فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

تقسیم بندی دکوراسیون اداری

همه ی ما به این مهم واقف هستیم که امروزه در ادارات لزوم داشتن بخش های مجزا از یکدیگر ، برای انجام کارها و فعالیت های مختلف به وضوح احساس می شود .

منظور از این جمله این است که به بیان ساده ، در یک محیط اداری ؛ کارهایی که به عنوان دکوراسیون بندی انجام می شود ؛ برای هر عنوان شغلی ؛ کارها و متریال های خاص خود را دارد . به این معنا که به عنوان مثال ؛ لوازم و ملزوماتی که برای دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده می شود ؛ با این ملزوامت در دکوراسیون اتاق کارمندی و ... تفاوت زیادی دارد .

در ادامه ی مبحث ؛ به توضیح واضح تر این موضوع خواهیم پرداخت .

تقسیم بندی دکوراسیون اداری :

به طور کلی محیط یک اداره به بخش های مختلف مدیریتی  - معاونت کازشناسی و کارمندی منفک می شود . که برای انجام فعالیت های کاری در هر کدام از این بخش ها ، اقلام متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد .

مثلا : اتاق مدیریت خود به دو بخش اتاق مدیر و اتاق کنفرانس ، مجزا می شود .  اتاق مدیریت خود دارای میز مدیریت میز کار مدیر میز جلسات چند نفره مبلمان و ... می باشد.

البته در مواردی که اتاق مدیر کمی مجلل تر است ؛ می توان از داشتن تجهیزاتی به عنوان اتاق استراحت مدیر و حمام و سروویس بهداشتی مجزا از سایرین نیز نام برد.

اتاق کنفرانس دارای میز کنفرانی میز دبیر یا منشی جلسه  - میز پذیرایی  - وایت برد و ... است . اتاق معاونت تا حد زیادی به اتاق مدیریتی شبیه می باشد .

در اتاق کارمندان ؛ میز هر کارمند دارای دو بخش فایل ( ال شکل دارای جای کیس معمولی ) و میز می باشد و دارای تجهیزات آن چنانی نیست که از طرفی اتاق کارشناسی نیز شباهت زیادی به اتاق کارمندان داشته اما کمی گسترده تر است .


  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی