فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری :

 همه ی ما می دانیم که در هر اداره ای برای پیشبرد بهتر کارها و عدم تداخل در انجام فعالیت های هر کارمند و مدیر ؛ بایستی مکان هایی به عنوان اتاق کار با ابزار و وسیله های ویژه ی کار ؛ برای آن ها تعریف شود .

با توجه به این که معمولا متراژ هایی که برای راه اتندازی مکانی به نام اداره در اختیار افراد و سازمان ها قرار می گیرد ، معمولا کوچک هستند و نمی توان ساخت و ساز زیادی را در آ« ها انتجام داد ، پارتیشن بندی یکی از بهترین راه هایی است که می توان برای تفکیک قسمت های مختلف اداره و اتاق ها از آن استفاده کرد.

پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری :

از پارتیشن ها قبرای منفک کردن فضاهای مربوط به اتاق مدیریت و کنفرانس اتاق معاونت اتاق کارشناسی و کارمندان استفاده می شود که هر کدام از آن ها با توجه به موقعیتی که کارمند و مدیرو ... در فضای اداره دارند ، دارای جنس های مختلفی می باشد .

چنس پارتیشن :

قالب و چارچوب کلی پارتیشن ها را برای ایجاد اتاق ؛ معمولا از آلومنیوم و ام دی اف می سازند و برای ایجاد بدنه ها از جنس تمام ام دی اف استفاده می کنند ، که هر کدام از آن ها با توجه به طراحی های پیش بینی شده برای اداره و دیزاین کلی محیط ، دارای رنگ ها و طرح های متنوعی می تواند باشد . به علاوه می توان جایی را برای داشتن پنجره ای از جنس شیشه نیز تعریف کرد .

نوع دیگری از پارتیشن ها وجود دارد که با عنوان پارتیشن های دو جداره و پروفیلی معروف هستند که هر کدام از آن ها دارای خواص و ویژگی های خاص خود بوده و برای ایجاد فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند .

 

 


  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی