فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری مناسب , بازدهی بیش تر

اگر می خواهید از تاثیر مبلمان بر محیط کار خود مطلع گردید این مقاله را بخوانید .

مبلمان اداری مناسب عملکرد مجموعه را تا حد زیادی افزایش می دهد و بلعکس مبلمان نامناسب سبب افزایش بروز خطاها و کاهش بازدهی سازمان می گردد .

کارمندان و افراد شاغل ساعات زیادی را بر روی صندلی محل کار خود می گذرانند اغلب این افراد چندین ساعت بدون حرکت روی صندلی خود نشسته و به انجام امور کاریشان می پردازند پس بایستی از مبلمان و صندلی های استاندارد و مناسبی برخوردار باشند .

صندلی های نامناسب و غیر استاندارد سبب مشکلاتی چون دردهای عضلانی و خستگی می شود برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی بایستی از نوع صندلی های ارگونومیک استفاده کرد .

انواع مبلمان اداری مناسب

مبلمان های اداری به جهت به کار گیری در اداره ها و سازمان های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود دلیل تنوع روزافزون این محصولات می تواند همین باشد .

هر یک از مبلمان اداری مناسب برای یک محیط و فضایی هستند , از میزها و صندلی های اداری در محیط خاص خود استفاده کنید عدم هماهنگی این تجهیزات با فضا و کاربری شرکت مشکلاتی را به همراه خواهد داشت .

مبلمان اداری در انواع مبلمان لوکس , مدرن , کلاسیک و .. طراحی و تولید می شوند . یکی از راه های افزایش بازدهی شرکت می تواند تغییر دکوراسیون محیط باشد , با این کار روحیه ی کارمندان مجموعه افزایش می یابد و عملکرد آن ها نیز بهتر می شود .

مبلمان اداری از نوع راحت و ساده همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند چرا که این نوع مبلمان موجب خستگی و آزار کارمندان نشده , از دردهای کمر و یا پاهای آن ها جلوگیری می کند و آرامش را برای افراد به ارمغان می آورد . مدیران مجموعه ها به هنگام تعویض مبلمان محل کار می توانند با کارمندان خود مشورت کرده و مبلمانی متناسب با نیاز آن ها فراهم آورند .

 


  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی