فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان و میز و صندلی های اداری

برای حفظ سلامتی و آسایش افراد یک مجموعه لازم است از راحتی مبلمان محیط مطمئن شویم , منظور از مبلمان اداری صندلی , میز , قفسه ها و سایر اسباب و وسایل ضروری است . مبلمان اداری دارای نوع ها و مدل های متفاوتی هستند که از هر کدام در یک محیط و مجموعه ای استفاده می شود .

میز اداری

میزهایی که در اداره ها و شرکت ها به کار برده می شوند بایستی دارای یکسری استاندارد هایی باشد تا به سلامت افراد آسیبی وارد نکند و از خستگی های مفرط آنان جلوگیری نماید .

ارتفاع یک میز مناسب به گونه ای است که شخص با قرار گرفتن در پشت آن و انجام اموری چون تایپ و .. دچار مشکلات ستون فقرات و گردن نشود , دست ها به راحتی روی آن قرار گیرند و گردن خیلی خم نشود .

میز های اداری در مدل های متفاوتی موجود هستند .

میز مدیریت که مربوط به قسمت مدیریت است , این نوع میز پرستیژ و اعتبار شرکت را در نظر مشتریان نشان می دهد پس به هنگام خرید علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد به ظاهر آن هم توجه داشته باشید .

میزهای کارمندی که به تعداد کارمندان تهیه می شود و هر کدام از افراد مجموعه نیز بر اساس سمت و جایگاهی که دارند دارای میزی متناسب هستند .

صندلی اداری

افراد در مجموعه به جایی راحت برای نشستن نیاز دارند , یکی از مهم ترین پارامترها در محیط کار صندلی راحت و استاندارد است که تاثیر مستقیمی بر سلامت افراد دارد .

ارتفاع یک صندلی مناسب معمولا تا زانو است و فرد با نشستن بر روی آن احساس ناراحتی نمی کند , فرم بدن را در حالت استاندارد و ساق پاها را به طور عمودی نگه می دارد .

صندلی های اداری نیز مانند میزهای اداری دارای مدل های متفاوتی هستند .

صندلی مدیریت که رئیس مجموعه از آن استفاده می کند و ظاهر آن به اندازه میز مدیریت اهمیت دارد . این نوع صندلی ها مطابق با نوع سلیقه و خواست مدیریت اداری تهیه می شود .

وصندلی کارمندان که پشت هر میز کارمندی قرار داده شده است , این صندلی ها بر اساس نوع میز و دکوراسیون اتاق ها خریداری می شود .


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی