فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

ساخت کتاب خانه چوبی

کلمات:

کتاب خانه- ساخت کتاب خانه ی چوبی- کتاب خانه ی چوبی- کتاب خانه ی چوبی دیواری

متن:

اگر دقت کرده باشید در دکوراسیون منازل در بیشتر خانه های شیک و مدرن کتاب خانه به عنوان عضو اصلی محسوب می شود و قسمتی از خانه به کتاب خانه های بزرگ و کوچک اختصاص داده شده است. استفاده از کتاب خانه در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و جلوه ی زیبایی را به منزل شما هدیه می دهد. در واقع کتاب خانه موجب می شود تا وسیله ای در منزل شما باشد که  در عین مدرن بودن سنتی نیز باشد و همین مخلوط شدن با هم یک جلوه ی جالبی را در خانه ی شما به ارمغان می آورد.

ساخت کتاب خانه ی چوبی

شاید شما نیز به عنوان یک آقا و یک خانم دوست داشته باشید برای منزل خود یک کتاب خانه ی چوبی زیبا و شیک بسازید. برای ساخت کتاب خانه چه مراحلی باید طی شود و به چه نکاتی باید توجه نمود؟ ما شما را در متن زیر در این باره یاری خواهیم کرد.

1.     در ابتدا باید بدانید کدام قسمت از  خانه قرار است به کتاب خانه اختصاص  داده شود و چند متر مکعب جا نیاز دارید.

2.     در مرحله ی بعدی باید به دنبال طرحی خاص باشید و طبق سلیقه ی خود طرحی جذاب را پیدا کرده و شروع به ساخت نمایید.

3.     برای ساخت یک کتاب خانه شما تنها به چند قطعه چوب، بست، چکش و وسایلی از این قبیل نیازمند هستید. که به راحتی می توانید آن ها را تهیه نمایید.

4.     سعی کنید قفسه ها را با توجه به نیاز خود بسازید و اندازه های آن ها را دقیق در آورید. می توانید علاوه بر محلی برای جای دادن کتاب ها قسمت هایی برای جای دادن دکوری و تابلو نیز بر روی آن در نظر بگیرید این امر زیبایی کتاب خانه ی شما را دو چندان خواهد کرد.

5.     بهتر است برای این که فضای کمی اشغال شود از کتاب خانه ی چوبی دیواری استفاده نمایید.


  • ۹۷/۰۶/۲۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی