فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

آشنایی با مبلمان اداری و انواع آن

دکور محل کار شما نقش مهمی در روحیه ی افراد و کارکنان خواهد داشت , اکثر اشخاصی که به محیط کار شما وارد می شوند به اولین چیزی که توجه نشان می دهند نوع دکوراسیون و مبلمان است پس در قدم اول برای اینکه در نظر مشتریان خود اعتبار و پرستیژ بالایی داشته باشید به ظاهر مجموعه خود اهمیت بدهید .

شاید ندانید که مبلمان مناسب و هماهنگ با محیط تا چه اندازه در بازدهی و عملکرد مجموعه شما تاثیر گذار است , اگر افراد و کارمندان یک سازمان از راحتی محل کار خود ناراضی باشند تلاش می کنند که هر چه زودتر کار خود را تمام کرده و اداره را ترک کنند و این احتمال اشتباه و خطای آنان را افزایش می دهد , هر اندازه که محیط کار راحت تر باشد کارمندان احساس آسایش و رضایت بیش تری دارند و کار خود را به بهترین نحو انجام می دهند .

مبلمان اداری به عنوان مهم ترین پارامتر در دکور و هم چنین راحتی کارمندان تاثیر ویژه ای دارد پس در تهیه ی آن ها توجه لازم را داشته باشید .

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری برای تمامی شرکت ها و سازمان ها به کار گرفته می شوند پس لازم است در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید شوند .

مبلمان اداری در نوع های ساده , لوکس , مدرن , کلاسیک و .. تولید می شوند . از هر کدام از این مبلمان در قسمت های مختلف یک شرکت می توان استفاده کرد به شرطی که بین آن ها تناسب و هماهنگی ایجاد شود .

به طور مثال مبلمان قسمت کارمندان یک سازمان با قسمت کنفرانس و جلسات کاملا متفاوت است , در قسمت کارمندان برای هر فردی یک میز و صندلی و سایر تجهیزات مورد نیازش قرار داده شده و در اتاق های کنفرانس یک میز کنفرانس با تعدادی صندلی برای برگزاری جلسات و میتینگ ها .


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی