فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

وسایل آموزشی برای تدریس حروف الفبا

کلمات:

آموزش حروف الفبا- یادگیری حروف الفبا- لوازم یادگیری حروف الفبا-وسایل کمک آموزشی

متن:

از دیر باز تا کنون از وسایل متنوعی ای برای تدریس و یاد دهی حروف الفبا و یا سایر دروس دیگر استفاده می شد. اما در گذشته بیشتر از کتاب های درسی برای آموزش دادن استفاده می کردند. امروزه ابزار و وسایل کمک آموزشی زیادی برای تدریس دروس مختلف آمده است که با توجه به رده سنی کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

برای یادگیری حروف الفبا از چه لوازمی می توان استفاده نمود؟

حروف الفبا یکی از مباحث مهم در لیست دروس دانش آموزان است. دانش آموزان نیز در یادگیری حروف الفبای فارسی و انگلیسی معمولا دچار مشکل می شوند چرا که دارای حروفی متنوع بوده و یادگیری آن کمی دشوار است . اما در این روز ها با توجه به وسایل کمک آموزشی متنوعی که در رابطه با آموزش حروف الفبا در بازار آمده است می توان بهتر این حروف را به کودکان یاد داد تا آن ها بهتر حروف را حفظ کنند. یکی از لوازم فوق العاده کار سازی که برای یادگیری حروف الفبا موجود است سیدی های آموزشی است. سیدی های آموزشی در واقع طوری ساخته می شوند که با صدای ملایمی حروف ابتدا تک به تک به همراه مثال برای کودکان آورده شده است. سپس طوری حروف با شعر پشت هم خوانده شده اند که کودک را به یادگیری ترغیب کرده و موجب می شود شعر در ذهن کودک بسیار راحت تر و سریع تر از یاد دادن معمولی نقش ببندد.

از دیگر لوازم یادگیری حروف الفبا فلش کارت یا پوستر است. فلش کارت ها نیز همانند سیدی ها به طور جداگانه حروف بر روی آن ها نوشته شده است که یک مثال نیز برای هر یک آورده شده است. پوستر ها نیز همانند فلش کارت ها هستند و دارای شکلی از هر مثالی که برای هر حروف آورده شده است می باشند. این وسایل در صورتی که دائما جلوی چشم کودک باشد و چند بار طبق یاد دادن آن ها  پیش برود به راحتی آموخته خواهد شد.


  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • خوگر 94

نظرات (۱)

  • گرافیک مستر
  • عالیه
    وب منم ی سری بزن دیگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی