فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

وسایل کمک آموزشی بزرگسالان

کلمات:

لوازم کمک آموزشی- نحوه ی آموزش در کودکان- لوازم آموزشی در بزرگسالان- پوستر های آموزشی

متن:

لوازم کمک آموزشی یکی از ابزار های مهمی است که در یادگیری افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. این لوازم علاوه بر این که برای کودکان در سنین مختلف ساخته می شود برای بزرگسالان نیز طراحی شده است. اما روند آن ها با نحوه ی آموزش در کودکان متفاوت می باشد. در این متن می خواهیم در مورد این لوازم کمک آموزشی بزرگسالان توضیحاتی دهیم.

لوازم آموزشی در بزرگسالان

باید گفت که وسایل کمک آموزشی تنها برای کودکان نیست بلکه افراد بزرگسال نیز دارای وسایلی کمک آموزشی هستند که برای یادگیری چیز های مختلف در آن ها استفاده می شود. یکی از وسایل کمک آموزشی در بزرگسالان که در تدریس در دانشگاه ها و مدارس از آن استفاده می گردد همانند کودکان تصاویر است به طور کلی ذهن بسیار زیادی از افراد تصاویر را در خود ثبت می کند از این رو در مدارس راهنمایی و دبیرستان و در دانشگاه ها نیز از پاور پوینت ها و پوستر های آموزشی استفاده می گردد. به طور مثال وقتی یک درس عملی و یا تئوری همانند علوم و یا درس هایی در رابطه با پزشکی را در قالب تصاویر و یا فیلم به فردی آموزش می دهند ذهن فرد سریعا تصاویر را در خود ثبت کرده و موجب می شود تا فرد به راحتی آن ها را یاد بگیرد اما اگر به طور مثال کارکرد قلب را در رشته ی پزشکی بدون شکل و لمس واقعی آن به فرد توضیح دهیم شاید خیلی متوجه موضوع نشود.

در بزرگسالان بیشتر وسایل کمک آموزشی از طریق شکل و تصاویر و یا کتاب می باشد . نمایش دادن از طریق فیلم نیز در یادگیری بزرگسالان بسیار موثر است. مثلا اگر در یک رشته ی ورزشی مهارت ها و تکنیک ها از طریق فیلم های واقعی و عینی به فرد نشان داده شود و یاد دهی شود فرد بهتر موضوع را درک می کند و یاد می گیرد.


  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی