فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان خوشمزه

مبلمان خوشمزه

متفاوت‌ترین مبلمانی که به ذهن دارید چه مبلمانی است؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که مبلمان‌ به تنهایی می‌تواند احساسات مختلفی را در افراد برانگیزد؟ احساساتی مثل شادی، ترس، هیجان یا حتی لذت چشیدن طعم غذاها و خوراکی‌های خوشمزه! بله به نظر می‌رسد که آخری ایده موفقی در برانگیختن حس‌ها و هیجانات است! چرا که کمتر کسی را می‌توان یافت که به غذا علاقه نداشته باشد. طراحان مبلمان نیز از این علاقه همیشگی استفاده کرده‌اند و محصولاتی با الهام از مواد غذایی طراحی می‌کنند. محصولاتی که نه تنها برای دوستداران و سینه‌چاکان غذا جذاب هستند بلکه می‌توانند توجه هر مخاطبی را به خود جلب کنند و البته در هر شرایطی هوس خوردن غذاهایی دوست داشتنی را در دل افراد تازه کنند! مثل انواع مبلمانی که در این مطلب برایتان گِرد هم آورده‌ایم؛ در روز جهانی غذا.

مبلمان هایی که از دیدنشان احساس گرسنگی می‌کنید

مبلمان الهام گرفته از غذاها تقریباً مدت کوتاهی است که دوباره مورد استقبال قرار گرفته است. تا چندسال پیش، محصولات مبلمانی با الهام از میوه‌ها تولید می‌شد که عمدتاً مخصوص کودکان بود اما به تازگی طراحان مبلمان تمامی سلیقه‌های غذایی را مد نظر قرار داده‌اند. این نوع مبلمان بسیار اشتها برانگیز و جذاب است. باور نمی‌کنید؟ پس به دنیای مبلمان خوشمزه خوش آمدید!

پوف مافین

پوف مافین (Muffin Pouffe) یک محصول جمع و جور و با قابلیت استفاده در فضاهای مختلف است که توسط طراحی ایتالیایی به نام ماتئو بیانیچی (Matteo Bianchi) طراحی شده است. این محصول در اندازه‌های مختلفی تولید شده و در ساخت آن چرم مصنوعی و چوب به کار رفته است.

مبلمان الهام گرفته شده از شیرینی ها

البته طرح‌های الهام گرفته از کیک و شیرینی‌ها کم نیستند که از جمله آنها می‌توان به تخت خواب شکلات تخته‌ای، پوف دوناتی و مبل کیک شکلاتی اشاره کرد.

فرش تخم مرغی

اگر از جمله افرادی هستید که شنیدن صدای جلز و ولز کردن نیمرو در ماهیتابه روغن و پیچیدن عطرش در هنگام صبحانه را دوست دارید، قطعا این فرش تخم مرغی نیز برایتان جالب توجه خواهد بود. از این فرش می‌توان در آشپزخانه یا اتاق کودک برای تشویق او به خوردن غذا هم استفاده کرد. این فرش در Studio Job طراحی شده و در قسمت روی آن 100 درصد پلی استر و در پشت آن 50 درصد پلی استر و 50 درصد کتان به کار رفته است.

بالشتک‌های پنکیکی

بسیاری از افراد نشستن یا خوابیدن بر روی زمین را دوست دارند و خیلی خوششان نمی‌آید که در صندلی، مبل و تخت محدود باشند. اما کف‌پوش‌ها و فرش‌هایی که چندان نرم و راحت نیستند نیز باعث می‌شود از نشستن بر روی زمین خسته شوند و از این کار صرف نظر کنند. حال طراحی آلمانی به نام تاد فن باستاینز (Todd von Bastiaans) بالشتک‌هایی شبیه به پنکیک ساخته که می‌تواند زمین سرد و بی‌روح منازل را به فضای جذاب برای نشستن تبدیل کند.

تخت خواب سیب زمینی سرخ کرده

فرقی ندارد که این تخت و تشک، محل خواب راحتی باشد یا نه. بهتر بگوییم این تخت هر قدر هم تخت مناسبی باشد باز کسی نمی‌تواند خواب آرامی رویش داشته باشد. چرا که با خوابیدن بر روی آن و دیدن خلال‌های سیب زمینی سرخ کرده که از بالای سر به کاربر دست تکان می‌دهند، نهایتا احساس گرسنگی بر خواب‌آلودگی پیروز خواهد شد!

صندلی شنی سیب زمینی آب‌‌پز

صندلی شنی فوق شبیه به یک سیب زمینی آب‌پز بزرگ یا یک لایه کره بر روی آن است. این صندلی گرم و نرم طوری طراحی شده که با وجود ابعاد بزرگ از وزن مناسبی برخوردار است و می‌تواند به راحتی در فضاهای مختلف جابجا شود. این صندلی یک نشیمن‌ راحت برای نشستن طولانی مدت است.

سه‌پایه آب‌نباتی

 طراحی به نام کریستین اوربک (Kirstin Overbeck) سه‌پایه‌ای با روکشی شبیه به دانه‌های آب‌نبات طراحی کرده است. این سه‌پایه برای فضاهای مختلفی نظیر آشپزخانه یا اتاق کودک مناسب است. البته با این پیش شرط که از کودکان مراقبت شود تا صندلی را لیس نزنند!

مبل راحتی هات‌داگ و همبرگر

مبل راحتی هات‌داگ و همبرگر آخرین نمونه این مجموعه است که در سال 2017 توسط استودیو Job برای شرکت تولید مبلمان Seletti طراحی شده است. این مجموعه از کوسن‌های زیادی که با الهام از گوجه فرنگی، خیار و خیارشور طراحی شده، تشکیل می‌شود.


  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی