فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

قیمت تشک تخت خواب

تشک ها لوازمی مهم در خانه ها به شمار می روند , اگر تشک شما استاندارد نباشد ممکن است مشکلاتی همانند دردهای عضلانی , بدخوابی و .. برای شما به همراه داشته باشد .

برای کسانی که دچار این نوع بیماری ها هستند تشک های طبی بهترین انتخاب است , این نوع تشک ها با بهره گیری از تکنولوژی های به روز تولید می شوند و بسیاری درد ها و مشکلات ناشی از بدخوابی را تسکین می دهند .

تشک ها بنا به نوعشان قیمت های متفاوتی هم دارند , برندهای خارجی و داخلی که اقدام به تولید تشک برای تخت خواب می کنند با قیمت های متفاوتی این کالا را روانه بازار فروش می کنند .

خیلی ها گمان می کنند برندهای خارجی کیفیتی برتر در مقابل تولیدات داخلی دارند ولی درواقع چنین نیست طراحی و تولید تشک های تخت خواب با برند ایرانی چیزی کمتر از تشک های خارجی ندارند .

تشک های فنری تشک های ارزان قیمت موجود در بازار هستند اما طول عمر نسبتا کوتاهی دارند و در عرض 3 سال باید آن ها را تعویض نمود , این تشک ها راحت هستند و در ابعاد گوناگونی هم تولید می شوند .

یکی از معایب این تشک های ارزان قیمت نرم بودن آن هاست که عامل بسیاری از بیماری های عضلانی و بدخوابی هاست .

قیمت تشک استاندارد

تشک های استاندارد به تشک هایی گفته می شود که از پارچه و الیاف مرغوب و با کیفیت تولید می شود و دوخت و طرح آن به گونه ای است که هیچ آسیبی به بدن نمی رساند , این نوع تشک ها طول عمر و دوام بالایی دارند و گارانتی تعویض و تعمیر هم دارند . قیمت آن ها نسبت به کیفیتشان بسیار به صرفه و اقتصادی است .

تشک های طبی استاندارد قیمت های بالاتری دارند اما ارزشش را دارد چرا که این نوع تشک ها کاملا مطابق با ستون فقرات و فرم بدن هستند که این موجب سلامت جسم شما خواهد شد .


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی