فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک یک نفره

تشک یک نفره

عمدتا تقاضای خرید تشک های یک نفره از سوی قشر جوانان و نوجوانان صورت می پذیرد به همین دلیل هم این نوع تشک ها در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می شوند . خرید تشک های تک نفره براساس اندازه تخت خواب و نیز قد افراد صورت می پذیرد , نوجوانان و نوزادان سایز های کوچکتر و جوانان و بزرگسالان سایز های بزرگ تر این کالا را خریداری می کنند .

انواع تشک یک نفره

تشک نوزاد

آنچه که در انتخاب این نوع تشک ها مهم است جنس آن هاست , جنس الیاف و پارچه ی به کار رفته در تولید تشک های نوزاد باید فاقد هر گونه عوامل حساسیت زا باشد و خوابی راحت برای نوزادان به ارمغان آورد .

سایز این تشک ها معمولا 90 در 65 است که مطابق با اندازه تخت تهیه می شود .

تشک نوجوان

مهم ترین عامل سلامت نوجوانان خواب است , داشتن خوابی راحت و به اندازه کمک شایانی به آرامش و سلامت نوجوان می نماید . در تولید این نوع تشک ها از فنر استفاده شده است .

سایز آن ها معمولا 180 در 80 است و ارتفاع آن ها کمی بلند تر از سطح تخت می باشد .

تشک نوزاد نوجوان

این نوع تشک ها قابل استفاده هم برای نوجوانان و هم نوزادان است , و سایز آن ها حدود 130 در 70 است . برای خرید سیسمونی معمولا این نوع تشک ها تهیه می شوند , در ابتدا به عنوان تشک نوزاد و در سالهای بعد به عنوان تشک نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد .

تشک بزرگسال

تشک های بزرگسالان به دو صورت سایز متوسط و سایز بزرگ در دسترس هستند , تشک های سایز متوسط برای کودکان و افرادی با قد متوسط مناسب هستند , سایز آن ها نیز معمولا 200 در 90 است و اما تشک بزرگسالان سایز بزرگ برای افراد قد بلند و درشت اندام مناسب است , سایزشان نیز در حدود 200 در 120 می باشد .


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی