فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

سبک های معماری داخلی :

معماری داخلی عبارت است از ساختن و قابل استفاده کردن یک فضا که به صورت تخصصی و آکادمیک برای افراد علاقه مند به این رشته ارائه می شود .

در این حوزه ؛ سبک های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به اختصار به هر کدام از آن ها اشاره خواهیم کرد .

سبک های مختلف معماری داخلی :

 

سبک کلاسیک : از این سبک در یونان و روم باستان برای ساختن فضاهای مجلل و عبادتگاه ها و فضاهی عمومی استفاده می کرده اند . نکته ای که ذدر این زاستا قابل ذکر است ، این است که استفاده ی از این سبک برای فضاهاهی مسکونی توصیه نمی شود . چرا که باعث به هم خوردن تناسب در فضا شده و میزان هزینه های ساخت را تا حد زیادی افزایش می دهد .

سبک مدرن : در این سبک تلاش بر این است که تا حد امکان میزان فضای در اختیار قرار داده شده را بزرگ تر نشان دهند و از حداقل فضا ؛ حداکثر استفاده را بنمایند . استفاده از فرم های هندسی نامتقارن، ترکیب رنگ های خنثی و گرم  - مرکز توجه قرار دادن نور را می توان از ویژگی های مهم این سبک دانست .

سبک پروتالیسم : در این سبک از ماهیت اصلی اشیاء برای ساختن مصالح و ابزار استفاده می شود . به این معنا که مثلا قطعات چوبی لا بدون کمترین مواد شیمیایی و تغییر مورد استفاده قرار می دند و یا ستون بتنی را بدون پوشش و فلزات را بدون رنگ و غیره برای ایجاد و ساختن فضاهاه مورد استفاده قرار می دهند .

سبک مینیمال : تمرکز این سبک بر روی سادگی بیش از حد و تمرکز دادن و استفاده از نور در نقطی معین و نیز استفاده از کمترین میزان رنگ می باشد. معماران داخلی استفاده از اتین سبک را به دلی کم کردن حواشی و کمترین استفاده از متریال های مختلف را که به وجود آورنده ی حس آرامش خاصی می باشد را ؛ انتخاب می کنند.


  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی