فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان مخصوص کلاس درس : اهمیت راحتی و کاربردی بودن میزها و صندلی‌ها در مدارس روشن است و در مدارس جدید و امروزی به دلیل شکل متفاوت کلاس و فضای آموزشی این مبلمان باید امکانات و قابلیت‌های جدید و متفاوتی نیز داشته باشند. مجموعه Verb ساخت شرکت Steelcase یک مجموعه شامل وسایل و مبلمان مختلف موردنیاز دز کلاس‌های آموزشی است که هرکدام از آن‌ها نیز با ارتفاع‌ها و ویژگی‌های مختلف قابل سفارش هستند.

مبلمان مخصوص کلاس درس

این مجموعه شامل اجزای زیر است:

1. میزهای Verb

 این میزها در شکل‌ها و فرم‌های مختلف و برای مدل‌های مختلف تدریس و یادگیری طراحی‌شده‌اند. این میز‌ها به صورتی هستند که دانش‌آموزان را به کارگروهی و کمک گرفتن و مشورت ترغیب می‌کنند. البته میزها به صورت‌های مختلف هستند و باهدف سهولت فعالیت‌های انفرادی طراحی‌شده‌اند و میز صندلی‌های مخصوص به این کار وجود دارد اما تأکید بیش‌تر در یادگیری و مدارس جدید بر کارگروهی است و بنابراین بیش‌تر این میزها بر همین اساس طراحی‌شده‌اند.

ویژگی‌های این میزها:

1.      پایه چرخ‌دار آن‌ها این امکان را می‌دهد تا برای موقعیت‌های مختلف مانند کارگروهی، ارائه و غیره به شکل‌های مختلف آن‌ها چید و به‌راحتی جا‌به‌جا کرد.

2.      سایز‌ها، شکل‌ها و ارتفاع‌های مختلف این میزها آن‌ها را با هر محیطی سازگار می‌کند.

 .2میز‌های مخصوص معلمان و استادان این میزها مخصوص تعلیم، همکاری و کار هدفمند و با تمرکز طراحی‌شده‌اند. این میز به‌صورت یکپارچه است و روی آن صفحه‌ای برای قرار دادن کتاب، لپ‌تاپ و دیگر وسایل قرار دارد و در کنار آن نیز محفظه‌ای قرار دارد که این امکان را می‌دهد که آموزگار کیف و وسایلی که هنگام تدریس به آن‌ها نیاز ندارد را در آن‌ها بگذارد.

1.      محفظه و صفحه آن نیازهای آن بسیار کاربردی هستند و برای نیازهای یک آموزگار و متناسب با آن طراحی‌شده‌اند.

2.      برای استفاده و تدریس چه به‌صورت نشسته و چه به‌صورت ایستاده مناسب است.

 .3تخته وایت بردهای Verb این وایت برد اساس کار گروهی، همکاری و ارائه و مشورت در کلاس است و برای یادگیری فعال کاملاً مناسب است. اندازه این تخته‌ها به صورتی است که برای استفاده شخصی مناسب و راحت است اما به‌اندازه کافی نیز برای ارائه نظرات و ایده‌ها به هم‌تیمی‌ها و کلاس بزرگ است.

در کنار میزهای این مجموعه آویز‌هایی در نظر گرفته‌شده است که دانش‌آموزان می‌توانند تخته‌هایشان را به آن آویزان ‌کنند و به این شکل این تخته‌ها فضای اضافی اشغال نمی‌کنند ولی همواره در دسترس و قابل‌استفاده هستند.

 .4سه‌پایه تخته وایت برد این سه‌پایه‌ها برای ارائه هرچه بهتر و راحت‌تر در کلاس هستند. این سه‌پایه‌ها در سایزها و شکل‌های مختلفی وجود دارند و به صورت‌های مختلفی می‌توانند استفاده شوند، به‌طور مثال امکان آویزان کردن آن‌ها به دیوار و یا استفاده با چرخ و به‌صورت متحرک وجود دارد. هم رمان چندین تخته در این سه‌پایه‌ها قرارمی‌گیرد که کاملاً مناسب و طراحی‌شده برای مشارکت و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها است.

اطلاعات تکمیلی محصول برای تولید: تنوع میزهای این مجموعه به صورت زیر است و هرکدام با شکل‌های مختلف و ارتفاع‌های مختلف می‌توانند کنار هم قرارگیرند.

دیگر اجزای این مجموعه:

تحقیقات صورت گرفته در مورد فضاهای آموزشی نشان می‌دهد که امروزه یادگیری فعال در مدارس بیش‌تر شده است و دانش‌آموزان و معلمان به روش‌های مختلفی باهم همکاری می‌کنند و نظراتشان را به اشتراک می‌گذارند بنابراین اهمیت متحرک بودن و کامل بودن مبلمان آموزشی مشخص می‌شود. این مجموعه بر اساس همین تحقیقات و برای این نوع کلاس‌ها طراحی‌شده‌اند.


  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی