فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری مدرن و کلاسیک

مبلمان اداره ها و سازمان ها بر اساس سلیقه ی شخص مدیریت و گاهی هم تمامی افراد مجموعه تهیه می شوند , آنچه که به هنگام خرید مبلمان اداری بایستی به آن توجه کرد هماهنگی و تناسب مبلمان با فضا و سایر تجهیزات محیط است به این معنی که اگر نوع دیزاین و دکوراسیون محیط کار شما مدرن و امروزی است از نوع مدرن و به روز مبلمان استفاده کنید و اگر فضای شرکت شما قدیمی و کلاسیک است بهتر است مبلمان کلاسیک را به کار ببرید .

تنوع انواع مختلف مبلمان به شما این امکان را می دهد که تلفیقی از هر دو سبک را به کار ببرید اما در این مورد بایستی به نکاتی مهم و کلیدی توجه کنید که عدم آگاهی از آن ها موجب ایجاد محیطی نازیبا و ناهماهنگ خواهد شد .

مبلمان اداری مدرن

نوع به روز و جدیدی از مبلمان هستند که با تنوع زیادی تولید می شوند , این مبلمان نیاز به فضای زیادی ندارند و برای هر محیط و سازمانی طراحی شده اند . مبلمان مدرن به راحتی قابلیت ست شدن و هماهنگ شدن با هر محیطی را دارند , قیمت این نوع مبلمان در مقایسه با نوع کلاسیک آن ها ارزان تر و به صرفه تر است .

افرادی که فضای زیادی در اختیار ندارند می توانند از این نوع مبلمان با رنگ های روشن و مدرن استفاده کنند .

مبلمان اداری کلاسیک

این نوع مبلمان نوع کلاسیک و قدیمی مبلمان هستند و طرفداران بسیاری هم دارند اما آن ها برخلاف مبلمان مدرن به فضای بیش تری نیاز دارند و در محیط های کوچک کاربردی نیستند . مبلمان کلاسیک در نوع ها ساده و لوکس تولید می شوند و به همین دلیل هم می توانند پاسخگوی نیازها و سلایق افراد مختلف باشند .

قیمت مبلمان کلاسیک بر اساس کیفیت متریال تعیین می شود اما نسبت به مبلمان مدرن گرانترهستند و نیاز به صرف هزینه ی بیش تری دارند .


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی