فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

انواع کتابخانه خانگی

کلمات:

کتاب خانه ها- انواع کتاب خانه ی خانگی- کتابخانه های قابل حمل- کتاب خانه های غیر قابل حمل

متن:

کتاب خانه ها دارای انواع گوناگونی هستند. در منازل از طرح های خاصی از کتاب خانه ها استفاده می شود. در خانه های مدرن امروزی استفاده از کتابخانه بسیار متداول شده است چرا که فضایی بسیار زیبا در منازل ایجاد می کند. استفاده از کتاب خانه در واقع یک فضایی هنری و کلاسیک در منزل ایجاد می نماید. هر کدام از نوع کتابخانه های خانگی با توجه به سلیقه ی افراد و دکوراسیون داخلی منازل این که چه مدل از کتاب خانه با دکوراسیون منازل سازگار باشد مورد استفاده قرار می گیرد در این متن می خواهیم شما را با انواع کتابخانه های خانگی آشنا سازیم.

انواع کتاب خانه ی خانگی

کتابخانه های قابل حمل: یکی از انواع کتاب خانه های خانگی کتاب خانه های قابل حمل است که با توجه به سلیقه ی افراد ممکن است از این نوع کتاب خانه استفاده شود. کتاب خانه های قابل حمل همان طور که از نامشان پیداست قابلیت جا به جایی دارند این کتاب خانه ها طوری طراحی می شوند که فضای کم تری را نسبت به دیگر کتاب خانه ها اشغال می کند. فضای اشغالی این کتاب خانه ها بسیار کوچک است. از کتاب خانه های قابل حمل می توان در قسمت پذیرایی منازل و حتی در اتاق خواب ها و یا اتاق های کاری استفاده نمود.

کتاب خانه های غیر قابل حمل: این نوع از کتاب خانه ها به کتاب خانه های مدرن نیز معروف هستند کتاب خانه های غیر قابل حمل در واقع قسمتی از دکوراسیون داخلی منازل می باشد از این نوع کتاب خانه با توجه به متراژ خانه در خانه های نسبتا بزرگ استفاده می شود چرا که فضای زیادی را اشغال می کند. البته می توان طوری آن ها را طراحی نمود که فضای کم تری را اشغال نمایند. اما این کتاب خانه ها قابلیت جا به جایی ندارند و قابل حمل نیستند.


  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی