فروشگاه اینترنتی مبلمان

۱۸۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مذهبی

در عصر تکنولوژی طراحی سایت مذهبی می تواند بسیار مفید و سودمند باشد فقط باید نکات طراحی سایت مذهبی را آموخت تا بتوان در آن به تبلیغ اسلام پرداخت!

طراحی سایت مذهبی

طراحی سایت مذهبی به بهترین نحو می تواند کمک زیادی به ارزش های دینی کند. ساخت یک سایت اسلامی باعث تبلیغ اسلام است و اگر هدف درستی پشت این طراحی باشد بسیار سودمند خواهد بود. طراحی سایت مذهبی بسیار مهم و دارای نکات ظریفی است که اگر رعایت نشود بسیار می تواند خطرناک باشد. ما در این متن قصد داریم تا شما رو با این نکات آشنا کنیم بنابراین با ما همراه باشید!

چگونه با طراحی سایت مذهبی دیگران را به اسلام دعوت کنیم!

در این زمان که تکنولوژی تا حد خوبی پیشرفت کرده است و افراد زیادی در سراسر جهان به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند بهترین زمان برای استفاده از این فضا برای تبلیغ و نشان دادن مزیت ها و خوبی های دین در یک سایت اسلامی می باشد.

البته یکسری نکات در طراحی سایت مذهبی وجود دارد که شما باید به آنها آگاه باشید. چرا که در همین زمان دشمن با استفاده از همین امکانات و با استفاده از کوچک ترین سهل انگاری های ما بیشترین استفاده را برای خود و برای از بین بردن اعتماد مردم جهان به اسلام می کند. برای همین شما باید قبل از شروع به کار با نکات این کار آشنا شوید و اشتباهات شایع و نکات ظریف را بیاموزید تا خدایی ناکرده زمانی باعث ضربه خوردن اسلام نشوید.

هدف در طراحی سایت مذهبی

در طراحی سایت مذهبی باید برای پاسخ به یک نیاز خاص ساخته شود. یعنی چه؟ یعنی این که قبل از شروع به ساخت سایت خود باید ابتدا یک هدف در ذهن خود در نظر بگیرید. این هدف باید برای پاسخ به نیاز باشد وگرنه مانند بسیاری از سایت های مذهبی مدتی پس از شروع به کار دست از کار خواهد کشید. چرا که اگر نیازی پشت آن نباشد بعد از مدتی دیگر هدفی هم پشت سایت نخواهد بود و بدون هدف هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

نکته بعدی این است که هدف خود را کاملا بال و پر ببخشید. یعنی این که ابتدا هدف خود را پیدا کنید و سپس آن را بزرگ کنید. در این راه هدف های کوچک برای رسیدن به هدف خود بسازید. چرا که هدف های کوچک باعث می شود تا شما در مسیر هدف بزرگ خود بمانید و در مسیر رسیدن به هدف بزرگ با رسیدن به هدف های کوچک دلگرمی و شادمانی اولیه خود را از دست ندهید. بگذارید مثالی برای ان قضیه برای شما بزنیم.

فرض کنید هدف شما پاسخ به این نیاز باشد که افراد سوال های شرعی خود را از طریق شما از مرجع خود بپرسند. این هدف بزرگ شامل چند هدف می شود. ابتدا شناخت مرجع ها، سپس پیدا کردن افرادی مقلد و مطلع از پاسخ سوالات از هر مرجع. در آخر هم پیدا کردن راهی برای پرسش و پاسخ آنلاین در سایت مذهبی شما. پس دیدید که برای یک هدف بزرگ چندین هدف کوچک می توان تشکیل داد که خود این هدف ها هدف هایی بزرگ و رسیدن به آنها برای رسیدن به هدف اصلی لازم است پس رسیدن به آنها هم لازم و هم مایه خرسندی خواهد بود.

یک سایت مذهبی خوب باید ویژگی های خاص را دارا باشد:

  1. اوقات شرعی را داشته باشد. چنان که شخص برای چک کردن اوقات شرعی نیاز به خروج از سایت نداشته باشد. اوقات شرعی هم باید اوقات شرعی شخص وارد شده به او نمایش داده شود یعنی شما از طریق ip و امکانات سایت مکان شخص را پیدا کنید و اوقات شرعی مربوط به شخص را به او نمایش دهید. دقت کنید که زمان و تاریخ آنلاین نیز در کیفیت سایت شما موثر خواهد بود.
  2. در طراحی سایت مذهبی داشتن پشتیبان یکی از ملاک های برتری است. سایت باید یک یا چند پشتیبان آنلاین داشته باشد تا اگر سوالی برای شخصی که وارد سایت شده پیش آمد سوال خود را به سرعت برطرف کند و به خاطر یک سوال کوچک و نداشتن پشتیبان از سایت شما خارج نشود.
  3. اگر گفتگو آزاد یا پرسش و پاسخ آنلاین دارید حتما شخصی به عنوان ناظر وجود داشته باشد تا یک وقت از قصد یا حتی غیرعمد حرفی غیر موازین اسلامی گفته نشود یا سوال هایی برای منحرف کردن افکار عمومی پرسیده نشود. البته در این موارد باید حتما شخص ناظر فردی مورد اعتماد، آشنا با موازین اسلامی و در صورت امکان کمی با افکار باز باشد. چرا که سوال ها ممکن است واقعا سوال شخص باشد و با پاک کردن آنها شخص بیشتر از مسیر خود دور شود.

ویژگی هایی که باعث زیبایی سایت شما خواهد شد:

داشتن قرآن و مفاتیح و پخش آنلاین می تواند جزو ویژگی های جالب برای هر شخصی در سایت شما باشد. فقط و فقط در این مورد دقت کنید که حتما فونت ها قابل خواندن آسان و در صورت داشتن پخش آنلاین صداها با کیفیت و دلنشین باشد.

داشتن آرشیو فیلم ها و عکس ها خیلی در زیبایی و جذابیت سایت شما موثر خواهد بود ولی در صورتی که این بخش را در سایت خود قرار دادید حتما عکس ها و فیلم ها را چندین بار بررسی کنید چرا که کوچکترین اشتباهی در عکس ها و فیلم ها می توانند عواقب بسیار خطرناکی برای سایت اسلامی شما و حتی دین داشته باشد.

کتابخانه مذهبی می تواند برای مخاطب دلنشین باشد یعنی شما اثرهای برجسته مذهبی نظیر کتاب های تفاسیر و کتاب های ائمه نظیر صحیفه السجادیه و نهج البلاغه و کتاب های بزرگان دین را در سایت خود داشته باشید. این کار باعث تبلیغ بیشتر دین نیز خواهد بود.

بخش انتقادات و پیشنهادات در طراحی سایت مذهبی مخصوصا اگر واقعا نظرات را بخوانید و تاثیر دهید یا دادن پاسخی مبنی بر دریافت انتقادات و پیشنهادات به مخاطب، باعث دلگرمی مخاطب و جذب او به سایت خواهد بود پس از این نکته نیز به راحتی نگذرید.

جلوه هایی که در طراحی سایت مذهبی باید رعایت شود.

اگر قصد طراحی سایت مذهبی دارید حتما آن را به متخصصین این کار بسپارید و یا در این زمینه تخصص کافی را کسب کنید. سایت شما می تواند یک نمونه از کار شما حتی بزرگتر یعنی نمونه از شما و دین شما باشد پس سعی کنید تا آن را به نحو احسن انجام دهید. زیبایی سایت شما خیلی در جذب مخاطب مهم است.

چرا که ممکن است طراحی سایت مذهبی شما بسیار هم زیبا باشد ولی اگر از نظر مخاطب زیبا نباشد و به دل او ننشیند ممکن است با تمامی امکاناتی که شما در اختیار او گذاشته اید مخاطب به سایت دیگری مراجعه کند. پس به این نکته حتما توجه داشته باشید.

در ضمن باید این نکته را در نظر بگیرید که زیبایی سایت نکات مخصوص به خود را دارد بنابراین از خود برای زیبایی سایت نظر ندهید و حتما از یک متخصص بخواهید یا حتما نکات مربوط به آن را فرا بگیرید چون زیبایی عمومی با زیبایی که باید باشد زمین تا آسمان متفاوت خواهد بود. و در آخر هم باید این نکته را به شما یادآوری کنم که تلاش شما هر چقدر در این زمینه بیشتر باشد جواب بهتری خواهید گرفت.

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فرهنگسرا دارای اهمیت زیادی از لحاظ پروسه ی معماری است. به همین دلیل پیاده کردن مرحله ایی طراحی سایت از نکات کلیدی می باشد

طراحی سایت  فرهنگسرا

معرفی فرهنگ و آثار هنری مختلف از طریق فرهنگسراها انجام می شود. بنابراین بنیاد نهادن و ساخت فرهنگسرا گام مهمی است. در طراحی سایت فرهنگسرا تمامی جزییاتی که در ساخت و طراحی این فرهنگسرا به کار رفته، نمایش داده شده است.

برای اینکه راهنمایی بی بدیلی برای مراجعه کنندگان و معماران طراح نیز باشید، بازدید از سایت فرهنگسرا برای شما سودمند خواهد بود. البته خود سایت فرهنگسرا این پتانسیل را دارد تا به تنهایی مرجع کاملی برای بازدید کنندگان باشد. جزییات بیشتر طراحی سایت را در ادامه بررسی می کنیم.

اهمیت طراحی سایت  فرهنگسرا چیست؟

فرهنگ مجموعه ایی یکدست از تاریخ، آداب و رسوم، عقاید و سکولار و همچنین مجموعه ایی است از سبک های ارتباطی مانند هنر، موسیقی و دیگر روابط که بنیاد اجتماع را بنا می نهد. فرهنگسرا مکانی است که با فضایی منسجم تمامی این مجموعه ها را در خود جا داده است. مراجعه کنندگانی که بار اول به فرهنگسرا مراجعه می کنند، شاید سر در گم شوند و برای بازدید از قسمت های مختلف نیاز به راهنمایی داشته باشند. پس وجود یک راهنمای واقعی یا مجازی الزامی است.

طراحی سایت  فرهنگسرا از اولین ایده هایی است که به ذهن اداره کنندگان فرهنگسرا می رسد. در مواقعی که طراحان و معماران نیز نیازمند ایده ایی برای ساخت یک فرهنگسرا و یا فضای فرهنگی باشند، این سایت می تواند به آن ها کمک شایانی بکند. پس با این تصور که در نهایت این طرح و  قرار است اجرایی شود، پیش بروید. اما طراحی سایت فرهنگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و اینکه پاسخگوی چه نیازهایی از بازدید کنندگان باشد؟ جواب این سوالات را در ادامه ی این مطلب می توانید مشاهده کنید.

نکات مهم در طراحی سایت  فرهنگسرا

راه های متفاوتی وجود دارد تا شما از آن ها برای جذب بازدید کنندکنندگان از سایت ا استفاده کنید. اینکه بتوانید تمامی جزییات را بررسی کنید و از آن ها به نحو احسن استفاده کنید موضوعی است که در بالا رفتن بازدید کنندگان سایت تان به شما کمک می کند. اما قبل از اینکه شروع به طراحی سایت کنید باید به درجه ایی از تخصص رسیده باشید که تمام موارد مهم و استراتژی های طراحی و معماری را بلد باشید. با نکاتی که کاربران برای راهنمایی احتیاج دارند آشنا باشید و در واقع سایتی طراحی کنید که سلیقه ها و رشته های مختلف  را جذب کند.

قبل از هر چیزی به سراغ طراحی معماری آن بروید و یک دید کلی از فضا و محوطه ی فرهنگسرا را به مخاطب القا کنید. بعد از آن می توانید کم کم مخاطب را وارد جزییات کنید و با طراحی کلی  فرهنگسرا آشنا نمایید. از نرم افزار های معماری برای پدید آوردن شکل نمایی و ماکتی صحیح از فرهنگسرا استفاده کنید. مانند استفاده از اتوکد که از تخصصی ترین نرم افزار های طراحی و معماری می باشد.

آماده سازی جزییات طراحی سایت  فرهنگسرا

فرهنگسرا دارای بخش های مختلفی است که باید به بررسی تک تک آن ها پرداخت. زمانی که کاربری برای طراحی یا راهنمایی از سایت شما استفاده می کند باید بعد از بازدید آشنایی مختصری با کل فضای فرهنگسرا پیدا کند. بنابراین نیاز است که بخش های مختلف را در سایت و هنگام طراحی  جای دهید.

بخش های تشکیل دهنده یک فرهنگسرا معمولا بخش های نمایشی، موسیقی، آموزشی، کتابخانه ایی، نمایشگاهی، موزه ایی و امکانات چند گانه ی دیگر هستند. زمانی که کاربران با این بخش ها آشنا باشند مطمئنا طراحی سایت و حتی معماری آن را نیز می پذیرند؛ چرا که آشنایی جزیی با آن پیدا کرده اند. بسیاری از سازمان ها و نهادهای هنری نیز برای بازسازی فرهنگسرا ها ممکن است به سایتی همچون سایت شما نیاز پیدا کنند. پس بدون شک دقیق بودن سایت شما در این خصوص می تواند گامی مهم در شناخته شدن شما محسوب شود.

گام های مهم در طراحی سایت  فرهنگسرا

در اولین گام شما باید یک طرح کلی از سایت داشته باشید و براساس آن  فرهنگسرا را طراحی کنید. پس داشتن یک طرح کلی و جامع از فرهنگسرا بسیار مهم می باشد. بعد از آن باید شروع به گردآوری و تحقیقاتی درباره معماری های متفاوت از فرهنگسرا ها باشید.

اینگونه اگر اشکالی را نیز در طراحی سایت داشته باشید، رفع می نمایید. در گام بعدی طرحی را که از طراحی سایت دارید مستند سازی کنید. از طریق مستند سازی و ارائه ی آن در سایت به مخاطبان اطمینان می دهید که ایده ی با برنامه ایی را طراحی و پیاده سازی کرده اید. در مرحله ی آخر نیز به پیاده سازی ایده و طرح تان به بهترین شکل بپردازید. سعی کنید نهایت دقت و تعامل را در اجرایی کردن جزء به جزء سایت فرهنگی و داشته باشید.

ارزیابی و تحلیل طراحی سایت  فرهنگسرا:

فرض کنید می خواهید بعد از اتمام طراحی سایت آن را مورد ارزیابی قرار دهید. اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟! پاسخ این سوال نزد خودتان است. برای اینکه شک و شبهات را درباره ی طراحی سایت و یا  فرهنگسرا رفع کنید، سعی کنید از خودتان سوالاتی که یک کاربر بازدید کننده ممکن است برایش پیش آید بپرسید. اگر قانع شدید و فهمیدید که سایت شما تمامی سوالات را پاسخ می دهد و درک درستی را از طراحی فرهنگسرا به کاربر می دهد پس موفق بوده اید.

در واقع سایتی کامل را طراحی کرده اید. حتی اگر طراحی ساده ای را نیز داشتید سعی کنید طوری آن را پیاده کنید که کوچکترین جزییات را به کاربر نمایش دهد. این موضوع می توانید حتی موجب انتخاب  شما برای الگوگیری ساخت یک فرهنگ سرای زیبا باشد. پس فرصت هایی را که در این راه ممکن است کسب کنید از دست ندهید. به برنامه های جامعی که قرار است در فرهنگسرا اجرایی شوند بپردازید. این مراحل شاید ساده باشند اما در معرفی هرچه بهتر فرهنگسرا و طرح شما به دیگران کمک می کنند.

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

صندلی ناهارخوری برای اپن

صندلی ناهارخوری برای اپن، معنا و مفهوم دیگری به جذابیت و زیبایی فضای دکوراسیون داخلی می بخشد. به علت قابل مشاهده بودن قسمت اپن از فضای نشیمن و پذیرایی، صندلی ناهارخوری تاثیر بسزایی در زیبایی بصری این فضا از خود بر جای می گذارد. صندلی ناهارخوری اپن به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون، در اولین نگاه در چشم بیننده اثر گذاری بالایی با خود به همراه دارد.

امروزه طراحی آشپزخانه های اپن در بسیاری از فضاهای دکوراسیون داخلی منازل و آپارتمان ها باب شده است. در محیط های کوچک و کم مساحت به دلیل محدودیت فضا، بسیاری از افراد از قسمت اپن آشپزخانه در نقش میز ناهارخوری استفاده می برند. به دلیل اهمیت بسیار بالایی فضای آشپزخانه در طراحی و نوع چیدمان، این محیط به عنوان قلب خانه در نظر گرفته می شود. در صورت نبودن فضای کافی، سطح اپن آشپزخانه، علاوه بر پر کردن جای خالی میز ناهارخوری، لذت خوردن غذا در کنار یکدیگر را برای افراد مقدور می سازد.

در این مواقع، وجود یک صندلی ناهارخوری مناسب و راحت بیش از پیش احساس می شود. بر همین اساس، باید نسبت به انتخاب و استفاده از صندلی ناهارخوری برای اپن اقدام نمود. امروزه در بیشتر خانه ها صندلی اپن نقش ثابت و پر رنگی را ایفا می کند. در آپارتمان های کوچک و برای استفاده بهینه از فضا، صندلی ناهارخوری اپن در کنار سطح اپن آشپزخانه، جایگزین بسیار مناسب و کاربردی برای میز ناهارخوری به شمار می رود. انتخاب صندلی اپن شیک و منحصر به فرد، ضمن ایجاد زیبایی بصری در دکوراسیون، معطوف ساختن نگاه ها را نیز با خود به همراه دارد. محیط آشپزخانه به عنوان یکی از بخش های مهم و پر کاربرد فضای منزل، باید از دکوراسیون و چیدمان قابل قبولی برخوردار باشد.

برای ساختن نما و جلوه ای متفاوت و خاص از فضای آشپزخانه، در انتخاب صندلی ناهارخوری برای قسمت اپن آشپزخانه باید نهایت دقت و سلیقه را به کار گرفت. صندلی اپن علاوه بر گردآوری اعضای خانواده در کنار یکدیگر، لذت صرف غذای دسته جمعی را نیز برای آنها فراهم می سازد. استفاده گسترده و بسیار بالا از این مدل صندلی، این محصول را به یکی از اجزای جدایی ناپذیر فضای دکوراسیون تبدیل نموده است. صندلی ناهارخوری برای اپن، از قابلیت کاربردی فراوانی نیز بهره می برد. راحتی اعضای خانواده و استراحت کردن در هنگام پختن غذا به وسیله وجود این نوع صندلی ناهارخوری به سهولت امکان پذیر می شود.

ویژگی و مشخصات صندلی ناهارخوری برای اپن 

یکی از ویژگی های مهم و تاثیر گذار صندلی ناهارخوری، ارتفاع مناسب این صندلی می باشد. ارتفاع این نوع صندلی باید متناسب با ارتفاع اپن آشپزخانه در نظر گرفته شود. ارتفاع صندلی ناهارخوری به طور معمول با ارتفاع 45 سانتیمتر مناسب می باشد. این میزان برای صندلی های بار و کانتر در حدود 70 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. صندلی هایی که برای تنظیم ارتفاع از جک برخوردار هستند در مورد انتخاب ارتفاع مناسب با محدودیتی روبرو نمی باشند، چرا که به راحتی و متناسب با ارتفاع اپن قابلیت تنظیم را دارند. ارتفاع مناسب صندلی، فرم صحیح را در هنگام غذا خوردن برای کاربرد ایجاد می سازد.

برای راحت بودن و آرامش داشتن بیشتر در هنگام استفاده از این محصول می توان مدل های پشتی دار را انتخاب نمود. بر همین اساس، یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم انتخاب صندلی ناهارخوری برای اپن، طراحی بر اساس اصول ارگونومی و میزان راحتی آن می باشد. شرط اول برای انتخاب این محصول میزان راحتی آن به شمار می آید. طراحی ارگونومی صندلی ناهارخوری سبب ایجاد حس راحتی در هنگام نشستن بر روی آن می گردد. همچنین از ایجاد خستگی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

صندلی متناسب با اصول ارگونومی بدن، از ایجاد فشار و درد در ناحیه گردن و ستون فقرات جلوگیری نموده و سلامت و امنیت فرد را به نحو مطلوب تامین می نماید. از مدل های صندلی ناهارخوری برای اپن می توان به صندلی مدل BH220 ساخته شده توسط شرکت هوگر اشاره نمود. از دیگر برندهای موجود در این زمینه شرکت ایکیا، سالی وان و راد سیستم را می توان نام برد.

نکات مهم و کاربردی در خرید صندلی ناهارخوری برای اپن

در هنگام خرید صندلی ناهارخوری برای اپن، باید به کیفیت محصول توجه ویژه نمود. برای انجام این امر قسمت نشیمنگاه و اسکلت صندلی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. فوم بکار رفته در قسمت نشیمن صندلی علاوه بر ایجاد حس راحتی، هیچگونه فرورفتگی و برآمدگی را نباید در سطح خود داشته باشد. ثبات و حفظ تعادل نیز باید در این صندلی مورد بررسی واقع شود. ثبات صندلی ناهارخوری برای اپن، امنیت و راحتی کار را تامین می کند. محل قرار گیری مناسب پا در هنگام نشستن بر روی صندلی نیز باید در نظر گرفته شود. در این زمینه می توان با نشستن بر روی صندلی از میزان قرارگیری وضعیت پاها به خوبی اطلاع یافت.

 

 

 

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

صندلی ناهار خوری بچه

صندلی ناهار خوری بچه ، یکی از وسایلی به شمار می رود که در طول شبانه روز همواره در دسترس کودک قرار دارد. حس غذاخوردن کودک بر روی صندلی ناهار خوری مخصوص به خود و همراه با پدر مادر، لذتی وصف ناپذیر را برای والدین و کودک به دنبال خود دارد. نیاز مبرم به صندلی ناهار خوری بچه، به ویژه از زمانی که غذا دادن به کودک آغاز می شود، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

هر کودکی به وسیله ای برای نشستن و خوردن وعده های غذایی خود احتیاج دارد. کودک به علت برخوردار نبودن از شرایط سنی مناسب، قابلیت نشستن بر روی صندلی ناهارخوری معمولی را ندارد، علاوه بر این در چنین مواقعی امنیت کودک نیز با خطر مواجه می شود. بر همین اساس، انتخاب صندلی ناهار خوری بچه در این شرایط انتخاب مفید و راهگشایی می باشد.

صندلی های کودک در سبک و مدل های متنوعی طراحی و تولید می گردند. صندلی کودک از آنجایی که رابطه مستقیم با امنیت و سلامت بچه دارد، به همین منظور برای انتخاب آن باید فاکتورهای مهم و تاثیر گذاری در این زمینه مورد توجه واقع شود. نشیمنگاه راحت و نرم، برخورداری صندلی از بدنه با دوام، پایه های مقاوم و محکم و پارچه های قابل شستشو، از فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب این محصول می باشد. برای تامین سلامت کودک باید ایمنی صندلی ناهار خوری و در عین حال سبکی آن نیز مورد توجه قرار گیرد. برای والدین در اغلب موارد، غذا دادن به کودک در حالت ثابت با دردسرها و مشکلاتی همراه می باشد. خرید صندلی ناهار خوری بچه، تا حد زیادی مشکلات در این زمینه را از بین می برد.

ویژگی ها و مشخصات مهم صندلی ناهار خوری بچه 

صندلی ناهار خوری بچه، به عنوان یک وسیله کاربردی و مفید برای آموزش غذا دادن به کودک می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل حساسیت موجود در رابطه با کودکان، صندلی ناهارخوری باید کاملا استاندارد و متناسب با ساختار بدن کودک طراحی شده باشد. در اغلب موارد صندلی ناهار خوری بچه به همراه یک سینی تولید می گردد.

این نمونه صندلی با هدف سهولت در تغذیه کودک، به مشتریان عرضه می گردد. به دلیل حرکت و جنب و جوش کودک در هنگام نشستن بر روی صندلی، پایه های مقاوم محصول، ثبات و تعادل آن را به نحو مطلوب تامین می سازد. تشک ها و پشتی های استفاده شده در این نوع محصولات، از خاصیت ضد حساسیت بودن بهره می برد. برای تامین سلامتی کودک، تمام استاندارد های ایمنی در آن کاملا رعایت شده است. کمربندهای ایمنی تعبیه شده در صندلی، امنیت کودک را دو چندان می کند.

ضد تعریق بودن جنس تشک صندلی نیز یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. نحوه قرارگیری پایه های صندلی ناهار خوری بچه به صورتی انجام گرفته است که خطر از بین رفتن تعادل و افتادن صندلی را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد. تحرک کودک به وسیله طراحی منحصر به فرد محصول، تحت کنترل کامل قرار می گیرد. اصول ارگونومی نیز به طور کامل در این نمونه صندلی انجام شده است. این مدل صندلی از سنین شش ماهگی تا 4 سالگی می تواند مورد استفاده کودک قرار گیرد. راحتی و ایمنی کودک به وسیله این صندلی به نحو مطلوب تامین می شود. برندهای ایکیا، چیکو، کاپلا، سامر، مک بیبی و فرست یرز، محصولات متنوع و متفاوتی را در این زمینه تولید و ارائه می کنند.

نکات مفید در هنگام خرید صندلی ناهار خوری بچه 

اولین نکته ای که در هنگام خرید صندلی ناهار خوری بچه باید مد نظر قرار گیرد، سبکی و قابل حمل بودن صندلی می باشد. این گزینه در هنگام مسافرت و نقل مکان، جابجایی و حمل آن را به سهولت میسر می کند. به دلیل اهمیت سلامت کودک، جنس پایه های صندلی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، پایه های صندلی ضمن برخورداری از دوام و استحکام مناسب، نباید دچار شکستگی و ترک خوردگی شده باشند. اسکلت و ساختار صندلی نیز باید مقاومت مطلوب و مورد نظر را داشته باشد.

قسمت نشیمن صندلی ناهار خوری بچه، باید راحتی و آرامش کودک را در هنگام غذا خوردن تامین نماید. مواد اولیه بکار رفته در ساخت و تولید صندلی، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. چرا که در کیفیت و طول عمر محصول بسیار حائز اهمیت می باشند. ارتفاع مناسب محصول نیز در نحوه قرار گرفتن صحیح پاهای کودک در هنگام نشستن بر روی صندلی بسیار تاثیر و گذار و مؤثر است. جنس تشک و الیاف بکار رفته در آن نیز به دلیل پوست حساس کودک، باید مورد بررسی ویژه قرار گیرد. همچنین بهداشتی بودن و استاندارد بودن صندلی ناهار خوری بچه، نقش پر رنگ و برجسته در سلامت و امنیت کودک با خود به دنبال دارد.

 

 

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

صندلی ناهارخوری ارزان قیمت

صندلی ناهارخوری ارزان قیمت جزء آن دست از وسایل خانه می باشد که در اولویت قرار دارد. بدین جهت که آشپزخانه و میز و صندلی ناهارخوری از پر مصرف ترین  مکان ها و کالا ها محسوب می شود و همگان درصدد خرید کالاهای ارزان قیمت هستند که در این میان صندلی ناهار خوری جایگاه ویژه ای دارد. ما می خواهیم در عین ارزان بودن کیفیت کالا را نیز داشته باشیم. اگر پول کافی برای خرید صندلی ناهارخوری ندارید، نگران نباشید، می توانید با در نظر گرفتن برخی از شرایط صندلی ناهار خوری ارزان قیمت تهیه و خریداری کنید. یادتان باشد خرید صندلی ناهار خوری ارزان قیمت به معنای کیفیت پایین محصول نیست. این مورد هوش اقتصادی شما را نشان می دهد. کافی است کمی به اطراف خود دقت کنید و با در نظر گرفتن برخی از  شرایط نسبت به خرید صندلی ناهارخوری ارزان قیمت اقدام کنید.

صندلی ناهارخوری ارزان قیمت را با هر کیفتی نخرید

صندلی ناهارخوری را با هر کیفیتی نخرید. فراموش نکنید خرید صندلی ناهار خوری با کیفیت پایین مانند این است که شما پول خود را که به زحمت کسب کرده اید، با دستان خودتان به سطل زباله بریزید. برای پایین آوردن هزینه در ابتدا مشخص کنید برای چه فضایی قصد خرید دارید؟ اگر فضای شما کوچک است پس نیازی به خرید بیشتر از فضای مورد نظر ندارید. همین امر به شما کمک می کند تا هزینه کمی پایین بیاید و شما را یک قدم به خرید صندلی ناهارخوری ارزان قیمت نزدیک می کند. خرید صندلی ناهار خوری در ابعاد بزرگ فقط فضای شما را کوچکتر از آنچه که هست، می کند. در این میان شکل هندسی میز ناهارخوری نیز به شما کمک می کند، میز های گرد بیشتر مناسب فضا های کوچک می باشند.

صندلی ناهار خوری ارزان قیمت و دکور

در مرحله بعد به دکور خانه خود توجه کنید، اگر دکوراسیون منزل شما در سطح عادی یا متوسط قرار دارد، پس انتخاب صندلی ناهار خوری ساده تر می تواند گام دوم شما برای تهیه صندلی ناهارخوری ارزان قیمت باشد. با کمی جست و جو در بازار مبلمان می توانید صندلی ناهار خوری ارزان قیمت، شیک و با کیفیت تهیه کنید و از یک خرید هوشمندانه لذت ببرید. یادتان باشد همیشه گران بودن به معنای کیفیت برتر نیست. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید جنس صندلی ناهارخوری است که می بایست با میز ناهار خوری در تناسب باشد. حتما در بازار انواع میز های چوبی را دیده اید، چوب ها بر اساس ظرافت شان، مقاومت شان و طرحشان قیمت های متفاوتی دارند.

در این میان چوب گردو شاید نسبت به سایر چوب های دیگر از قیمت بالایی برخوردار باشد و این به دلیل مقاومت آن در برابر فشار است؛ موضوعی که باعث می شود تا کنده کاری بر روی آن راحت تر انجام پذیرد. چوب گردو اغلب در میز و صندلی های مجلل استفاده می شود، پس با چوب گردو نمی توانید یک صندلی ناهارخوری ارزان قیمت بخرید و باید سراغ گزینه های دیگر روی میز بروید! چوب راش دیگر چوبی است که در ساخت مبلمان چوبی از آن استفاده می شود. راش چوبی متراکم است و همین امر آن را در برابر حشرات مقاوم می کند و به خاطر رنگ زیبایی که دارد طرفداران زیادی دارد. رنگ آن کرم مایل به قرمز است. مبلمان ساخته شده از چوب راش معمولا قیمت پایین تری از چوب گردو دارد. اما به هر حال نمی توان انکار کرد که در کل مبلمان چوبی قیمت بیشتری از سایر اجناس دیگر دارد.

شما می توانید صندلی ناهارخوری از جنس چوب راش اروپایی تهیه کنید که تحت عنوان نایریکا، کوئین و پرنس در بازار نام برده می شوند. صندلی ناهارخوری فلزی در مقایسه با نوع چوبی آن نیز می تواند جزء صندلی ناهار خوری ارزان قیمت محسوب شود. فلز دارای قدرت رنگ پذیری و شکل دهی بالایی است و می توان آن را در مقابل رطوبت مقاوم کرد، شما می توانید انواع گوناگون و متنوع آن را در بازار پیدا کنید.

توجه کنید که در هنگام خرید تمام ذهن تان معطوف به خرید صندلی ناهار خوری نباشد و به استاندارد بودن صندلی نیز دقت کنید. به خاطر داشته باشید بدن شما تنها چیزی است که تا آخر عمر با شما می ماند، با شما درد می کشد و با شما به آرامش می رسد. وقتی روی صندلی می نشینید به زبان بدن خود گوش کنید. اگر بدن احساس ناراحتی می کند، شک نکنید که این صندلی مناسب حال شما نیست. پشتی صندلی باید از گردن و کمر شما محافظت کند، وقتی روی صندلی می نشیند کف پا در تماس با زمین باشد و زاویه زانو به راحتی در حالت 90 درجه قرار بگیرد. فضای کافی در پایین صندلی لحاظ شده باشد تا پا بتواند بدون هیچ دغدغه ای به عقب حرکت کند.

 

 

 

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

صندلی ناهار خوری اداری و  فضای سالن ناهار خوری      

فضا فاکتوری مهم در چینش میز و صندلی ناهار خوری اداری است. برای ایجاد فضایی مناسب در سالن غذاخوری اداره می بایست میز و صندلی ناهارخوری اداری طوری طراحی شود که در عین حفظ فضای شخصی هر میز، کل مجموعه یکپارچه و منظم به نظر برسد. از این رو می توان از چینشی به نام مینیمال بهره برد. این سبک همانطور که از نامش پیداست، سبکی است که به سادگی و راحتی، بیشترین اهمیت را می دهد و در آن خبری از زرق و برق نیست. این طرح از صنعت مبلمان دارای پیچیدگی نبوده و از رنگ های روشن استفاده می کند و همین امر باعث می شود تا هم فضا بزرگتر به نظر برسد و هم باعث آرامش ذهنی شود؛ چیزی که هر کارمند زحمت کشی به آن نیاز دارد. خوب است که بدانید در این سبک، وسایل حریم شخصی خود را دارند و همین امر موجب ایجاد محیطی کاربردی و امن می شود.

صندلی ناهارخوری اداری

اگر می خواهید میز و صندلی ناهار خوری اداری را با این سبک مهیا کنید به این چند نکته دقت کنید؛ در سبک مینیمال میز و صندلی ناهارخوری اداری می بایست ساده و بدون نقش و نگار باشد؛ اینکه میز شما مربع، مستطیل و یا دایره باشد، مهم نیست؛ نکته اینجاست که هیچ نوع پیچیدگی در میز و صندلی ناهار خوری اداری شما نباید وجود داشته باشد. در این سبک میز و  صندلی ناهار خوری اداری شما پایه های کاملا ساده ای دارند و اصلا حجیم نیستند. در این سبک خبری از رومیزی های پر زرق و برق نیست. چنانچه این سادگی به نظر شما زیاد و افراطی است، می توانید از نور پردازی در بالای میز استفاده کنید و یا یک گلدان بر روی میز قرار دهید، حتی می توانید از شمع های تزیینی استفاده کنید. جنس میز و صندلی ناهار خوری اداری در این سبک می تواند چوبی یا فلزی باشد.

صندلی ناهار خوری اداری شیک و مدرن 

اولین سوالی که در تهیه میز و صندلی ناهارخوری اداری پیش می آید این است که چه جنس و مدلی باید خریداری شود تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم نشانی از کیفیت و زیبایی در آن باشد. واقعیت این است که صنعت مبلمان آنقدر گسترده و مدرن شده است که شما می توانید میز و صندلی ناهارخوری اداری را با کمی جستجو و هوشیاری با قیمت و کیفیتی مناسب تهیه کنید.

صندلی ناهار خوری اداری را می توانید در طرح ها، سایز ها، جنس ها و رنگ های متفاوت و متنوع پیدا کنید و محیط ناهار خوری اداره را شیک و مدرن طراحی کنید. این موضوع بستگی دارد که چه میزان هزینه و بودجه برای این کار در نظر گرفته شده است. صندلی ناهارخوری اداری می تواند چوبی، فلزی یا نوع خاصی از پلاستیک باشد. هر کدام با توجه به جنسی که در آن بکار برده می شود، هزینه و بهای خود را دارد. معمولا سعی می شود صندلی ناهارخوری اداری را جنسی مقاوم انتخاب کرد تا با استفاده های مکرر از بین نرود و صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته باشد.

صندلی رستورانی و کابینت یکی از انتخاب های متداول و رایج برای ناهارخوری یک اداره است که ظاهری رسمی و سنتی دارد و به وفور استفاده می شود.

یکی دیگر از انتخاب های شما برای صندلی ناهار خوری ادارای، صندلی ناهارخوری با طرح صدفی است که در عین سادگی شیک می باشد و همچنین از قیمت پایین تری هم برخوردار است. این صندلی ها بسیار پرکاربرد و مقاوم می باشند. همچنین صندلی ناهارخوری اداری خود را می توانید از صندلی پایه ایفلی انتخاب کنید. این صندلی ها دارای پایه های چوبی و فلزی می باشند و طراحی شیک و مدرنی دارند.

صندلی ناهارخوری اداری و تولیدکنندگان داخلی.

صندلی ناهار خوری اداری را می توانید از تولید کنندگان داخلی تهیه نمایید. در این راستا شرکت نیلپر طراحی و تولیدات درخور توجه ای را تولید کرده است که به لحاظ کیفی قابل تحسین است. با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های شرکت می توانید انواع مدل های صندلی ناهار خوری اداری و رستورانی این شرکت را ببینید و اقدام به سفارش و خرید کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این شرکت در سایت خود در مورد جزییات محصولات که صندلی ناهار خوری اداری و رستورانی یکی از آنها می باشد، توضیحات کامل و مبسوط داده است. با خریداری صندلی ناهارخوری اداری  این شرکت می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

 

 

 

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت ترجمه

طراحی سایت ترجمه : ورود زبان های مختلف به زندگی روزمره، طراحی سایت ترجمه را به امری ضروری تبدیل کرده است. برای نکات و اصول طراحی سایت ترجمه به صورت حرفه ای همراه ما باشید.

طراحی سایت ترجمه

ترجمه یکی از مهمترین مسائل در ارتباط بین کشورهای مختلفی است که با زبان یکدیگر آشنا نیستند و پلی است میان ملت ها، فرهنگ ها و علوم مختلف. مطمئنا یادگیری تمام زبان ها برای یک انسان ممکن نیست. طراحی سایت ترجمه نیاز انسان ها را در هر زمان و مکانی برطرف می سازد.

لزوم طراحی سایت ترجمه

در عصری که تبادلات فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی، دانش زبان و ترجمه را به بخشی جدا نشدنی از زندگی تبدیل کرده است، طراحی سایت ترجمه که بتوان با استفاده از آن به سرعت و با کمترین هزینه متونی از زبان های مختلف را ترجمه کرد یک نیاز اساسی است. یک سایت ترجمه خوب باید بتواند نیاز مخاطب خود را به بهترین نحو، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهد. طراحی چنین سایتی، به دلیل سیستم های اطلاعاتی به کار رفته در آن، نیازمند دانش بالایی در زمینه طراحی سایت می باشد. همچنین نکاتی هستند که می توانند سایت را بهینه و جذابیت و کارایی آن را چندین برابر کنند.

سایت های ترجمه برای رفع مشکل ترجمه متون به زبان های مختلف به وجود آمد و امروزه از سایت های پربازدید به شمار می آیند. یکی از کسب و کارهای اینترنتی پر رونق در فضای گسترده اینترنت، کار ترجمه به شمار می آید که به همین دلیل تعداد سایت های ترجمه بسیار رو به رشد است و مترجمین زیادی از طریق این سایت ها کسب درآمد می کنند.راه حلی که در عین هزینه کم، در زمان نیز صرفه جویی می کند و نیاز به صرف زمان و هزینه برای مراجعه حضوری به دفتر های ترجمه و دارالترجمه ها ندارد.

انواع خدماتی که سایت های ترجمه ارائه می دهند

طراحی سایت های ترجمه انواع مختلفی از خدمات را ارائه می و هر کدام در حوزه ی خاص خود فعالیت و درآمدزایی می کنند که به تعدادی از آنها می پردازیم.

ترجمه تخصصی مقاله و متون

سایت هایی در فضای اینترنت فعالیت می کنند که کسب و کارشان ترجمه مقاله و متون مختلف می باشد و از این طریق درآمدزایی می کنند. در این سایت ها تعدادی فریلنسر مشغول به کار هستند و مدیر این سایت ها معمولا واسطه ای میان مشتری و مترجم می باشد. به این صورت که مشتریانی که تقاضای ترجمه ی مقاله ای را دارند، سفارش خود را به سایت ترجمه می دهند و این مقاله ها توسط مترجمینی که در سایت فعالیت می کنند ترجمه شده و به مشتری تحویل داده می شود. از این طریق دسترسی به مترجمین مجرب در هر زمان و مکانی امکان پذیر شده و مترجمین هم می توانند از این طریق درآمد داشته باشند.

بومی سازی سایت ها و طراحی سایت های چند زبانه

برخی از شرکت ها و تجارت ها به دلیل روابط گسترده تجاری در داخل و خارج از کشور نیاز به سایت هایی چند زبانه دارند تا بتوانند نیاز های تمامی مخاطبین خود در سراسر جهان را برطرف کنند از این رو برخی از شرکت های طراحی سایت که مسلط به زبان های مختلف هستند، طراحی این سایت های چند زبانه که مطالب به چندین زبان مطرح می شوند را برعهده می گیرند.

ترجمه فیلم، ترجمه فایل صوتی، زیرنویس

اگر از طرفداران دیدن فیلم های زبان اصلی هستید، حتما با زیرنویس های فیلم ها آشنایی دارید. برخی از سایت ها هستند که از طریق ترجمه فیلم و فایل های صوتی و ارائه زیرنویس فارسی برای خود درآمدزایی می کنند. در این سایت ها مترجمینی فعالیت می کنند که با تولید زیرنویس برای فیلم های محبوب، برای خود کسب و کار اینترنتی فراهم کرده اند.

ویژگی های یک سایت ترجمه

  • طراحی سایت ترجمه باید دارای رابط کاربری زیبا و در عین حال ساده باشد تا کاربر و مشتری دچار سردرگمی نشود.
  • در این سایت باید انواع خدماتی که ارائه می شود مانند: ترجمه مقاله، ترجمه فیلم و زیرنویس، چند زبانه کردن سایت و غیره به وضوح بیان و معرفی شود تا مشتری خدمت مورد نیاز خود را انتخاب کند.
  • در طراحی سایت ترجمه باید راهنمای کامل چگونگی سفارش مطلب ترجمه، پرداخت مبلغ و دریافت مطلب ترجمه شده بیان شود.
  • مترجمینی که در سایت در حال فعالیت هستند و امتیازات آنها به کاربر نمایش داده شود.
  • تعرفه های موجود برای انواع خدمات ترجمه باید به وضوح نمایش داده شود.
  • پاسخ به سوالات مشتری و امکان ثبت نظر باید فعال باشد.

طراحی سایت ترجمه به چه امکاناتی نیاز دارد

  • در گام اول بهینه سازی سایت بسیار مهم می باشد و سایت شم برای موفقیت نیاز به حضور در بالاترین رتبه بندی های گوگل است.
  • سایت ترجمه باید دو پنل مدیریتی جداگانه برای مترجم و کاربر باشد.
  • طراحی سایت ترجمه باید به صورت اختصاصی انجام شود و از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده نشود.
  • وجود درگاه امن بانکی برای پرداخت هزینه ترجمه بسیار مهم است.
  • ابزاری برای برآورد هزینه ترجمه در سایت وجود داشته باشد.
  • در طراحی سایت ترجمه، دسته بندی مناسب برای ترجمه ها لحاظ شود.
  • امکان دریافت و تحویل مقاله
  • امکان گرفتن آزمون جهت ارزشیابی اولیه مترجمین

معرفی سایت های ترجمه آنلاین

  1. یکی از انواع سایت های ترجمه که همگی کم و بیش با آنها سر و کار داشته ایم، سایت های ترجمه آنلاین می باشد. طراحی سایت ترجمه آنلاین به دلیل تکنولوژی پیچیده ای که در آنها استفاده می شود بسیار سخت بوده و تعداد کمی در سطح جهان دارند و به تازگی تعدادی از آنها در ایران ایجاد شده است.
  2. معروف ترین سایت ترجمه ی آنلاین، سرویس ترجمه آنلاین گوگل می باشد که سایت حرفه ای و قوی ای بوده و قابلیت ترجمه به صد زبان دنیا را دارد. از دیگر امکانات این ابزار می‌توان به امکان ذخیره، گوش دادن، به اشتراک گذاری یا کپی کردن نتیجه ترجمه اشاره کرد.
  3. Bing Translator، SDL Free Translationاز دیگر سرویس های ترجمه آنلاین می باشند.
  4. فرازین و ترگمان نیز از نمونه های داخلی سایت های ترجمه آنلاین می باشند.
  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تک صفحه ای بهینه : اغلب کسب و کارهای اینترنتی برای معرفی خود از طراحی سایت تک صفحه ای استفاده می کنند، طراحی سایت تک صفحه ای امری مهم در استراتژی دیجیتال مارکتیگ است.

طراحی سایت تک صفحه ای بهینه

طراحی سایت تک صفحه ای یکی از انواع طراحی سایت است که بیشتر برای معرفی یک کسب و کار اینترنتی، خدمات ارائه شده توسط یک کسب و کار یا معرفی یک محصول استفاده می شود. یک سایت حرفه‌ ای تک صفحه ای، قابلیت معرفی کامل خود را تنها در یک صفحه دارد و نمایانگر تمام اجزای یک کسب و کار اینترنتی می باشد.

برای طراحی یک سایت تک صفحه ای ایده آل و در عین حال حرفه ای به مهارت های خاصی نظیر سئو و بهینه سازی، استراتژی محتوا، دیجیتال مارکتینگ و گرافیک وب نیاز است.

ویژگی های سایت تک صفحه ای

یک سایت حرفه ای تک صفحه ای از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است و قابلیت این را دارد که تمام نیازهای یک کسب و کار اینترنتی را تنها در یک صفحه فراهم کند. اصلی ترین ویژگی طراحی سایت تک صفحه ای نمایش تمام محتوای سایت در یک صفحه است که به اصطلاح One Page نام دارد.

در سایت های تک صفحه ای تمام آنچه باید مخاطبان درباره یک کسب و کار بدانند، در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است. در طراحی سایت تک صفحه ای به ندرت از دیگر لینک های داخلی استفاده می شود و تمام محتوای مورد نیاز اعم از معرفی برند، محصول، نمونه کار، آدرس و راه های ارتباطی و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار در یک صفحه قابل دسترسی است.

با دقت در طراحی سایت تک صفحه ای و بهره گیری از استراتژی مناسب می توان بیشترین تاثیر را در مخاطبان ایجاد کرد و بهترین نتایج را از حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ دریافت نمود. یک طراحی حرفه ای سایت تک صفحه ای بیش از آنچه از یک صفحه انتظار می رود را به ارمغان خواهد آورد و به کسب و کارهای اینترنتی رنگ و رو می بخشد.

کاربرد سایت های تک صفحه ای

کاربرد یک سایت تک صفحه ای به طور کلی به خلاقیت در طراحی آن بستگی دارد و موارد کاربرد و استفاده از آن نامحدود است. یک سایت تک صفحه ای می تواند تمام اجزای یک کسب و کار اینترنتی را نشان دهد و به آن شاخ و برگ دهد. سایت های تک صفحه ای برای معرفی خدماتی که توسط یک کسب و کار ارائه می شود، مناسب هستند و از این رو توسط اکثر کسب و کارها استفاده می شوند.

یکی دیگر از کاربردهای سایت تک صفحه ای معرفی یک محصول خاص به منظور جذب مخاطب و افزایش فروش و ارائه آن محصول است. از سایت های تک صفحه ای همچنین به منظور معرفی یک برند، شرکت و یا مکان خاص استفاده می شود. به طور خلاصه می توان گفت که کاربرد سایت های تک صفحه ای نامحدود است و به نحوه طراحی سایت تک صفحه ای بستگی دارد.

پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن بهترین نتیجه و بیشترین تاثیرگذاری از خدمات ما در طراحی سایت استفاده نمایید. ما با برخورداری از برترین متخصصان و افراد خلاق در زمینه طراحی سایت، بهترین تصویر از کسب و کار شما را در یک صفحه به نمایش خواهیم گذاشت.

طراحی بهینه و ریسپانسیو

یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت تک صفحه ای، بهینه سازی سایت و ریسپانسیو بودن آن است. بهینه بودن یک سایت و یا به اصطلاح SEO  بودن آن نقش به سزایی در ورود کاربران به سایت و تاثیرگذاری آن روی مخاطبان دارد. یک سایت تک صفحه ای بهینه سازی شده، تصویر متفاوتی از کسب و کار اینترنتی را به مخاطبان نمایش خواهد داد و بیشترین تاثیر را روی رفتار آنها دارد.

بهینه سازی یک سایت کمک شایانی به یافتن جایگاه مناسب در موتورهای جست و جو می کند و این عمل در نهایتا سبب می شود که مخاطبان بیشتری به سایت جذب شود.

امروزه درصد بیشتری از کاربران اینترنتی از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و برای جذب مخاطب از میان این کاربران باید سایت را مناسب آنها طراحی کرد. برای جذب مخاطب بیشتر از میان کاربرانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، باید سایت ریسپانسیو باشد. ریسپانسیو کردن سایت سرعت بارگزاری آن را افزایش می دهد و تاثیر بسیار زیادی در نحوه نمایش، کارآمد بودن و جذابیت سایت دارد.

طراحی حرفه ای سایت تک صفحه ای

اگر تصمیم گرفته اید که برای نمایش دادن کسب و کار اینترنتی خود از سایت تک صفحه ای استفاده کنید، باید در طراحی آن دقت کنید. طراحی سایت تک صفحه ای باید حرفه ای و بی نقص باشد چرا که تمام آنچه به نمایش خواهید گذاشت در یک صفحه خواهد بود.

هر آنچه در این صفحه به نمایش خواهید گذاشت هویت برند، محصول و خدمات شماست. تصویری که شما از کسب و کار اینترنتی خود در این صفحه به نمایش خواهید گذاشت، تعیین می کند که مخاطب به خدمات و محصولات شما علاقه پیدا می کند یا خیر.

با طراحی سایت تک صفحه ای حرفه ای و بدون نقص بیشترین تاثیر را در مخاطبان خود ایجاد کنید و علاقه آنها را به خدمات و محصولات خود تضمین کنید. یک طراحی حرفه ای شامل انتخاب عنوان مناسب برای سایت، استفاده از طرح های گرافیکی و رنگ های جذاب، افزایش سرعت و کارآمدی سایت، استفاده از بهترین متون برای محتوا و … می باشد.

نکات مهم در طراحی سایت تک صفحه ای

سایت های تک صفحه ای ویژگی های فوق العاده ای دارند که در میان آنها می توان به نمایش کل محتوای سایت در یک صفحه، بالا بودن نرخ تبدیل آنها و کم بودن هزینه طراحی اشاره کرد. برای حفظ این ویژگی ها و استفاده بهتر از کاربردهای سایت تک صفحه ای، باید توسط افراد متخصص و حرفه ای طراحی شوند.

سایت های تک صفحه ای بیشتر برای معرفی یک برند و یا خدمات استفاده می شوند و برای سایت های فروشگاهی، خبری و … توصیه نمی شوند. طراحی سایت تک صفحه ای بر خلاف تصور عموم، امری ساده نیست و حداقل نیازمند دانش Html, Css  و JavaScript است و به یک طرح گرافیکی کامل نیاز دارد.

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

با افزایش درخواست ها جهت طراحی سایت تجارت الکترونیک ، طراحان سایت نیز در آن خبره تر شده اند. اما نکاتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک برجسته تر هستند.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

طراحی سایت تجارت الکترونیک راهکاری آسان است تا از یک کسب و کار و تجارت یکنواخت به کسب و کار اینترنتی روی آورید. امروزه از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ایی گرفته تا فروشگاه های کوچک، همگی امکان آن را دارند تا فروشگاه خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنند. البته با پیشرفت در حوزه برنامه نویسی نیز، طراحی سایت فروشگاهی نیز راحت تر شده است.

نخستین تصویری که از یک سایت تجارت الکترونیک می توان داشت این است که، سایتی مهیج و پر از محصولات متنوع و جذاب است که خریداران با صرف کمترین زمان می توانند سفارشات خود را ثبت و سپس دریافت نمایند. اما برای فروشگاه ها و مراکز مختلف که قصد دارند محصولات خود را از طریق تجارت الکترونیک به فروش برسانند، سایت تجارت الکترونیکی سایتی است که قدرت آن را دارد تا به عنوان یک رابط قوی بین عرضه کننده و مشتری قرار گیرد. در واقع یک لبهٔ قوی و حرفه ایی بین عرضه کننده و مشتری است که امکان معروف شدن برند ها و تولیدی های مختلف را فراهم آورده است.

بهترین نکات برای طراحی سایت تجارت الکترونیکی:

چه چیز هایی را باید قبل از طراحی سایت تجارت الکترونیک بدانیم؟ و چه مواردی را باید در هنگام طراحی سایت رعایت کنم؟ ۷ مورد از اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام طراحی سایت تجارت الکترونیک به آنها توجه داشت را بررسی می کنیم. برای طراحی سایت تجاری قدرتمند و هدف گرا نیاز است که این هفت مورد را در چک لیست خود داشته باشید:

نکات قبل از بازدید:

  1. معرفی برند و شرکت تولیدی:

وب سایت باید ماهیت شرکت را بازتاب دهد و در واقع متناسب با کاربردهای محصولات و مصرف کنندگان طراحی شود. اینکه آیا وب سایت دارای گرافیک قدرتمند و ترکیب رنگی های جذاب باشد یا ساده و مینیمال باشد به ماهیت محصول و برند برمی گردد. زمانی که یک شرکت و یا برند شناخته شده و یکپارچه باشد، طراح سایت نیز راحت تر می تواند آن را معرفی کند.

  1. طراحی سایت تجارت الکترونیک به صورت ریسپانسیو:

با توجه به افزایش ترافیک استفاده از گوشی های همراه، تنها معیار در طراحی وب سایت نباید نمایش آن بر روی دسکتاپ باشد. طراحی سایت تجارت الکترونیک باید به گونه ایی باشد که بر روی تمامی دستگاه ها نمایش داده شود؛ صرف نظر از اندازه صفحه نمایش. آمارها نشان داده است که از هر ۵ نفر ۳ نفر بر روی تلفن همراه خرید اینترنتی انجام می دهند. پس اگر طراحی سایت ریسپانسیو نباشد نزدیک به ۴۰ درصد از بازدید کنندگان از خرید منصرف می شوند.

۳-UI و UX قدرتمند:

تمرکز شرکت باید بر روی تقاضای مشتریان باشد. یعنی کاربر چه امکاناتی را از سایت می خواهد. اگر سایت بیش از حد ظریف و گرافیکی باشد ممکن است توجه مخاطب را از محصولات عرضه شده دور کند. هدف از طراحی سایت باید معرفی محصولات و متقاعد کردن کاربران برای خرید محصولات باشد. نباید مخاطب صرفا فقط برای یک بازدید جزئی به سایت مراجعه کند، پس در نتیجه نیاز به ui و ux قدرتمند برای معرفی محصولات می باشد.

  1. تولید محتوای با کیفیت

موتور جستجوگر نقش بسیار مهمی در شناساندن شما به مشتری دارد. پس از استانداردهای مطابق با موتورهای جستجو و یا اصطلاحا سئو (seo) برای درج محتوای مطلوب استفاده کنید. سئوی خوب می تواند سایت شما را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهد. اینگونه کاربر با یک کلیک ساده می تواند به شما بپیوندد و با برند و محصولات شما آشنا شود.

نکات بعد از بازدید از سایت:

  1. روند پرداخت امن و یکپارچه:

خریدار باید از لحظه ایی که از سایت شما دیدن می کند تا زمانی عملیات خروج را انجام می دهد نسبت به خرید کردن مشتاق باشد. بعد تکمیل سبد خرید کاربر انتظار دارد که پرداخت آنلاین را از طریق یک درگاه پرداخت امن انجام دهد. مطمئنا هیچ کسی دوست ندارد با پول خود ریسک کند، پس اگر پرداخت از طریق درگاه امنی انجام شود، کاربر برای بارهای بعدی نیز نسبت به خرید از سایت شما ترغیب می شود.

  1. سرعت بالای سایت در پاسخگویی:

امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک، چندین سایت وجود دارند که محصولات مشابه را عرضه می کنند. یعنی کاربران امکان این را دارند تا سایت های دلخواه را برای خرید کردن انتخاب کنند. بعد از بازدید از سایت اگر کاربر زمان زیادی را در جستجوی محصول باشد و با سرعت پایین سایت مواجه شود مطمئنا از خرید منصرف می شود. به همین دلیل نزدیک به ۹ درصد از کاربران به دلیل پایین بودن سرعت سایت از خرید کردن منصرف می شوند و سایت دیگری را انتخاب می کنند.

  1. ارائه خدمات شخصی سازی برای کاربران:

غول های تجارت الکترونیک در دنیا مانند آمازون امکان شخصی سازی محصولات را بر اساس علایق کاربران فعال کرده اند. از طریق شخصی سازی کاربران می توانند محصولی را که مد نظر دارند بر مبنای علاقه خود محدود کنند. مثلا رنگ یا سایز و یا موارد جزئی و کلی دیگر.

ابزارهای مهم برای بازاریابی در طراحی سایت تجارت الکترونیک:

CMS مرسوم ترین ابزار است که می تواند طراحی سایت تجارت الکترونیک را تا حد بالایی معروف کند. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند باید با جزئیات معرفی شوند و کاربر را جذب کنند. ابزار بعدی که امروزه خیلی پر استفاده هستند، صفحات تبلیغاتی هستند که با مجوز گرفتن از کاربر باز می شوند.

در این صفحات تبلیغاتی می توانید سایت و محصولات را معرفی کنید. یکی از مهمترین ابزارهایی که حتی به صورت غیر مستقیم و بدون مراجعه به وب سایت می توانید محصولات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید، شبکه های اجتماعی هستند.

با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید محصولات و برند خود را بیشتر معرفی کنید و آمار کاربران سایت را افزایش دهید. دنیای تجارت الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت است، پس با استفاده از این ابزارها سایت خود را به همگان معرفی کنید.

رعایت قوانین کسب و کار در طراحی سایت تجارت الکترونیک:

با توجه به اینکه اعتماد مخاطبان نسبت به فروشگاه های آنلاین سخت تر جلب می شود، پس باید از قوانینی که برای کسب و کار تجارت الکترونیک تعریف شده اند پیروی کنید تا مخاطب را جذب کنید. مدیریت سایتی که به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کند سخت تر از فروشگاه های واقعی است.

پس باید نهایت تلاش را در جلب اعتماد مشتریان در کسب و کار اینترنتی انجام دهید. اینکه فضایی ایمن را برای جستجو، بازدید و خرید در سایت خود فراهم آورید یعنی سایت با کیفیتی دارید. از محصولات یکنواخت در سایت نیز استفاده نکنید و تنوع را در محصولات رعایت کنید. طراحی سایت تجارت الکترونیک امروزه مبدل به یک حرفه بسیار کارآمد و کاربردی شده است.

  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰
  • خوگر 94