فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری برای دکوراسیون دفترکار

مهم ترین المان در دکوراسیون دفتر کار شما مبلمان است , انتخاب مبلمان به جهت ایجاد یک فضای مناسب در دفتر شما کار آسانی نیست . یک دکوراسیون شیک و به روز نیازمند صرف هزینه و زمان است , با مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه می توانید آنچه را که مدنظرتان است مهیا کنید .

یک فضای اداری مناسب فقط شامل میز و صندلی مدیریت نیست , نوع دکورسیون و چینش تمامی وسایل و مبلمان دفتر کار از اهمیت زیادی برخوردار هستند . یک محیط شکیل و زیبا می تواند تاثیر زیادی در ذهن مشتریان شما داشته باشد به همین دلیل هم باید مبلمانی انتخاب کنید که درخور شما و مجموعه تان باشد .

نکاتی برای انتخاب بهتر مبلمان اداری

ما در اینجا قصد داریم به شما چند نکته را ارائه کنیم تا انتخابی بهتر در خرید مبلمان اداری داشته باشید .

·   در ابتدا به دفتر کار خود توجه کنید ابعاد و شکل آن را در نظر بگیرید و مبلمان را بر این اساس تهیه نمایید , عدم توجه به این پارامتر سبب بروز مشکلاتی چون جا نشدن وسایل و ناهماهنگی در چینش آن ها می شود . شلوغی بیش از حد و پر کردن تمامی فضاهای خالی دفتر راه رفت و آمد شما را مسدود می کند و در مواقع خروج ضروری به قیمت جانتان تمام می شود .

·   اینکه قرار است از مبلمان در چه قسمتی و به چه منظوری استفاده شود بسیار مهم است , وسایلی را تهیه کنید که کاربردی باشد این فاکتور از زیبایی مبلمان نیز مهم تر است . مثلا نوع مبلمانی که برای اتاق کنفرانس و نشست ها تهیه می کنید با مبلمان قسمت مدیریت و کارمندان متفاوت است .

·   به هنگام خرید مبلمان تنها به قیمت آن فکر نکنید قیمت های پایین ممکن است شما را وسوسه کند اما توجه داشته باشید که کیفیت مهم تر است , شما قرار است تا مدت ها از این وسایل استفاده کنید پس باید با کیفیت باشند و در مدت زمان کوتاهی تغییر شکل ندهند و کارایی شان را از دست ندهند .


  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی