فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

قیمت تشک طبی فنری

از دیگر انواع تشک های طبی که مناسب بیماران و افرادی است که از کوفتگی های بدن و بدخوابی رنج می برند , تشک های طبی- فنری است . این نوع تشک ها با طراحی منحصربه فرد و کیفیت بالایی تولید می شوند و استفاده از آن برای هر قشری بلامانع است , این نوع تشک ها فرم بدن را به استاندارترین و بهترین حالت ممکن نگه می دارند و از مشکلاتی که در حین خواب برای ستون فقرات و کمر پیش می آید جلوگیری می کنند .

در تشک های طبی فنری از فنر استفاده شده است برخلاف تشک های طبی که در تولید آن ها اسفنج های فشرده به کار برده شده است , این ویژگی موجب شده تا تشک سفتیِ مناسبی داشته باشد و بدن روی آن احساس راحتی کند .

متریال و محتویات به کار رفته در ساخت این تشک ها شامل : فنرهای قوی و کوچک , فوم , ابرهای مقاوم , پارچه و .. که نوع و کیفیت هریک بنابه نوع تشک تعیین می شود .

قیمت این نوع تشک ها نیز بر اساس یکسری معیارها تعیین می گردد , مهم ترین آن کیفیت تشک است .

برای خرید یک تشک باکیفیت لازم است هزینه بیش تری صرف کنیم , تشک های طبی فنری ارزان قیمتی در بازار موجود هستند اما برای خرید تشک هایی که دوام بالایی دارند باید قیمت بالاتری بپردازیم . تشک هایی که فاقد گارانتی هستند با قیمت پایین تری عرضه می شوند اما کیفیت چندان مطلوبی ندارند و طول عمرشان بسیار کم است .

برای خرید یک تشک طبی فنری مناسب به سایز تخت خوابتان دقت کنید و بر طبق آن اقدام به تهیه تشک نمایید . ارتفاع تشک استاندارد طبی فنری کمی از سطح تخت بالاتر است , تشک های کم ارتفاع سفت و نامناسب هستند .

اگر بالش های طبی را هم به همراه تشک تهیه کنید هزینه بیش تری می طلبد که البته در مقابل سلامتی و راحتی شما ارزشی ندارد .


  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی