فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

اهمیت پرده در چیدمان منزل :

همه ی ما به خوبی می دانیم که تمامی جزییات است که کلیت فضا را به وجود می اورد و بر اساس آن ما می توانیم نظر بدهیم که چه چیدمانی مناسب و یا نامناسب می باشد .

چیدمان منزل در مقوله ی انتخاب پرده ، این مهم را برای ما به دنبال دارد که قبل از انتخاب هر پرده با هر جنس و ابعادی ؛ ابتدا هدف خودمان را از استفاده ی از پرده مشخص نماییم .

به بیان ساده تر ، عمده ترین کاربرد برای پرده را ایجاد حریم ها – جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما و نور – ایجاد دکور و ... می دانند . بنابراین ما قبل از این که از این عامل مهم در چیدمان منزل استفاده نماییم ؛ بایستی هدف از کاربرد پرده را معین کرده و متناسب با آن رنگ و پارجه ی آن ها را انتخاب نماییم .

نکاتی در رابطه با استفاده از پرده در چیدمان منزل :

 

اگر از پرده برای فضای نشیمن استفاده می کنید ، سعی کنید که رنگ آن را متناسب با فرش ها و یا مبلمان انتخاب کرده و برای پار چه ی آن از پارچه های حریر و توری و در ابعاد بلند استفاده نمایید .

چنان چه پرده را برای اتاق خواب ها استفاده می نمایید ، باید تناسب رنگی با وسیله ها برای آن ها ایجاد کنید که با ست کردن آن ها با بالشتک های تخت ، می توانید این ارتباط و هماهنگی را به درستی ایجاد کنید .

حتی الامکان برای انتخاب پرده آشپزخانه ؛ از انتخاب ابعاد بلند با جنس حریر و توری اجتناب کرده و برای بهتر و باز تر دیده شدن فضا ؛ سعی کنید که پرده دقیقا به ابعاد پنجره باشد .

تناسب انتخاب چوب پرده و یراق هایی که برای نصب آن ها استفاده می شود ، یکی دیگر از عواملی است که رعایت آن بسیار حساس می باشد . چرا که همان گونه که اشاره شد ، مجموعه ی جزییات است که در نهایت به زیباتر شدن محیط کلی و چیدمان منزل ، می انجامد .

 

 


  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی