فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تجهیزات مبلمان اداری

مبلمان های اداری به منظور راحتی و آسایش افراد در محل کار مورد استفاده قرار گرفته می شوند , با صرف هزینه ای نه چندان بالا می توان دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین شکل ممکن عوض کرد و مجموعه ای شکیل و زیبا خلق نمود .

مبلمانی که در هر اداره و شرکتی به کار برده می شوند بایستی دارای یکسری خصوصیات منحصربه فرد باشند و به عبارتی دیگر با هم متفاوت باشند چرا که هر محیطی نوع مبلمان و دکوراسیون خاصی را می طلبد .

به هنگام تهیه ی تجهیزات مبلمان اداری مواردی را در نظر داشته باشید .

راحتی و آسایش 

اولین و مهم ترین ویژگی که مبلمان اداری بایستی داشته باشند راحتی است , افراد و مشتریان مجموعه نبایستی به هیچ وجه احساس ناراحتی و نارضایتی از مبلمان داشته باشند . صندلی های مبلمان راحت دارای نشیمنگاه های نرم و استاندارد هستند و فرد با نشستن بر روی آن ها اذیت نمی شود .

نقشه ی ساختمان

نقشه ی محل کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن مبلمان را تهیه فرمایید , بی نظمی و ناهماهنگی در مجموعه هایی که نقشه داخلی شان با نوع مبلمان آن ها متناسب نیست مشهود است . به کوچکی و یا بزرگی اتاق ها و متراژ ساختمان نیز توجه کنید .

ویژگی اتاق ها

هر کدام از اتاق ها شرایط و ویژگی هایی دارند مثلا در یک اتاق پنجره وجود دارد و همین باعث روشنایی آن قسمت شده است اما اتاق دیگر تاریک است و معماری متفاوتی هم دارد پس طبیعی است که نوع مبلمان هر کدام از این اتاق ها با هم متفاوت باشد .

تعداد افراد

به تعداد کارکنان مجموعه مبلمان مورد نیاز است منظورمان از مبلمان به طور کلی میز و صندلی و سایر تجهیزاتی چون کتابخانه ها , قفسه ها و .. است . بایستی برای مشتریان و مهمانان مجموعه هم مبلمانی در نظر گرفته شود .


  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی