فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

انواع مبلمان اداری برای دکوراسیون محل کار

در این مقاله سعی کرده ایم تا با جمع آوری اطلاعات مفید به شما برای خرید بهترین لوازم و مبلمان اداری راهنمایی های لازم را بدهیم , آگاهی شما در این زمینه موجب انتخابی مناسب و صحیح خواهد شد .

از مهم ترین لوازم و اسباب و وسایل مربوط به اداره جات مبلمان اداری است که نقش مهمی در بهتر دیده شدن محیط کار دارد , از انواع مبلمان های اداری در سازمان هایی چون : آموزشگاه ها , بانک ها , فرودگاه ها , شرکت ها و .. استفاده می شود و هر کدام نیز بنا به نوع کاربری که دارند مبلمانی مخصوص به خود می طلبند به همین دلیل هم امروزه با حجم انبوهی از تولیدات مبلمان اداری مواجه هستیم .

منظور از مبلمان اداری میزها , صندلی ها , پارتیشن ها , کتابخانه ها و قفسه ها و .. می باشد و هریک مناسب محیطی و فضایی طراحی شده اند .

یک مجموعه دارای فضاهای مختلفی چون سالن های کنفرانس , سالن های انتظار , بخش مدیریت , بخش کارمندان و .. است . میزها , صندلی ها و به طور کلی دکوراسیون برای هریک از این قسمت ها متفاوت است , به هنگام خرید مبلمان این نکته را از یاد نبرید .

میز اداری

میزهای اداری اعم از میز مدیریت , میز کنفرانس , میز پذیرایی , میز کارمند  و میز منشی است . میز قسمت مدیریت با ابعاد بزرگ تر و طرح های زیباتری تولید می شود و میز هر یک از کارمندان و کارکنان نیز بنا به استفاده آن ها دارای ابعاد و اشکال مختلفی است اما به طور کلی سایز آن ها کوچکتر و دارای تعداد کشو های متعددی هم هستند .

صندلی اداری

در طراحی این نوع صندلی ها استاندارد های لازم به کار گرفته شده است و صندلی کاملا راحت و ارگونمی تولید شده است که متناسب با فرم بدن است و فرد را دچار دردهای عضلانی و خستگی های مفرط نمی کند چرا که افراد مجموعه باید ساعات طولانی را در پشت میز سپری کنند .

 

 


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی