فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

انتخاب یک تشک دونفره مناسب

از لوازم مهم یک جهیزیه تشک دونفره است , چرا مهم ؟ زیرا ما حدود 8 ساعت در طول شبانه روز را خواب هستیم و این یعنی تقریبا یک سوم از عمرمان پس لازم است که در طول این مدت احساس آرامش و آسودگی کنیم . هنگامی که جسم خسته است نیاز به بستری راحت برای استراحت دارد , انتخاب یک تشک مناسب می تواند خوابی راحت و آسوده برای شما به همراه داشته باشد .

گاهی وقتی از خواب بیدار می شویم دردهایی در ناحیه ی کمر و ستون فقرات خود احساس می کنیم این می تواند ناشی از بدخوابی و انتخاب نادرست تشک باشد .

تشک های دونفره ای که تهیه می کنیم بایستی یکسری ویژگی ها داشته باشد :

1.  از آنجایی که دو نفر بر روی یک تخت استراحت می کنند لازم است تشک مقاومت کافی را داشته باشد , تشک های بی کیفیت طول عمر کوتاهی دارند و پس مدتی ظاهری ناخوشایند به خود می گیرند سعی کنید تشکی خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و از الیاف و ترکیبات مرغوب در ساخت آن ها استفاده شده باشد .

2.  گردش هوا در این نوع تشک ها باید به گونه ای باشد که هیچ کدام از افراد احساس ناراحتی نکنند , الیاف مصنوعی مانع این می شوند که هوا در تشک جریان یابد در نتیجه تشک گرم می شود و در فصل تابستان علی الخصوص برای افرادی که به گرما حساسیت دارند اصلا خوشایند نیست .

3.  ارتفاع تشک هم مهم است , تشک هایی که تنها از فنر تشکیل شده اند بی کیفیت و نامرغوب هستند و استفاده طولانی مدت از آن ها موجب مشکلاتی برای سلامتیتان خواهد شد . یک تشک خوب باید ارتفاعش کمی بالاتر از سطح تخت باشد و شخص با دراز کشیدن بر روی آن احساس راحتی کند .

4.  تشک های دونفره در سایزهای 200 در 200 , 200 در 180 , 200 در 160 و 200 در 140 موجود هستند , شما می توانید با توجه به جثه تان و نیز اندازه تخت خواب یکی را انتخاب کنید .

 


  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی