فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی مدرن

 

طراحی داخلی مدرن :

به کار بردن و استفاده از فضاهایی که امکان ایجاد حس آرامش را برای افراد فراهم اورد ف در دنیای پر مشغله ی امروز ، ضرورتی امکان ناپذیذ می باشد .

یکی از مهم ترین اصولی که در ایجاد این فضاها به افراد کمک می نماید ، طراحی داخلی متناسب با فضاها هست .

در کشور ما در گذشته ای نه چندان دور چارچوب هالی خاصی برای طراحی داخلی وجود داشت . به عنوان مثال : استفاده از اشکال دایره ای بیضی و هماهنگ نقش زیادی در معماری و طراحی منازل و محل های کار داشته است که به تبع استفاده از این اشکال ؛ میزان پرتی در فضا افزایش یافته و به همان نسبت راه استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون نیز ؛ بسته تر بوده است . اما در ایام کنونی استفاده از چارجوب هایی که از قبل وجود داشته است ؛ تقریبا به میزان زیادی کاهش یافته و دست طراحان ما را به اندازه ی زیادی در ایجاد تنوع برای محیط های گوناگون ، باز گذاشته است .

طراحی داخلی مدرن :

در این سبک لز طراحی ها ، استفاده از اشکالف و زوایای منظم تا حد زیادی از میان رفته است و همین عامل باعث شده که بتوان از محیطی که در اختیار داریم ، حداکثر استفاده را بنماییم .

به عنوان مثال میزان به اصطلاح کچ بودن زمین ها و تاثیر آن در ساخت و ساز را به حداقل رسانده و از همان اشکال و برش های چند ضلعی در دیوارها برای ایجاد کاربردی به جهت چیدمان های مختلف استفاده نماییم .

طراحی داخلی مدرن این امکان را برای افراد به وجود آورده است که بتوانند چیدمان های متنوعی را برای خانه ها ادارات و حتی مدارس به کار ببرند و از متراژهایی که در اختیار آن ها قرار دارد ، حداکثر استفاده را بنمایند .

تعبیه ی جایگاهی برای قرار گرفتن لوازم برقی در دیوارها و و تخت خواب ها در دیوارو مثال هایی این چنینی ، نمونه هایی از  طراحی های داخلی و استفاده های بهینه از فضاهاست .

 




  • ۹۷/۰۵/۲۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی