فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

پارتیشن بندی اتاق مدیر در دکوراسیون اداری :

سمت مدیریتی یکی از مهم ترین سمت های یک اداره می باشد . این حساسیت باعث ایجاد فضاهای خاصی برای مدید اداره شده و در دکو.راسیون اداری نیز تاثیر گذار است و دکوراتور ها محیط هایی با خاصیت های متفاوت از سایر کارمندان را برای این افراد پیش بینی می کنند .پارتیشن ها یکی از عمده اجزایی است که می تواند در ایجاد این مکان ها به کمک دکوراتور ها بیاید.

پارتیشن اتاق مدیر :

 

پارتیشنی که برای اتاق مدیر استفاده می شود ؛ خود دارای اجزای متفاوتی است که عبارتند از : چارچوب ام دی افی یا آلومنیومی شیشه  - بدنه ام دی اف کرکره ایجاد داکت برای عبور کابل ها و پزیزها و کلید ها و ...

این پارتیشن ها علاوه بر داشتن ویژگی جداکنندگی در محیط ؛ باید حائز ویژگی عایق بودن صدا نیز بوده و همچنین با توجه به اهمیت مدارک موجود در اتاق ، می بایست از لحاظ امنیتی نیز بسیار تقویت شده باشند .

در سال های اخیر ، علی رغم این که می توان با ایجاد دیو.اری ثابت ، فضای مدیریتی را از سایر فضاها جدا کرد ، ولیکن ، میل و علاقه ی مدیران به سوی استفاده از پارتیشن ها به عنوان دیوایدر ، سوق پیدا کرده است .

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که ؛ در صورت استفاده از این چزء تفکیک کننده ،  یک مجموعه یا شرکت ؛ در هر لحظه می تواند نسبتتت به تغییر اتاق ها متناسب با نیاز روز خود ؛ بببا استفاده از این پازتیشن ها ؛ اقدام نماید .

البته نکته ی دیگر این است که تایل بندی متنوع و عدم محدودیت در استفاده از متریال های مختلف ، در ایجاد و نصب پارتیشن ها ، عامل دیگری برای محبوبیت بیشتر این شاخه از دکوراسیون اداری به شمار می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • خوگر 94

نظرات (۱)

  • سیدفاضل سجادی
  • سلام
    بسیار خوب است
     کاشکی عکس هم میگذاشتید



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی