فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون و مبلمان اداری

اگر قصد تغییر دکوراسیون محل کار خود را دارید بایستی از یکسری نکات موارد آگاه باشید مطلع باشید که عدم توجه به آن ها دکوراسیونی ناهماهنگ و نامناسب برای شما دنبال خواهد داشت .

·   آنچه که در درجه اول اهمیت دارد راحتی و آرامش شما و کارکنان است , محیط های نامناسب علاوه بر اینکه در نظر مشتریانتان زشت جلوه می کند سبب کاهش بازدهی شما و مجموعه تان خواهد شد . لازم است مدتی را که در محیط کار خود می گذرانید راحت باشید پس در ابتدا به این فاکتور توجه کنید .

·   فاکتور مهم بعدی مشتریان شماست , آن ها بایستی با ورود به محل کار شما احساس رضایت کنند . محیط کار آراسته و دلپسند نشان از ارزشی است که شما برای خود و مشتریانتان قائل هستید پس این نکته را از یاد نبرید که افراد اعتبار مجموعه شما را از روی ظاهر آن قضاوت می کنند .

حال برای تغییر دکوراسیون محل کارتان چند پیشهاد داریم :

·   اول از همه محیط کار خود را رنگ آمیزی کنید می توانید از رنگ ها , کاغذ دیواری ها , پارکت ها و .. استفاده کنید . هماهنگی و تناسب رنگ ها با یکدیگر از نکات مهم در این باره است . از تاثیر رنگ ها بر محیط کار خود غافل نشوید , گاهی به کار بردن یک رنگ نامناسب فضای کاری شما را به کلی به هم میریزد و محیطی نازیبا خلق می کند .

·   بعد از رنگ آمیزی و کف سازی محیط نوبت به مبله کردن محیط است . مبله کردن شامل چیدمان مبلمان اداری , تزئین دیوارها با عکس ها و تصاویر , به کار گیری تجهیزاتی چون قفسه ها و کتابخانه هاست . تمامی این ها اگر با ایده های خلاقانه و به روز همراه باشد می تواند محیطی زیبا خلق کند و روی همه افراد تاثیر مثبت بگذارد .

برای اینکه دو مورد گفته شده در بالا زیبا جلوه کنند بایستی هماهنگی و تناسبی بین آن ها ایجاد شود بدین منظور قبل از انجام هر کاری یک تم و مضمون کلی را در نظر بگیرید .


  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی