آن می تواند در مجموعه ای بزرگتر قرار گیرد؛ و به این سبب در ساخت و تهیه صنایع چوبی کارایی و اثر بخشی خاص و ویژه ای داشته باشد.

مدل های اره دورکن و کاربردهای آن، شامل انواع گوناگون ازجمله، ریلی، واگنی، بتونی ریلی، ریلی واگنی، ریلی واگنی بتنی، لوکوموتیویی و غیره می باشند و بر اساس برش های زاویه ای، ساده، قدرت موتور متنوع، سرعت های گوناگون، ابعاد، وزن، قطر برش و غیره قابل تقسیم بندی هستند. در ادامه به مدل هایی که بسیار رایج و پرکاربرد هستند، اشاره شده است.

مدل اره دورکن MJ1138M

مدل اره دورکن PRO38

مدل اره دورکن SB6128Y

مدل اره دورکن MJ1138F

مدل اره دورکن ALFA 3800

نحوه کار با اره دورکن

معرفی مدل های اره دور کن و کاربردهای آن : نحوه کار با مدل های اره دورکن و کاربردهای آن نیز بر اساس اصولی است که باید اپراتور از آن مطلع باشد و طبق استاندارد و اصول ایمنی آن، توانایی کار با اره دورکن را داشته باشد. در قدم اول برای کار با اره دورکن رعایت فاصله طولی گونیا باید مد نظر قرار داده شود و با تنظیم ارتفاع حداکثری از قطر قطعه کار می توان ارتفاع تیغه و دندانه آن را تنظیم نمود و با توجه به مدل اره دورکن، زاویه برشی تیغه می تواند 45 درجه ،90 درجه و یا بیشتر باشد و با تنظیم اتوماتیکی یا دستی دستگاه، زاویه برش کنترل و تنظیم شده و پیچ فرمان آن محکم بسته می شود تا قطعه به صورت یکدست بدون لب پریدگی، برش بخورد.

توجه: قبل از برش با استفاده از دستگاه لنگی سنج، میزان لرزش تیغه و یا به اصطلاح لنگ زدگی تیغه مشخص می شود تا برشی استاندارد، بدون ایراد و شیار در قطعه کار ایجاد گردد.

معرفی مدل های اره دور کن و کاربردهای آن : مدل های اره دورکن و کاربردهای آن درنمونه دیگری مانند، اره گرد میزی است که برای برش های طولی، برش عرضی و فارسی بر مناسب بوده و با استفاده از تنظیمات گونیای آن می توان تحت هر زاویه ای برشی استاندارد و یکدست را ایجاد نمود. با توجه به برشی که قرار است انجام گیرد، خطوط اولیه روی قطعه کار ترسیم می شود، تا دقت و سرعت برش را افزایش داده و سپس با رعایت ایمنی کار، مانند استفاده از دستکش، عینک، لباس کار و ماسک، می توان برشی دقیق و تمیز را ایجاد نمود.

نکته: برای برش های صفحات سبک و نازک یا صفحات سه لایه ای یا فیبر، بهتر است از وسایل کمکی با طول بلند بهره گرفت تا به دلیل سبکی قطعه کار، برش دچار ایراد نشود و یا هنگام برش، قطعه از روی میز برش جابجا نگردد.

کاربرد اره دورکن

مدل های اره دورکن و کاربردهای آن دارای کارایی و کاربردهایی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد:

برش انواع پنل های روکش دار و بدون روکش.

برش انواع قطعات چوبی mdf.

ساخت ورق های کابینت.

ساخت مبلمان های صفحه ای.

ساخت ورق های لب چسبان.

سوراخ زن قطعات چوبی.

لب چسبان اتوماتیکی.

لب چسبان منحنی برای ورق های منحنی.

پرس وکیوم

ایجاد نوار و شیار بر ورق های چوبی و حکاکی بر آن ها.

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

نحوه خرید اره دورکن به صورت اینترنتی

در این مطلب برای آشنایی با نحوه خرید اره دورکن به صورت اینترنتی، هرکدام از عناوین زیر را برای خرید اینترنتی اره دورکن مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید اینترنتی اره دورکن و مزایای آن

نحوه خرید اره دورکن به صورت اینترنتی : زندگی در قرن بیستم و به اصطلاح زندگی مدرن، شرایط خاص خود را دارد. توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده است تا فعالیت های فیزیکی انسان ها کاهش یافته و با استفاده از این تکنولوژی، در وقت و هزینه انسان ها نیز صرفه جویی شود. خرید اینترنتی اغلب لوازم و احتیاجات زندگی بسیار شایع شده است؛ و بسیاری از مردم خریدهای خویش را به شکل اینترنتی و برخط انجام می دهند. در این میان خرید اینترنتی اره دورکن نیز از مواردی است که متقاضیان زیادی دارد.

دستگاه اره دورکن که دستگاه برشکاری صنایع چوبی و مبلمان می باشد، در انواع متنوعی برای برش ورقه های گوناگون چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید اره دورکن می تواند با مراجعه مستقیم و با حضور متقاضی به شرکت ها و مراکز عرضه انجام شود و یا می تواند به صورت غیر حضوری، با درخواست اینترنتی خرید انجام شود. مسلماً خرید اینترنتی اره دورکن دارای مزایای زیادی است که در ادامه بیان می شود.

خرید اینترنتی اره دورکن سبب صرفه جویی در زمان و وقت خواهد شد و با چند کلیک ساده، امکان خرید را در حداقل زمان ممکن فراهم می سازد. همچنین در این نوع خرید، هزینه رفت و آمد نیز به حداقل خواهد رسید.

مسیر رفت و آمد و یا تقلبی بودن و ناکارآمدی دستگاه به صفر می رسد؛ زیرا در هنگام خرید اینترنتی اره دورکن، می توانید از گارانتی، اطلاعات دستگاه، راهنمایی مشاوران و کارشناسان فروش و سایر امکانات سایت های اینترنتی فروش اره دورکن بهره مند شوید.

در این نوع خرید می توانید تنوع محصول بیشتر و انتخاب های مختلف براساس کاتالوگ و مدل های گوناگون  داشته باشید.

از تخفیفات و سایر امکانات فروش اینترنتی این دستگاه بهره مند شوید.

از شرایط اقساطی، فروش دست دوم و یا مزایای دیگرخرید اره دورکن، با مراجعه به سایت های اینترنتی و بررسی و مطالعه آنها، اطلاعاتی به دست آورید.

ار تنوع قیمت های شرکت ها و مدل های مختلف محصولات بهره مند شوید. و بهترین دستگاه را با بهترین قیمت خریداری کنید که از جهت اقتصادی هم مقرون به صرفه باشد.

آشنایی با مشخصات، مزایا، راهنمای خرید و لوازم جانبی دستگاه اره دورکن، در خرید اینترنتی آن امکان پذیر خواهد بود.

نحوه خرید اینترنتی اره دور کن

خرید اینترنتی اره دورکن با مراجعه به سایت های فروش اره دورکن امکانپذیر می باشد. در این نوع خرید متقاضیان می توانند به سایت های مورد نظر مراجعه و با بررسی و مطالعه راهنمای خرید و مشاوره با کارشناسان مربوطه، آگاهی لازم را کسب نموده و با خیالی آسوده، در حداقل زمان، بهترین خرید را داشته باشید.

در خرید اینترنتی اره دورکن، در راهنمای خرید دستگاه، می توان از سایز دستگاه، مدل دستگاه، قیمت دستگاه، تنظیمات دستی یا اتومات و غیره اطلاعات کسب نمود.

در راهنمای خرید اینترنتی اره دورکن بر اساس سایز، مشتریان و متقاضیان می توانند از سایز دستگاه های مختلف آگاهی پیدا کنند؛ مثلاً، ۱.۸۰ متر، 2 متر، 2.20 متر، 2.80 متر،3.20 متر و3.80 متر.

در راهنمای خرید اینترنتی اره دورکن بر اساس مدل، مشتریان و متقاضیان می توانند از انواع مدل ها شامل، مدل های ساده، خط زن، واگنی، لوکوموتیوی، تمام اتوماتیک و غیره، با جزئیات کامل آشنا شوند.

در راهنمای خرید اینترنتی اره دورکن بر اساس قیمت، تعیین قیمت دستگاه بر اساس توان الکتریکی، سرعت، قدرت، نوع تیعه، گونیای پشت و جلو اره، میز برش  و غیره، مورد محاسبه و مقایسه برای مشتریان است.

نحوه خرید اره دورکن به صورت اینترنتی : در مواردی می توانید برای کسب اطلاعات کامل از دستگاه مورد نظر که برای خرید اینترنتی در نظر گرفته اید،  مشخصات و ویژگی های آن را مشاهده نمایید؛ مثلاً اطلاع از شرکت های ارائه دهنده و معتبر که مجوز لازم برای فروش اره دورکن داشته باشند و از طرفی ویژگی های دستگاه اره دورکن از جهت دقت یونیت برای برش های زاویه دار، بالا یا پایین، نوع تیغه بکار رفته در دستگاه، تنظیمات دستی یا اتومات دستگاه، طریقه استفاده و غیره را ملاک قرار داد، تا بتوان با آگاهی کامل از جزئی ترین لوازم و تجهیزات دستگاه، خرید اینترنتی اره دورکن خود را با چند کلیک ساده، به سرعت و با سهولت تمام انجام داد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • خوگر 94