فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مدل های مختلف مبلمان اداری

از آیتم های اصلی و اساسی دکوراسیون و طراحی داخلی هر فضایی مبلمان است , آنچه که در بدو ورود به هر مکانی به چشم می خورد مبلمان و دیزاین داخلی آن است به همین دلیل هم برای خرید و چیدمان مبلمان باید اطلاعات کافی را داشته باشیم .

مبلمان اداری چیست ؟

مبلمان اداری شامل میز , صندلی و سایر اسباب و وسایل لازم و ضروری در محیط کار است , محل کار شما بیانگر نوع فعالیت و کاربری شرکت است و اهمیت به آن نشان دهنده ارزش شما به کار و مشتریانتان است سعی کنید محل کارتان را همیشه آراسته و زیبا نگه دارید .

مبلمان و تجهیزات اداری در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند , برندهای داخلی و خارجی اهمیت این موضوع را دریافته اند و تمام تلاش خود را به جهت تولید و ساخت انواع مدل های مبلمان به کار گرفته اند .

مدل ها و طرح های مبلمان اداری بسیار متنوع است . مدل های مختلف مبلمان اداری به جهت استفاده در آموزشگاه ها , بانک ها و موسسات مالی , فرودگاه ها , دانشگاه ها , شرکت های خصوصی و .. به کار گرفته می شوند اما آنچه که بارز است تفاوت نوع مبلمان در هریک از محیط های گفته شده است .

هر محیط و سازمانی بنا به نوع کاربری و نیازی که دارد بایستی نوع مبلمان مخصوصی را به کار گیرد به طور مثال در فرودگاه ها و اماکن عمومی چون بانک ها از نوع مبلمان لوکس و گران قیمتی استفاده نمی شود , مبلمان این قسمت ها ساده , راحت و مناسب تمامی افراد است .

انواع مبلمان اداری

همانطور هم که پیش تر گفته شد مبلمان اداری شامل صندلی , میز , کتابخانه و سایر تجهیزات اداره جات و مجموعه هاست .

این اسباب ها و وسایل در انواع و مدل های مختلفی به جهت رفع نیاز افراد تولید می شوند , کارمندان و کارکنان مجموعه بایستی از محیطی راحت برخوردار باشند صندلی های طراحی شده برای محیط کار متناسب با فرم بدن هستند و در طولانی مدت باعث خستگی کارمندان و یا حتی مشتریان نمی شوند .


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی