فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری و دفتری

عمده کاربرد مبلمان اداری در دفاتر کار و شرکت ها و سازمان است اما از آن ها در مراکز و مکان های عمومی هم استفاده می شود , تنها تفاوت آن ها در نوع و به طور کلی ظاهر آن هاست . در هر مجموعه ای بنا به فعالیتی که دارد نوع مبلمان مخصوصی استفاده می شود به طور مثال مبلمان شرکت ها و سازمان ها خصوصی با مبلمان و تجهیزات اماکن عمومی متفاوت است .

در مکان های عمومی چون فرودگاه ها یا بانک ها از تجهیزات و مبلمانی چون میز , صندلی , کانتر و پارتیشن و .. استفاده می شود و در شرکت های خصوصی تمام وسایل بالا به علاوه یکسری تجهیزات دیگر .

انتخاب مبلمان اداری

یکسری نکات در انتخاب مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود و افراد بر اساس آن ها دست به خرید بزنند .

·   یکی از این نکات تناسب و هماهنگی مبلمان با فضا و محیطی است که قرار است در آن چیده شود , مبلمانی را که تهیه می کنید بر اساس نوع دکوراسیون محل انتخاب کنید به طور مثال به رنگ و یا کاغذ دیواری ها و نوع پوشش به کار رفته در کف اتاق و .. توجه کنید .

·   در اتاق های رسمی حتما از نوع مبلمان اداری و رسمی استفاده نمایید , خیلی به راحتی مبلمان و تجهیزات اتاق فکر نکنید در اینجا آنچه که اهمیت دارد ظاهر و نوع چینش مبلمان است و در اتاق های کنفرانس و جلسات نوع ساده اما شکیل مبلمان را به کارگیرید چرا که امکان ملاقات با افراد غریبه به جهت همکاری وجود دارد .

·   نوع , مدل و رنگ مبلمان بر اساس نظر و سلیقه ی مدیریت مجموعه تعیین می شود . با مشورت گرفتن از افراد و کارمندان شرکت می توانید انتخاب بهتری در این راستا داشته باشید , اغلب افراد مجموعه مبلمانی راحت را ترجیح می دهند چرا که زمان طولانی را در شرکت می گذرانند و لازم است در این مدت راحت و راضی باشند .


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی