فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک های طبی فنری

شرکت های داخلی و خارجی بسیاری به تولید کالای خواب می پردازند , در چند سال اخیر تولید کننده های داخلی با طراحی و تولید انواع تشک ها توانسته اند گوی سبقت را از رقیبان خارجی خود ربوده و کالاهایی با حداکثر کیفیت تولید نمایند .

همه ما می دانیم که خواب راحت و کافی تاثیر زیادی در سلامت و حتی روح و روان ما خواهد داشت . با داشتن یک خواب شیرین در طول شب , می توانید روز خود را با انرژی شروع کنید .

تشک فنری

نوعی از تشک ها که در بازار موجود هستند تشک های فنری یا کلاسیک اند , تشک هایی راحت هستند که در ابعاد متفاوتی موجود اند . یکی از خصوصیات این نوع تشک ها نرم بودن آن هاست و این برای کسانی که با تشک های نرم احساس راحتی بیش تری می کنند انتخاب خوبی است علی الخصوص که قیمت مناسبی هم دارد و با صرف هزینه ی نسبتا اندکی می توان تشکی با کیفیت تهیه نمود .

طول عمر تشک های فنری با نگهداری صحیح از آن ها افزایش می یابد اما به طور معمول حدود 4 تا 6 سال است .

تشک طبی

تشک های طبی سطحی بسیار صاف و یکدست دارند و هیچ گونه شیبی در آن ها دیده نمی شود , این تشک ها نه خیلی سفت هستند و نه خیلی نرم به طوریکه شما با خوابیدن روی سطح آن احساس راحتی می کنید .

به دلیل نحوه قرار گرفتن بدن روی سطح این تشک ها گردش خون به راحتی صورت می گیرد و ستون فقرات حالت طبیعی به خود می گیرند که همین مانع بروز درد و بیماری در شخص می شود .

تشک طبی- فنری

همانطور که اشاره شد تشک های فنری نرم هستند و این برای بدن ضرر دارد , تشک نباید خیلی نرم باشد . تشک های طبی فنری تمامی مزیت ها و ویژگی های تشک های فنری را دارند فقط سطح آن ها کمی سفت تر است و همین موجب شده تا دست و پای شخص خواب نرود و بدن دچار کوفتگی نشود .

 


  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی