فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان و تجهیزات اداری

مبلمان و تجهیزات هر اداره ای جزء پارامترهای تاثیر گذار در آن اداره است به همین دلیل هم انتخاب نوع مبلمان اهمیت زیادی در محل کار شما خواهد داشت .

فضای داخلی محل کار شما در نظر بسیاری از مشتریان شما مهم است , گاهی برای جلب رضایت مشتریان لازم است که دکوراسیون و ظاهر محیط کار خود را تغییر دهید و مبلمان و تجهیزات را به روز نمایید . برای اینکه بهترین نوع مبلمان را تهیه کنید از نکاتی کوچک اما تاثیر گذاری چون ابعاد اتاق ها , رنگ دیوارها و .. غافل نشوید .

با به کارگیری کمی ذوق و سلیقه می توانید محیطی سرزنده و در عین حال شکیل خلق کنید که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند .

·   در قدم اول ساختار کلی مجموعه ی خود را در نظر بگیرید به مواردی چون : متراژ مجموعه , تعداد اتاق های مجموعه و نقشه ی داخلی ساختمان دقت کنید . تهیه مبلمان بدون توجه به این موارد ممکن است باعث خلق محیطی نازیبا و ناهماهنگ شود .

·   قدم بعدی توجه به کاربری هر یک از اتاق های مجموعه است . اتاق هایی که در یک شرکت وجود دارند برای برگزاری کنفرانس ها , مدیریت , کارمندان و میهمانان شرکت است . بر اساس فعالیتی که در هریک صورت می گیرد نوع مبلمانشان را مشخص کنید .

·   بودجه ی کافی در این زمینه را کنار بگذارید و بر اساس آن اقدام به خرید و تغییر مبلمان محل کار خود کنید , برای صرفه جویی در این زمینه می توانید از طراحان دکوراسیون داخلی راهنمایی و مشاوره بگیرید .

·   به راحتی خود و افراد مجموعه تان توجه کنید به دلیل اینکه مدت زیادی را در محل کار خود می گذرانید لازم است از تجهزیات و مبلمانی استفاده کنید که شما را به سختی نیاندازند و باعث ناراحتی شما نشوند .

·   و در پایان هم به هنگام خرید مبلمان به کیفیت آن ها توجه کنید , ممکن است مبلمان بی کیفیتی در قالب ظاهر زیبا به فروش برسند اما مطمئن باشید که طول عمر کوتاهی دارند و سریعا کارایی خود را از دست می دهند .


  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی