فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

انواع تجهیزات مهد کودک

کلمات:

مهد کودک- تجهیزات مهد کودک- انواع تجهیزات مهد کودک - تجهیزات مهد

متن:

مهد کودک بعد از خانواده یکی از محیط های اصلی برای سرگرمی، یادگیری و تعلیم و تربیت کودک است. محیط مهد کودک باید طوری باشد که برای کودک جذابیت داشته و کودک از بودن در آن جا لذت برده و احساس خستگی نکند. این محیط باید به گونه ای باشد که کودک علاوه بر یادگیری مهارت های ساده به تخلیه ی انرژی بپردازد و از این محیط استفاده های مفیدی کند. تجهیزات مهد کودک یکی از عواملی است که در حضور کودک در مهد کودک تاثیر به سزایی دارد از این رو باید در انتخاب آن ها توجه کرد.

انواع تجهیزات مهد کودک

هر وسیله ای که به عنوان سرگرمی و نشاط کودک در مهد کودک قرار می گیرد جزو تجهیزات و لوازم مهد کودم محسوب می شود. هر چه تنوع این وسایل بیشتر و بهتر باشد کودک را بیشتر جذب کرده و  باعث می شود از بودن در چنان محیطی لذت ببرد. تجهیزات مهد شامل ابزار گوناگونی است در مهد کودک از صندلی ها و نیمکت هایی که کودک برای یادگیری و یا استراحت از آن ها استفاده می کند گرفته تا تاب و سرسره ها جزو تجهیزات مهد هستند. بنابراین می توان گفت میز و صندلی های مهد نیز جزوی از تجهیزات مهد کودک هستند. تمامی تجهیزات مهد کودک باید طوری انتخاب شود تا کودک علاوه بر لذت بردن از آن ها احساس راحتی در حین استفاده از آن ها نیز داشته باشد. مثلا جنس تجهیزات مهد باید از نوع پلاستیکی باشد تا علاوه بر استفاده ی راحت و آسان برای کودک خطری نداشته باشد. چرا که در صورت استفاده از ابزار آهنی و فلزی ممکن است آسیب هایی نظیر سقوط کردن بر روی کودک به وجود آید.

از طرفی بهتر است رنگ و شکل لوازم نیز با روحیه ی کودکانه ی آن ها سازگار باشد مثلا می توان از شخصیت های کارتنی محبوب و یا رنگ های روشن و جذاب استفاده نمود.


  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی