فروشگاه اینترنتی مبلمان

۷۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری با رنگ بندی پاییزی

 خلق یک محیط دنج کاری در یک فضای عمومی جدیدترین رویکرد در طراحی مبلمان اداری است. True Design یکی از شرکت‌‌های خلاقی است که به تولید مبلمان اداری با این رویکرد می‌پردازد.

یک شرکت مبلمان ایتالیایی نوظهور که بر طراحی و تولید فضای اداری تمرکز کرده است. محصولات مبلمان‌ اداری این شرکت مخصوص خانه، دفتر و فضاهای عمومی مانند سالن‌های انتظار هستند. با یکی از آخرین مجموعه‌های True Design و کاربردهای متفاوت آن اینجا بیشتر آشنا شوید.

ترکیب رنگی عناصر مجموعه مبلمان True Goes Throughبا الهام از آثار پل کلی (Paul Klee painting)

یکی از جدیدترین مجموعه‌های برند True Design با نام "True Goes Through" در اواخر سال 2017 به نمایش در آمده است. طراحی فرمی زیبای این مجموعه به طور کامل در لندن و با مدیریت هنری آلدو پاریسوتو از گروه معماری P + F Architett انجام شده است.

به بیان دقیق‌تر ایده هر کدام از قطعات این مجموعه توسط یک استودیوی طراحی ارائه شده و فرآیند طراحی هر کدام از قطعات توسط همان استودیو اما با یک مدیریت واحد به سرانجام رسیده است. در این مجموعه از یک پالت رنگی جدید استفاده شده که الهام گرفته شده از آثار نقاشی پلی کلی است.

 اگر به خوبی به این مجموعه توجه کنیم، می‌بینیم که با این طراحی، چشم‌اندازی که تا پیش از این از دفترکار داشتیم به طور کامل تغییر پیدا می‌کند.

 تعدادی از عناصر مجموعه مبلمان True Goes Through

این شرکت به طراحی، عملکرد، راحتی، مواد و رنگ توامان توجه می‌کند و مجموعه مبلمان "True Goes Through" را برای افرادی تهیه کرده که از دفتر کاریشان دور هستند.

افرادی که به صورت مداوم در طول روز در حرکت و سفرهای کاری هستند و در مکان‌های عمومی به مبلمانی کارآمد و درعین حال راحت نیاز دارند تا تمرکز خود را حفظ کنند و به فعالیت‌های کاریشان بپردازند. این مبلمان می‌تواند با ایجاد حریم خصوصی در یک محیط غیرکاری مانند سالن‌های انتظار یک فضای کاری مناسب ایجاد کند.

این مجموعه شامل چند مدل صندلی است که هر کدام در حالت راکینگ و پایه ثابت طراحی شده‌اند. همچنین میز، تقسیم‌کننده‌های فضا، دو نوع نیمکت و سایه‌بان از دیگر عناصر این مجموعه هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

صندلی ARCA

صندلی‌های ARCA را استودیوی طراحی «اورلاندینی» (Orlandini Design) طراحی کرده؛ مبلمانی برای سالن‌های انتظار که با سایه‌بان و عناصر دیگر به حالت‌های متنوع چیدمان می‌شود. سالن‌های انتظار از محبوب‌ترین فضاها برای قرارگیری این نوع فضاسازی و مبلمان اداری هستند، چرا که افرادی که به سفرهای کاری می‌روند، معمولا در سالن‌های انتظار فرودگاه و راه‌آهن به استراحت و کار می‌پردازند.

طراحی فرمی این صندلی به گونه‌ایست که کاربر به راحتی می‌تواند در آن پنهان شود و علاوه بر کار دمی را بیاساید. پشتی صندلی نیز که به سمت جلو ادامه پیدا کرده، باعث می‌شود ارتباط بصری کاربر با اطراف کاهش پیدا کرده و تمرکز بیشتری برایش در حین کار ایجاد شود.

نیمکت DNA

نیمکت DNA را «لئوناردو روسانو» (Leonardo Rossano) و «دبورا منصور» (Debora Mansur) طراحی کرده‌اند؛ با فرمی پویا که از بیوژنتیک و دی‌ان‌ای الهام گرفته شده است.

این فرم حلزونی شکل؛ در هر چرخش مارپیچی خود به یک صندلی تک‌نفره تبدیل می‌شود. با این طراحی خاص، افراد می‌توانند در مساحتی کم و فضای کوچک در کنار یکدیگر بنشیند و در عین حال حریم خصوصی‌شان حفظ شود.

نیمکت MILLEPIEDI

نیمکت MILLEPIEDI توسط خود «آلدو پاریسوتو» و البته همکارش «فورمنتون» در گروه معماری P + F طراحی شده است. این مبلمان یک سیستم صندلی مدولار است که از ترکیب چند قطعه مربع و مثلثی شکل ایجاد شده است.

این مبلمان به دلیل مدولار بودنش که می‌تواند نسخه‌های کاربردی متنوعی داشته باشد؛ از نیمکت‌های دونفره و چند نفره تا مبل ال شکل و حتی پیکربندی دایره‌ای شکل. بنا به حالتی که قطعات مدولار در کنار هم نصب می‌شوند، میزهای متصلی نیز در ساختار نیمکت قرار می‌گیرد.

دیوایدر PINCETTES

آخرین قطعه از این مبلمان که به معرفی آن می‌پردازیم یکی از کاربردی‌ترین اجزاء این مجموعه است. تقسیم کننده فضای PINCETTES را «لوسیانو دل‌اورفیس» (Luciano Dell'Orefice) طراحی کرده است.

تقسیم کننده‌ای برای ایجاد تمرکز، کاهش سروصدا و ارائه فضایی برای حفظ حریم خصوصی، بدون اینکه کاربر را به انزوا بکشاند و از جمع دور کند. این دیوایدر در ابعاد متنوعی تولید شده‌است. سایز کوچک آن برای روی میز مناسب است و نمونه‌های دیگر برای ایجاد یک فضای شخصی در فضای بزرگ.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان انعطاف پذیر : با الهام از ویژگی انعطاف پذیری آکاردئون Chishen Chiu، طراح تایوانی محصولی را خلق کرده است که علاوه بر اینکه نوعی دکور محسوب می شوداز آن به عنوان مبلمان نیز می توان استفاده کرد. این مبل کاغذی با استفاده از کاغذ کرافت ساخته شده است.

مبلمان انعطاف پذیر

 کاغذ کرافت ، کاغذی است که از مراحل کرافت سازی بر روی خمیر چوب تولید می شود ، این نوع کاغذ تقریبا محکم و زبر است .کاغذ کرافت معمولا به رنگ قهوه ای می باشد اما در اثر رنگبری می توانند آن را به کاغذ سفید نیز تبدیل کننداین نوع کاغذ را می توان برای ساکهای خرید ، پاکت و دیگر انواع وسایل بسته بندی استفاده کرد. این کاغذ دارای منافد با انعطاف زیاد و مقاومت در برابر پارگی و بسیار مناسب برای بسته بندی است، و بدلیل استحکام و مقاومت بالای آن طرفداران زیادی دارد .این نوع متریال ضد آب است و قابلیت ارتجاع به نسبت 1:50 را دارا می باشد.

آشنایی با  مبلمان انعطاف پذیر

ساخت خمیر کرافت با مراحل سولفاته کردن نیز شناخته می شود. این مراحل تکنولوژی تبدیل چوب به خمیر چوب را تعریف می کند ، که محصول آن فیبرهای خالصی از سلولز می باشدو در طول این مراحل خرده های چوب با مخلوطی از هیدروکسید منیزیم وسولفید سدیم مخلوط میشود و پیوند های لینگنین را با سلولز میشکند، نام این مرحله از ریشه آلمانی کرافت گرفته شده که به معنی قدرت و نیرو میباشد .

خمیر چوب طی مراحل زیر به کاغذ کرافت تبدیل میشود:

1-      مرحله ترکیب با لیکور : در این مرحله خمیر چوب در معرض لیکور سفید و سیاه گرم قرار میگیرد

2-       کاهش فشار اتمسفری خمیر چوب پخته شده با لیکور

3-      شستشوی خمیر چوب قهوه ای رنگ با جداسازی لیکور از فیبرهای سلولزی که خود مراحل خاص خود را دارد .

4-      رنگبری یا سفید کردن ( در مواردی که محصول نهایی کاغذساک یا مقوای لاینر برای جعبه سازی و بسته بندی باشدنیازی به طی مرحله رنگبری نیست .

این مبلمان به راحتی به فرم دو بعدی تبدیل می شود در صورتی که با کمبود فضا مواجه باشید وقصد استفاده از آن را نداشته باشید.این مبلمان قادر است تا 100 برابر وزن خود را تحمل کند.این محصول یک مبلمان ایده آل برای یک فضای نشیمن کوچک است و به راحتی قابلیت تغییر دیزاین دارد.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان برای کلاس‌های درس آینده : راحتی و انعطاف برای کلاس‌های درس آینده؛ این شاید بهترین عنوانی باشد که بتوان برای میز و صندلی‌های طراحی شده توسط گروه Royal Technologies در استودیو CCS MFA انتخاب کرد. این مبلمان این قابلیت را دارد که با انواع روش‌های آموزشی سازگار شود و نیازهای مختلف یک کلاس درس را برآورده سازد.

مبلمانی برای کلاس‌های درس آینده

هنگامی‌که صحبت از مبلمان مدرسه به میان می‌آید بسیاری از خود می‌پرسند که آیا مدرسه هم به مبلمان خاصی نیاز دارد؟ تصور ما از محیط آموزشی به بیش از دو دهه قبل بازمی‌گردد. زمانی که میز و صندلی‌ها به صورت ردیفی در کنار هم چیده می‌شدند و معلم در مقابل دانش آموزان به تدریس می‌پرداخت.

این در حالی است که امروزه متدهای آموزش بسیار متنوع شده‌اند و در نتیجه شکلی جدید از مبلمان در کلاس درس موردنیاز است. برآوردها در سال 2010 میلادی نشان می‌دهد که گردش مالی بازار مبلمان مدرسه در ایالات متحده نزدیک به 2.1 میلیارد دلار بوده است. این موضوع سبب شده تا طراحان، نگاهی نو به مبحث طراحی مبلمان مدرسه داشته باشند.

شیوه‌های فعالیت در مدرسه

مطالعه، تدریس و امتحان دادن در کلاس درس همگی جزئی از فعالیت‌های فردی در مدرسه محسوب می‌شوند. کارشناسان امور تربیتی سال‌هاست دریافته‌اند که این موارد اگرچه در رشد و تربیت ذهنی دانش آموزان اهمیت زیادی دارد اما کفایت نمی‌کند. آنها نیاز دارند تا با همکلاسی‌های خود ارتباط برقرار کنند و این ارتباط به اندازه تدریس معلم برای آنها آموزنده است. با این حال آنچه که اغلب مانع از اجرای این شیوه تدریس می‌شود نبود فضا و مبلمان مناسب است.

به طور کلی فعالیت‌های گروهی در محیط آموزشی نیازمند دید مستقیم دانش آموزان به یکدیگر است. در نتیجه میز و صندلی و چینشی که تا پیش از این در کلاس‌های درس مشاهده کرده‌اید دیگر کارایی چندانی ندارد. کار گروهی به یک میز بزرگ و تعدادی صندلی در کنار آن نیاز دارد اما سؤال اینجاست که در فضای محدود کلاس درس چطور چنین چیزی امکان‌پذیر است؟

مبلمان آموزشی طراحی شده در شرکت Royal Technologies

 نیازهایی اینچنین موجب شد تا یک تیم چهار نفره از طراحان در شرکت Royal Technologies به ساخت یک مبلمان انعطاف پذیر و چندکاره مشغول شوند. نتیجه کار آنها صندلی‌هایی است که با اتصال به یکدیگر قابلیت تبدیل شدن به یک میز بزرگ را دارند. همچنین آنها میزهای کوچک ساخته‌اند که به‌راحتی توسط گیره‌هایی به یکدیگر متصل شده و یک میز بزرگ در شکل‌های مختلف را به وجود می‌آورند.

نیازهای جدید محیط آموزشی

بر اساس یک تحقیق صورت گرفته در سال 2015 میلادی میزان استفاده از تبلت در ایالات متحده آمریکا طی پنج سال از 17 میلیون واحد به 318 میلیون واحد افزایش داشته است که بخش قابل توجهی از آنها توسط دانش آموزان در محیط آموزشی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین افراد در رده سنی 16 تا 24 سال بیشترین استفاده روزانه از اینترنت را در مقایسه با دیگر رده‌های سنی دارند. آنها بیش از نیمی از روز را با تبلت، لپ‌تاپ و تلفن همراه می‌گذرانند؛ بنابراین واضح است که دانش آموزان در محیط آموزشی خود نیاز به صندلی‌هایی با فضای نگهداری مناسب، قابلیت جابجایی راحت به‌منظور شارژ تبلت و وسایل کمک آموزشی و امکان اتصال آسان به یکدیگر برای انجام فعالیت‌های گروهی دارند.

صندلی‌های طراحی شده توسط تیم Royal Technologies

صندلی‌های طراحی شده توسط تیم Royal Technologies از استیل ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده که در بخش تکیه‌گاه و کفی آن فوم نرم به کار رفته است تا مانع از خستگی دانش آموزان شود. همچنین وجود روزنه‌هایی در کفی و پشتی گردش هوا را امکان‌پذیر کرده و از تعرق دانش آموزان جلوگیری می‌کند.

همچنین این صندلی از فضای قابل توجهی برای نگهداری کتاب و تبلت برخوردار است؛ اما مزیت قابل توجه این صندلی این است که میتوان آن را به یک میز یک نفره تبدیل کرد. قسمت پشتی این صندلی آموزشی با یک چرخ 90 درجه می‌تواند به یک میز برای انجام تکالیف تبدیل شود. افزون بر این، با اتصال این صندلی‌ها به یکدیگر می‌توان یک سطح وسیع‌تر برای انجام کارهای گروهی ایجاد کرد.

میزهای طراحی شده توسط تیم Royal Technologies

آنها همچنین میزهای کوچکی طراحی کرده‌اند که می‌توانند به شکل‌های متنوعی به یکدیگر متصل شوند و یک میز بزرگ و مناسب برای انجام کارهای گروهی ایجاد کنند.

 این میزها از چوب MDF با روکش لمینت و پایه‌های استیل ساخته شده و در سطح آنها برش‌هایی برای قرار دادن تبلت در نظر گرفته شده است. از جمله مزیت‌های میزهای Royal Technologies امکان جدا شدن و نگهداری در یک فضای کوچک است که در مساحت محدود کلاس درس بسیار حیاتی است.

 


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان خوشمزه

مبلمان خوشمزه

متفاوت‌ترین مبلمانی که به ذهن دارید چه مبلمانی است؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که مبلمان‌ به تنهایی می‌تواند احساسات مختلفی را در افراد برانگیزد؟ احساساتی مثل شادی، ترس، هیجان یا حتی لذت چشیدن طعم غذاها و خوراکی‌های خوشمزه! بله به نظر می‌رسد که آخری ایده موفقی در برانگیختن حس‌ها و هیجانات است! چرا که کمتر کسی را می‌توان یافت که به غذا علاقه نداشته باشد. طراحان مبلمان نیز از این علاقه همیشگی استفاده کرده‌اند و محصولاتی با الهام از مواد غذایی طراحی می‌کنند. محصولاتی که نه تنها برای دوستداران و سینه‌چاکان غذا جذاب هستند بلکه می‌توانند توجه هر مخاطبی را به خود جلب کنند و البته در هر شرایطی هوس خوردن غذاهایی دوست داشتنی را در دل افراد تازه کنند! مثل انواع مبلمانی که در این مطلب برایتان گِرد هم آورده‌ایم؛ در روز جهانی غذا.

مبلمان هایی که از دیدنشان احساس گرسنگی می‌کنید

مبلمان الهام گرفته از غذاها تقریباً مدت کوتاهی است که دوباره مورد استقبال قرار گرفته است. تا چندسال پیش، محصولات مبلمانی با الهام از میوه‌ها تولید می‌شد که عمدتاً مخصوص کودکان بود اما به تازگی طراحان مبلمان تمامی سلیقه‌های غذایی را مد نظر قرار داده‌اند. این نوع مبلمان بسیار اشتها برانگیز و جذاب است. باور نمی‌کنید؟ پس به دنیای مبلمان خوشمزه خوش آمدید!

پوف مافین

پوف مافین (Muffin Pouffe) یک محصول جمع و جور و با قابلیت استفاده در فضاهای مختلف است که توسط طراحی ایتالیایی به نام ماتئو بیانیچی (Matteo Bianchi) طراحی شده است. این محصول در اندازه‌های مختلفی تولید شده و در ساخت آن چرم مصنوعی و چوب به کار رفته است.

مبلمان الهام گرفته شده از شیرینی ها

البته طرح‌های الهام گرفته از کیک و شیرینی‌ها کم نیستند که از جمله آنها می‌توان به تخت خواب شکلات تخته‌ای، پوف دوناتی و مبل کیک شکلاتی اشاره کرد.

فرش تخم مرغی

اگر از جمله افرادی هستید که شنیدن صدای جلز و ولز کردن نیمرو در ماهیتابه روغن و پیچیدن عطرش در هنگام صبحانه را دوست دارید، قطعا این فرش تخم مرغی نیز برایتان جالب توجه خواهد بود. از این فرش می‌توان در آشپزخانه یا اتاق کودک برای تشویق او به خوردن غذا هم استفاده کرد. این فرش در Studio Job طراحی شده و در قسمت روی آن 100 درصد پلی استر و در پشت آن 50 درصد پلی استر و 50 درصد کتان به کار رفته است.

بالشتک‌های پنکیکی

بسیاری از افراد نشستن یا خوابیدن بر روی زمین را دوست دارند و خیلی خوششان نمی‌آید که در صندلی، مبل و تخت محدود باشند. اما کف‌پوش‌ها و فرش‌هایی که چندان نرم و راحت نیستند نیز باعث می‌شود از نشستن بر روی زمین خسته شوند و از این کار صرف نظر کنند. حال طراحی آلمانی به نام تاد فن باستاینز (Todd von Bastiaans) بالشتک‌هایی شبیه به پنکیک ساخته که می‌تواند زمین سرد و بی‌روح منازل را به فضای جذاب برای نشستن تبدیل کند.

تخت خواب سیب زمینی سرخ کرده

فرقی ندارد که این تخت و تشک، محل خواب راحتی باشد یا نه. بهتر بگوییم این تخت هر قدر هم تخت مناسبی باشد باز کسی نمی‌تواند خواب آرامی رویش داشته باشد. چرا که با خوابیدن بر روی آن و دیدن خلال‌های سیب زمینی سرخ کرده که از بالای سر به کاربر دست تکان می‌دهند، نهایتا احساس گرسنگی بر خواب‌آلودگی پیروز خواهد شد!

صندلی شنی سیب زمینی آب‌‌پز

صندلی شنی فوق شبیه به یک سیب زمینی آب‌پز بزرگ یا یک لایه کره بر روی آن است. این صندلی گرم و نرم طوری طراحی شده که با وجود ابعاد بزرگ از وزن مناسبی برخوردار است و می‌تواند به راحتی در فضاهای مختلف جابجا شود. این صندلی یک نشیمن‌ راحت برای نشستن طولانی مدت است.

سه‌پایه آب‌نباتی

 طراحی به نام کریستین اوربک (Kirstin Overbeck) سه‌پایه‌ای با روکشی شبیه به دانه‌های آب‌نبات طراحی کرده است. این سه‌پایه برای فضاهای مختلفی نظیر آشپزخانه یا اتاق کودک مناسب است. البته با این پیش شرط که از کودکان مراقبت شود تا صندلی را لیس نزنند!

مبل راحتی هات‌داگ و همبرگر

مبل راحتی هات‌داگ و همبرگر آخرین نمونه این مجموعه است که در سال 2017 توسط استودیو Job برای شرکت تولید مبلمان Seletti طراحی شده است. این مجموعه از کوسن‌های زیادی که با الهام از گوجه فرنگی، خیار و خیارشور طراحی شده، تشکیل می‌شود.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان دوس داشتنی

اغلب ما هنگامی‌که نام صندلی تاشو را می‌شنویم به یاد چهارپایه‌های کوچک پیک‌نیکی می‌افتیم. این چهارپایه‌ها یک ویژگی منحصربه‌فرد دارند و آن نیاز به فضای بسیار کم برای نگهداری است؛ اما این ویژگی آنقدر کافی نبود که از چنین صندلی‌هایی در منازل، ادارات یا سایر فضاهای عمومی استفاده شود. در نتیجه همزمان با کاهش چشمگیر مساحت خانه‌ها به‌ویژه منازل آپارتمانی، طراحان مبلمان نیز تصمیم گرفتند تا قابلیت تا شوندگی را با زیبایی درآمیزند و محصولاتی خلاقانه و در عین حال جذاب به بازار عرضه کنند.

1.      چهارپایه تاشو «ابعاد»  (De-dimension)

 اینکه شما در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید دلیل بر این نیست که دکوراسیونی زیبا و جذاب نداشته باشید. یکی از معضلات منازل کوچک نبود فضای نشستن کافی است که از نظر خیلی‌ها مشکلی لاینحل محسوب می‌شود. با این حال، طراحی کره‌ای به نام «جونقا چوی» (Jongha Choi) که در هلند دیزاین خوانده، با یک ایده ساده این مسئله را حل کرده است. چوی با یک راه خلاقانه توانسته صندلی‌ها یا چهارپایه‌های تاشویی تولید کند که پس از جمع شدن حالتی کاملاً دو بعدی به خود می‌گیرند و می‌توان آنها را به دیوار آویزان کرد.

2.      چهارپایه تاشو ابعاد

جالب آنکه این صندلی انعطاف‌پذیر حتی در حالت تاشو نیز با پرسپکتیوی که از خود به نمایش می‌گذارد، سه بعدی به نظر می‌رسد و نمایی جالب به دیوار می‌بخشد. به بیان بهتر صندلی‌های «ابعاد» حتی در زمانی که کاربرد ندارند نیز به عنوان یک شیء دکوارتیو و برای تزئین دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه چوی تنها از این ایده برای طراحی چهارپایه استفاده کرده اما به نظر می‌رسد که می‌توان از آن برای تولید دیگر قطعات مبلمانی نیز استفاده کرد. چنین طرح‌هایی بی‌شک برای منازلی که آشپزخانه و اتاق‌های کوچک دارند، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

3.      صندلی تاشو «سوِش» (Swish)

در نگاه اول Swish به یک صندلی تاشو فانتزی و ظریف شباهت دارد که علیرغم زیبایی نمی‌تواند وزن زیادی را تحمل کند. برخلاف تصورمعمول اما هر صندلی ظریفی، شکننده نیست. صندلی تاشو Swish کاملاً بر اساس الگوریتم‌ها و مدل‌های ریاضی ساخته شده و نیروی وارد شده به خود را طوری به تمام بخش‌های متصل به زمین منتقل می‌کند که به‌راحتی می‌تواند وزن‌های بالا را تحمل کند. با این وصف، صندلی تاشو Swish یک صندلی جادویی محسوب می‌شود. کارلو رتی (Carlo ratti) این صندلی را سال گذشته برای کمپانی کاسینا (Cassina) طراحی کرد و اولین بار در هفته طراحی میلان 2017 به نمایش درآمد.

این الگوریتم‌ها تا پیش از این برای طراحی پل‌ها، سالن‌های کنسرت و یا بخش‌هایی از بدنه موتور سیکلت‌ها مورد استفاده قرار گرفته بودند. صندلی تاشو Swish نمونه‌ای جدید از تلفیق این ایده علم ریاضی با طراحی مبلمان است که در نوع خود نظیر ندارد. گفتنی است طراحان صندلی تاشو Swish پیش از طراحی آن یک اسکن کامل سه بعدی از بدن انسان تهیه کردند. این اسکن به آنها کمک می‌کرد تا با استفاده از الگوریتم‌های ریاضی محصولی ارائه دهند که کاملاً با فیزیک بدن و فرم نشستن انسان همخوانی داشته باشد.

4.      صندلی تاشو دی (Chair D)

 صندلی تاشو «دی» نام محصولی است که از یک تکیه‌گاه با قابلیت تاشوندگی برخوردار است. پشتی این چهارپایه همانند یک ورق کاغذ تا می‌شود. از این محصول می‌توان در فضاهایی با دکوراسیون مدرن استفاده کرد. این صندلی تاشو را استودیوی بلگرادی Kako.Ko با استفاده از اصول اوریگامی طراحی کرده است.

5.      صندلی تاشو صدف ( Oyster)

 صندلی صدف (Oyster) برای کسانی طراحی شده است که به نشستن روز زمین علاقه دارند؛ مثل بسیاری از ایرانی‌ها. صدف یک صندلی تاشو بدون پایه است که یک نشیمن‌گاه راحت و زیبا را فراهم می‌کند. حالت مسطح این محصول پس از تا شدن کمک می‌کند تا صاحبان منازل کوچک بتوانند تعداد قابل توجهی از آن را بر روی هم بچینند. صندلی تاشو صدف محصولی مناسب برای تماشای دسته جمعی فیلم در کنار یکدیگر است. این صندلی در استودیوی کاوامورا-گنجویان طراحی شده است. این استودیو در مادرید اسپانیا و لوزان سوئیس به فعالیت می‌پردازد و کی پورتیلا کاوامورا (Key Portilla-Kawamura) و علی گنجویان آن را تاسیس کرده‌اند.

6.      صندلی تاشو «شاعران» (The Poets)

 قابلیت تاشوندگی تنها ویژگی‌ صندلی‌های تاشو نیست و برخی از صندلی‌های تاشو متمایزتر هم هستند. به‌عنوان مثال در این طراحی تلاش شده تا صندلی تاشو را با یک چراغ مطالعه ترکیب و محصولی کاربردی‌تر تولید شود. این صندلی جذاب برای کسانی که به مطالعه در قسمت مختلف منزل علاقه دارند محصول مناسبی به نظر می‌رسد. استودیوی هلندی Nieuwe Heren در طراحی این اثر فلسفه دیگری را نیز در نظر داشته است. طراحان این استودیو، اریک دنیس (Erik De Nijs) و تیم اسمیت (Tim Smit) نام این اثر را «شاعران» گذاشته‌اند چرا که از دیدگاه خود صندلی سبز را نماد «ویلیام بلیک» و صندلی سفید را نماد «گوته» دو شاعر سرشناس در نظر گرفته‌ و صندلی‌ها را به یاد آن‌ها ساخته‌اند.

7.      صندلی تاشو اکس و زد (XZ)

 توجه به طراحی فرمی تنها محدود به صندلی‌های تاشو که برای فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نشده است. طراحان نگاهی هنرمندانه هم به صندلی‌های تاشو فضای باز داشته‌اند؛ مثل صندلی XZ. استفاده از صندلی‌های تاشو در سواحل قدمت بسیار زیادی دارد با این تفاوت صندلی تاشو فوق یک ویژگی کاربردی دیگر نیز با خود به همراه آورده است. به طور معمول در ساحل برای جلوگیری از آفتاب سوختگی از سایه‌بان‌هایی مجزا استفاده می‌کنند. اگرچه این سایه‌بان‌ها نیز قابلیت جمع شدن دارند اما فضای قابل توجهی به خصوص در صندوق عقب خودروها اشغال می‌کنند. این در حالی است که صندلی تاشو ساحلی فوق از یک سایه‌بان متصل به خود برخوردار است که به سرعت می‌تواند نصب شود. در مواقع غیرضروری نیز این سایه‌بان در پشت صندلی قرار می‌گیرد. این صندلی مانند سایر محصولات شرکت المنت (Element) با الهام از تایپوگرافی حروف انگلیسی انجام شده است و از کنار کلاف چوبی آن به شکل حرف X و بخش پارچه‌ای Z دیده می‌شود.

8.      میز و نیمکت پیکنیکی (Picnic Table Bench)

 آقای سوآن (Izzy Swan) فردی است که همه تصوری که از طراحان مبلمان داشته‌ایم را به هم ریخته! او بدون اینکه مدرک یا مهارت ویژه‌ای داشته باشد تنها با کمک تجربه بصری و خلاقیت یک محصول خاص طراحی کرده است. او که پیش از بازنشستگی صاحب یک فروشگاه مبلمان بوده توانسته در ایام فراغت خود محصولات چوبی جالبی طراحی کند. سوآن یک وب سایت با نام Think Woodworks نیز راه اندازی کرده است که در آن محصولات خود را به نمایش می‌گذارد و آموزش‌هایی را نیز ارائه می‌دهد.

یکی از جالب‌ترین طرح‌هایی که سوآن ارائه کرده یک ست میز و صندلی یکپارچه تاشو است که او آن را سریع‌ترین میز تاشو جهان نام نهاده است. این میز و صندلی‌های تاشو که ظرفیتی 4 نفره دارند در چند حرکت ساده به سرعت آماده استفاده می‌شود. آقای سوآن برخی طرح‌های خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. برای مثال طرح ساخت این میز و صندلی تاشو را به قیمت 10 دلار در وب سایتش عرضه کرده است.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان مخصوص کلاس درس : اهمیت راحتی و کاربردی بودن میزها و صندلی‌ها در مدارس روشن است و در مدارس جدید و امروزی به دلیل شکل متفاوت کلاس و فضای آموزشی این مبلمان باید امکانات و قابلیت‌های جدید و متفاوتی نیز داشته باشند. مجموعه Verb ساخت شرکت Steelcase یک مجموعه شامل وسایل و مبلمان مختلف موردنیاز دز کلاس‌های آموزشی است که هرکدام از آن‌ها نیز با ارتفاع‌ها و ویژگی‌های مختلف قابل سفارش هستند.

مبلمان مخصوص کلاس درس

این مجموعه شامل اجزای زیر است:

1. میزهای Verb

 این میزها در شکل‌ها و فرم‌های مختلف و برای مدل‌های مختلف تدریس و یادگیری طراحی‌شده‌اند. این میز‌ها به صورتی هستند که دانش‌آموزان را به کارگروهی و کمک گرفتن و مشورت ترغیب می‌کنند. البته میزها به صورت‌های مختلف هستند و باهدف سهولت فعالیت‌های انفرادی طراحی‌شده‌اند و میز صندلی‌های مخصوص به این کار وجود دارد اما تأکید بیش‌تر در یادگیری و مدارس جدید بر کارگروهی است و بنابراین بیش‌تر این میزها بر همین اساس طراحی‌شده‌اند.

ویژگی‌های این میزها:

1.      پایه چرخ‌دار آن‌ها این امکان را می‌دهد تا برای موقعیت‌های مختلف مانند کارگروهی، ارائه و غیره به شکل‌های مختلف آن‌ها چید و به‌راحتی جا‌به‌جا کرد.

2.      سایز‌ها، شکل‌ها و ارتفاع‌های مختلف این میزها آن‌ها را با هر محیطی سازگار می‌کند.

 .2میز‌های مخصوص معلمان و استادان این میزها مخصوص تعلیم، همکاری و کار هدفمند و با تمرکز طراحی‌شده‌اند. این میز به‌صورت یکپارچه است و روی آن صفحه‌ای برای قرار دادن کتاب، لپ‌تاپ و دیگر وسایل قرار دارد و در کنار آن نیز محفظه‌ای قرار دارد که این امکان را می‌دهد که آموزگار کیف و وسایلی که هنگام تدریس به آن‌ها نیاز ندارد را در آن‌ها بگذارد.

1.      محفظه و صفحه آن نیازهای آن بسیار کاربردی هستند و برای نیازهای یک آموزگار و متناسب با آن طراحی‌شده‌اند.

2.      برای استفاده و تدریس چه به‌صورت نشسته و چه به‌صورت ایستاده مناسب است.

 .3تخته وایت بردهای Verb این وایت برد اساس کار گروهی، همکاری و ارائه و مشورت در کلاس است و برای یادگیری فعال کاملاً مناسب است. اندازه این تخته‌ها به صورتی است که برای استفاده شخصی مناسب و راحت است اما به‌اندازه کافی نیز برای ارائه نظرات و ایده‌ها به هم‌تیمی‌ها و کلاس بزرگ است.

در کنار میزهای این مجموعه آویز‌هایی در نظر گرفته‌شده است که دانش‌آموزان می‌توانند تخته‌هایشان را به آن آویزان ‌کنند و به این شکل این تخته‌ها فضای اضافی اشغال نمی‌کنند ولی همواره در دسترس و قابل‌استفاده هستند.

 .4سه‌پایه تخته وایت برد این سه‌پایه‌ها برای ارائه هرچه بهتر و راحت‌تر در کلاس هستند. این سه‌پایه‌ها در سایزها و شکل‌های مختلفی وجود دارند و به صورت‌های مختلفی می‌توانند استفاده شوند، به‌طور مثال امکان آویزان کردن آن‌ها به دیوار و یا استفاده با چرخ و به‌صورت متحرک وجود دارد. هم رمان چندین تخته در این سه‌پایه‌ها قرارمی‌گیرد که کاملاً مناسب و طراحی‌شده برای مشارکت و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها است.

اطلاعات تکمیلی محصول برای تولید: تنوع میزهای این مجموعه به صورت زیر است و هرکدام با شکل‌های مختلف و ارتفاع‌های مختلف می‌توانند کنار هم قرارگیرند.

دیگر اجزای این مجموعه:

تحقیقات صورت گرفته در مورد فضاهای آموزشی نشان می‌دهد که امروزه یادگیری فعال در مدارس بیش‌تر شده است و دانش‌آموزان و معلمان به روش‌های مختلفی باهم همکاری می‌کنند و نظراتشان را به اشتراک می‌گذارند بنابراین اهمیت متحرک بودن و کامل بودن مبلمان آموزشی مشخص می‌شود. این مجموعه بر اساس همین تحقیقات و برای این نوع کلاس‌ها طراحی‌شده‌اند.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان مناسب سالمندان

 سازمان ملل و شورای جهانی سالمندان امروز، یک اکتبر مصادف با 9 مهر ماه را به نام روز جهانی سالمندان نامگذاری کرده‌اند. این روز که از سال 1990 نامگذاری شده، سه سالی است که در تقویم ملی ما نیز به ثبت رسیده است. هدف از نامگذاری یک روز به نام سالمندان این است که این روز بهانه‌ای باشد برای توجهی دوباره به قشر خاصی از جامعه. قشری که با انبوهی از تجارب ارزشمند گاهی مورد کم‌توجهی نسل‌های جوان‌تر قرار می‌گیرند.

مطابق با تعاریف، دوران سالمندی از دهه هفتم زندگی و حدود 65 سالگی آغاز می‌شود اما سالمندی ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند زودتر یا دیرتر از این سن پدیدار شود؛ از جمله کم شدن توانمندی‌های جسمی و روانی. به مناسبت این روز ما نیز از منظر محیطی به زندگی سالمندان و مسائل مبتلابه آن پرداخته‌ایم، چرا که محل زندگی سالمندان و مبلمان مورد استفاده از آن به دلیل همین کاهش توانایی‌ها نیازمند توجه ویژه است.

سالمندان به دلیل مشکلات ناشی از افزایش سن مثل کمردرد، ضعف عضلانی و بیماری‌های مفصلی باید مبلمان مناسب با احوالاتشان داشته باشند. در ادامه به ارائه نکاتی را که باید در انتخاب محیط زندگی و مبلمان برای سالمندان موردتوجه قرار گیرند، می‌پردازیم. مواردی که اگر با یک سالمند زندگی ‌می‌کنید و یا نگران سلامتی مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها هستید حتما به شما کمک خواهند کرد.

طراحی منزل مناسب برای سالمندان

 وقتی صحبت از طراحی منزلی برای سالمندان در میان باشد، فاکتور زیبایی تا حدی جای خود را به راحتی و کاربردی بودن آن محیط برای آن فرد سالمند، می‌دهد. یک طرح مناسب برای معماری داخلی و دکوراسیون، طرحی است که کیفیت زندگی افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند را بهبود بخشد.

افراد سالمند ازنظر توانایی‌های بدنی جزء یکی از این چهار گروه هستند: فعال، نیازمند کمک، نیازمند مراقبت‌های ویژه و گروه چهارم نیازمند مراقبت‌های پرستاری ویژه و تمام‌وقت. طراحان معتقدند که دو گروه آخر نیاز دارند در محیط‌هایی متفاوت با دو گروه اول زندگی کنند.

 اولویت‌های انتخاب محیط زندگی سالمندان

در طراحی محیط زندگی سالمندان اولین اولویت امنیت ساکنان منزل است که به معنای رعایت تمامی نکات لازم برای داشتن محیطی امن است. دوم ایجاد محیطی است که در آن سالمندان عزیز بتوانند تا حد ممکن فعال باشند. این به معنای توجه به ناتوانی‌های سالمندان و تلاش در جهت جبران این ضعف‌هاست.

این موضوع شامل نوردهی خوب، مبلمان مناسب و استفاده‌ مناسب از رنگ می‌شود. سومین نکته این است که محیط زندگی سالمندان نباید شبیه آسایشگاه باشد، بلکه رنگ و بوی یک خانه‌ واقعی و همان حس‌و‌حال را داشته باشد.

صندلی مطالعه سالمند

 ارتفاع صندلی باید طوری باشد که نشستن و بلند شدن از آن به‌راحتی انجام شود. صندلی‌های راحتی دسته‌دار از این نظر عالی هستند. رویه‌ صندلی باید محکم باشد؛ نه خیلی سفت و نه خیلی نرم. بهتر است از صندلی‌هایی که کلاف و ساختار محکم برای سالمندان استفاده کنید، چون امکان واژگونی یک صندلی سبک هنگام استفاده آن‌ها وجود دارد.

اگر هم به دنبال استفاده از مبل برای مطالعه‌ سالمندان هستید، مبل‌های loveseat را در نظر داشته باشید. لاوسیت یک تعریف کلی برای مبلمان‌های دونفره است؛ به طوری که دو نفر می توانند با حفظ حریم شخصی‌شان درکنار هم به راحتی گفتگو کنند. اما مبلمان‌های لاوسیت به این دلیل برای سالمندان توصیه می‌شوند که فرمی دارند که دستان هنگام قرارگیری روی دسته آن راحت ترین حالت را خواهند داشت.

برای آن دسته از سالمندان که از درد شدید مفاصل رنج می‌برند، صندلی‌های recliner بهترین گزینه هستند، چون پاها را تا سطحی که فرد کمترین درد را احساس کند، بالا می‌آورند. رکلاینرهانوعی از مبلمان هستند که زیرپایی قابل تنظیم متصل به خودشان را دارند و ارتفاع این زیرپایی‌ها را به صورت مکانیکی و اهرمی یا برقی می‌توان تغییر داد.

تخت خواب سالمند

 اولین نکته‌ای که در مورد تخت خواب سالمندان باید مدنظر قرار گیرد، ارتفاع آن است. ارتفاع باید طوری باشد که نشستن و پایین آمدن از تخت برایشان دشوار نباشد.

نکته‌ بعد توجه به‌سادگی آن است. تخت خواب سالمند بهتر است که بدون وسایل و قسمت‌های تزئینی و یا آثار چوبی کارشده باشد، چون ممکن است این بخش‌ها به سالمندان صدمه بزنند. همچنین تخت باید پشتی و تاج مناسبی داشته باشد تا فرد سالمند موقع نشستن روی تخت بتواند به آن تکیه بدهد.

میز و صندلی ناهارخوری سالمند

 استفاده از میزهای گرد برای سالمندان در اولویت قرار دارد. صندلی ناهارخوری سالمند باید پشتی بلندی داشته باشد تا از ستون فقرات، پشت و گردن هنگام تکیه دادن محافظت کند و همچنین بهتر است دارای دسته باشد. پشتی صندلی باید قسمت کمر را به طور کامل پوشش دهد به‌گونه‌ای که باعث حفظ حالت طبیعی گردن نیز شود.

افراد سالمندی که قدبلندی دارند به صندلی‌هایی با نشیمن‌گاهی باضخامت بیشتر نیاز دارند ولی برای سالمندانی که قدکوتاهی دارند، نشیمن‌گاهی کم ضخامت تر مناسب خواهد بود تا پاهایشان از صندلی آویزان نباشد؛ حالتی که می‌تواند باعث ایجاد کمردرد شود.

جلوپایی مناسب سالمندان

 اتومن یا جلوپایی از آن دسته از وسایلی است که برای سالمندان بسیار کاربردی است. البته در انتخاب رنگ جلوپایی باید نهایت دقت را به خرج دهید؛ چرا که جلوپایی اندازه نسبتا کوچکی دارد و ممکن است به خاطر ضعف بینایی، دیده نشود و یا با وسیله‌‌ای دیگر اشتباه گرفته شود و باعث زمین خوردن سالمند شود.

از انتخاب جلوپایی‌های سیاه، قهوه‌ای یا رنگ‌های روشن که تشخیص آن به دلیل ادغام شدن با محیط، سخت است، خودداری کنید. همچنین اتومن باید به‌راحتی قابل تنظیم برای زیر صندلی مطالعه باشد و ارتفاع آن طوری تنظیم شود که فشار وارد برپاها و متعاقباً کمر را کاهش دهد.

قفسه‌ها و کمدها

 ارتفاع قفسه‌ها باید طوری باشد که گذاشتن و برداشتن وسایل از آن‌ها برای سالمندان دشوار نباشد. از قراردادن و نصب قفسه در جاهایی مثل زیر تخت که دسترسی به آن‌ها نیاز به خم شدن دارد، خودداری کنید. کشوهای کمد نیز باید به‌راحتی جابجا شوند و دستگیره‌های آن‌ها نیز رنگی متفاوت بارنگ خود کشو داشته باشند تا به‌راحتی برای افرادی که دچار ضعف بینایی هستند، قابل‌مشاهده باشند.

حساسیت محیط زندگی سالمندان

 حساسیت دکوراسیون محیط زندگی سالمندان بسیار بالاست چون سالمندان بر اساس اینکه در کدام‌یک از گروه‌های گفته‌شده قرار می‌گیرند، نیازمند توجهات خاصی هستند. ناتوانی‌های احتمالی ایجادشده بر اساس افزایش سن، رفته‌ رفته تغییر دکوراسیون و مبلمان محیط زندگی آن‌ها را می‌طلبد، دکوراسیون و مبلمانی که با شرایط جدید آن‌ها سازگار باشد. به همین دلیل بهتر است توجه به محیط زندگی سالمندان امری همیشگی باشد و به یک تغییر کوچک در طی چندسال بسنده نشود تا بتوان آسودگی و منزلت این قشر ارزشمند جامعه را فراهم و رعایت کرد.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان منزل اسپرت یکی از پرطرفدارترین نوع مبلمان می باشد که قصد داریم شما را با انواع مبلمان منزل اسپرت و ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم

مبلمان منزل اسپرت

قطعا چیدمان خانه برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است اما چیزی که در نتیجه نهایی دکوراسیون منزل مهم می باشد، نحوه صحیح انتخاب وسایل از جمله مبلمان می باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع مبلمان منزل اسپرت آشنا کنیم، چرا که با کوچک تر شدن خانه ها قطعا مبلمان اسپرت یکی از گزینه های خوب برای خانه های کوچک و آپارتمانی می باشد.

راهنمای خرید مبلمان منزل اسپرت

1.      مبلمان با فضای اتاق مناسب باشد: اگر چیدمان خانه به سبک سنتی و یا کلاسیک باشد ما به شما، مبل های سلطنتی با دسته های پیچ دار و طرح های برجسته را پیشنهاد می کنیم در حالی که اگر فضای خانه مدرن باشد مبلمان منزل اسپرت بهترین گزینه خواهد بود.

2.      راحتی مبلمان: یکی از فاکتور های اصلی که به هنگام خرید باید به آن توجه داشت راحت بودن مبلمان انتخابی شما می باشد. مبلمان اسپرت منزل معمولا از نظر راحتی نسبت به دیگر انواع مبلمان در رتبه بندی بهتری قرار می گیرد. در هنگام خرید مبلمان منزل اسپرت توجه داشته باشید که ارتفاع آن باید به گونه ای باشد که بعد از نشستن روی مبل پاها به راحتی بر روی زمین قرار بگیرند و به هنگام تکیه دادن نیز، به گونه ای باشد که تا حد زیادی گودی کمر را پوشش دهد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت عمق مبلمان می باشد که باید در حد استاندارد باشد.

3.      جنس پارچه مبلمان: در هنگام خرید مبلمان منزل اسپرت به جنس پارچه مبل نیز توجه داشته باشید چرا که پارچه ای با جنس مرغوب در اثر شستشوی مبلمان نیز کیفیت خود را حفظ می کند و در نتیجه مبلمان شما ظاهر خود را همواره همانند روزهای اول حفظ خواهند کرد.

ویژگی های انواع مبلمان منزل اسپرت چیست؟

1.      یکی از ویژگی های مبلمان اسپرت تنوع رنگ بالای آنها است که ما به شما پیشنهاد می کنیم، در صورتی که فضای خانه کوچک باشد از مبلمان با رنگ های روشن تر در دکوراسیون خانه خود استفاده نمایید.

2.      حمل و جابجایی این نوع از مبلمان بسیار راحت است چرا که مبلمان اسپرت به گونه ای طراحی شده که وزن کمی نیز داشته باشند.

3_ مبلمان اسپرت انواع مختلفی از قبیل، اسپرت ال، اسپرت تخت خواب شو و اسپرت مدرن دارند که نوع تخت خواب شوی آن این امکان را به شما می دهد تا همزمان تخت و مبل را در یک بخش از خانه داشته باشید و فضای کمتری از خانه شما را اشغال نماید.

خرید اینترنتی مبلمان منزل اسپرت چگونه است؟

در صورت تمایل برای خرید مبلمان منزل اسپرت، با مراجعه به سایت های معتبر می توانید نمونه هایی از انواع مدل های مبلمان اسپرت را ببینید و سپس طرح و رنگ آن را نیز انتخاب نمایید و پس از مشخص کردن تمامی موارد لازم، کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از پرداخت هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن، مبلمان خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 توجه داشته باشید که برای مشخص شدن قیمت نهایی، تعداد نفرات مبلمان شما، جنس چوب، جنس پارچه و مدل تاثیر گذار خواهد بود. در نتیجه قیمت آن تقریبی است و هنگام خرید مشخص خواهد شد.


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان منزل با قیمت مناسب می توانید در وب سایت اینترنتی ما مشاهده و خریداری نمایید. مبلمان منزل با قیمت مناسب دارای کیفیت و کارایی مناسبی می باشد.

مبلمان منزل با قیمت مناسب

مبلمان منزل با قیمت مناسب را می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه ما خرید و تهیه کنید. در هنگام ثبت سفارش خود به صورت آنلاین آدرس و نشانی خود را با نهایت دقت وارد نمایید.

مبلمان منزل

مبلمان منزل یکی از مهمترین و اساسی ترین لوازم سرویس چوب در منزل محسوب می شود. مبلمان منزل در انواع طرح ها، مدل ها و سایزها تهیه و تولید می شوند؛ که هر فردی با توجه به سلیقه و پسند خود می تواند یکی از انواع مختلف این سرویس چوبی را تهیه نماید. از انواع مبلمان منزل می توان به مبلمان " یو " و " ال " شکل که امروزه بسیار مورد توجه و پسند عموم افراد شده است اشاره کرد.

این نوع مبلمان بسیار شیک و مدرن می باشند که در شیک بودن دکوراسیون منزل شما نقش بسیار زیادی را خواهد داشت؛ و زیبایی خیره کننده ای را به منزل شما خواهد افزود. شما می توانید مبلمان منزل با قیمت مناسب را خریداری و تهیه نمایید که در ادامه به طور کلی به این موضوع خواهیم پرداخت.

شما می توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون پذیرایی مبلمانی با جنس مختلف از جمله چرم، مخمل و جیر انتخاب کنید که هر کدام از این رویه ها بسیار زیبا و شیک می باشند؛ که البته توجه داشته باشید که هر رویه برای خود مزایا و معایبی را دارد که در هنگام خرید به این موارد دقت داشته باشید.

شما می توانید با توجه به فرم پذیرایی خود مبلمان راحتی و یا سلطنتی را انتخاب کنید. همچنین می توانید قسمتی از چیدمان پذیرایی خود را با مبلمان راحتی و قسمت دیگر را با مبلمان سلطنتی طراحی کنید. در هر صورت شما می توانید با وجود مبلمان های بسیار شیک زیباترین پذیرایی را برای خود طراحی کنید.

خرید مبلمان منزل

امروزه خرید مبلمان منزل با قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. شما می توانید مبلمان مورد علاقه خود را به صورت اقساطی نیز تهیه نمایید. بی شک خرید اقساطی مبلمان منزل با قیمت مناسب از اولویت های همه مصرف کنندگان و مشتریان می باشد؛ که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ما بهترین و شیک ترین مبلمان را خریداری کنید.

راهنمای خرید مبلمان منزل با قیمت مناسب در وب سایت فروشگاه ما موجود می باشد که شما می توانید با مطالعه آن انتخاب درستی را داشته باشید. مبلمان منزل از پرفروش ترین و پرتقاضاترین لوازم خانگی به شمار می آید که هر فردی از هر طبقه اجتماعی تمایل به خرید مبلمان شیک و زیبا برای منزل خود دارد.

خرید اینترنتی مبلمان منزل با قیمت مناسب

خرید اینترنتی مبلمان با قیمت مناسب  دارای طرفداران بسیار زیادی است که اکثر مصرف کنندگان و مردم دوست دارند از طریق اینترنت اقدام به خرید کنند؛ زیرا این روش بسیار راحت و آسان و سریع می باشد و در مدت زمان بسیار کم می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید برای داشتن دکوراسیون پذیرایی مدرن و شیک نیازی به هزینه های گزاف نیست بلکه شما با خرید مبلمان منزل با قیمت مناسب می توانید منزل خود را به بهترین نحو ممکن آراسته کنید. مبلمان منزل با قیمت مناسب دارای کیفیت و کارایی بسیار خوبی می باشند و توانسته است رضایت کامل مشتریان را به دست بیاورد. 


  • خوگر 94
  • ۰
  • ۰

مبلمان منزل ترک  : از پرفروش‌ترین نمونه‌های مبل منزل در بازار مبلمان منزل ترک می‌باشد. برای خرید اقساطی مبلمان منزل ترک می‌ توان از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام کرد.

مبلمان منزل ترک و خرید اقساطی آن

امروزه در هر آپارتمان، هتل، محل کار و ... از انواع مبلمان بهره گرفته می‌شود که دارای طرح‌های جالب و منحصر به فرد می‌باشد. مبلمان منزل ترک از پرفروش‌ترین این کالا در بازار محسوب می‌گردد که با بهترین مواد اولیه تهیه می‌گردد.

برای تهیه انواع مبلمان منزل از جمله محصولات برند ترک می‌توان از طریق نمایندگی‌های فروش اقدام کرد که برخی از آنها در شبکه‌های مجازی نیز فعالیت دارند.

انواع مبلمان منزل ترک درجه یک که در حال حاضر نمونه‌های مختلف آن در بازار عرضه‌شده به دلیل تنوع در طراحی و کیفیت خوب با استقبال خریداران روبرو می‌باشند.

از ویژگی‌های این مبلمان زیبا استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت بدنه اصلی این محصول است که باعث دوام و ماندگاری آن می‌شود. برای روکش انواع مبل ترک از بهترین پارچه‌ها و سایر کالاهای مناسب مانند چرم بهره گرفته شده که قدرت انتخاب بالایی به خریدار می‌دهد.

مبلمان منزل ترک

در تهیه چارچوب اصلی مبلمان ترک از بهترین مواد اولیه از جمله انواع فلزات باکیفیت و نیز برخی از انواع چوب استفاده می‌گردد. طراحی‌های مورد استفاده در ساخت انواع مبلمان ترک با کمک فناوری‌های نوین و به صورت خلاقانه تهیه شده که باعث ارائه مبلمان‌های زیبا و مشتری‌پسند به بازار شده است.

از دیگر ویژگی‌های دیگر مبلمان ترک می‌ توان به تنوع در طرح و مدل اشاره کرد. از این رو خریداران مبلمان در بازار به دنبال دریافت انواع محصولات این برند هستند.

خرید مبلمان منزل ترک

با توجه به استقبال خریداران از انواع مبلمان درجه یک ترک در حال حاضر خرید و فروش این لوازم‌خانگی در حجم گسترده انجام می‌شود. برای خرید انواع مبلمان ترک درجه‌یک و مدرن یکی از مهم‌ترین موارد قیمت خرید این کالا است که با توجه به طرح، نوع مواد اولیه و ... متنوع می‌باشد.

 اگر به مراکز عرضه مبلمان و لوازم‌خانگی سر بزنید مدل‌های مختلف این کالا را مشاهده خواهید کرد که با نرخ فروش مختلف در دسترس خریدار قرار می‌گیرد. از دیگر موارد برای خرید مبلمان‌های زیبای ترک دریافت نمونه اصل و اورجینال این کالا با ضمانت‌نامه کارکرد و خدمات پس از فروش می‌باشد.

خرید اقساطی مبلمان منزل ترک

با استفاده از راهنمای خرید مبلمان منزل ترک هر خریدار عمده و خرده می‌تواند مدرن‌ترین این کالا را در ست‌های مختلف و با کیفیت عالی دریافت نماید. در راستای حمایت از مصرف کننده از طریق مراکز فروش مبلمان امکان خرید اقساطی مبلمان منزل ترک در ست‌های متنوع فراهم می‌باشد.

از طریق خرید اقساطی مبلمان قیمت کالا در قسط‌های دراز مدت دریافت می‌گردد که از نظر اقتصادی به نفع خریداران عمده این کالا خواهد بود. از این رو مراکزی از قبیل عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و نیز نمایشگاه‌های عرضه مبلمان می‌توانند به صورت اقساطی بهترین این محصولات را جهت ارائه به بازار دریافت نمایند.

خرید اینترنتی مبلمان منزل ترک

در حال حاضر خرید از سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی با استقبال اقشار مختلف جامعه روبرو شده است. از این رو انواع لوازم خانگی از جمله مبلمان‌های متنوع از طریق سایت‌های تخصصی به فروش می‌رسد. از راهکارهای خوب برای خرید اقساطی جدیدترین نمونه‌های مبلمان درجه یک ترک اقدام به خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر می‌باشد که با نرخ مناسب این کالا را به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

 با خرید اینترنتی مبلمان منزل ترک می‌توان با نرخ عرضه مستقیم بهترین این کالا را از هر نقطه از کشور دریافت کرد. هزینه ارسال این کالا از طریق سایت‌های اینترنتی رایگان محسوب شده و قیمت کالا پس از دریافت مبلمان پرداخته می‌شود.


  • خوگر 94