فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

تجهیزات استاندارد مهد کودک

کلمات:

خرید تجهیزات مهد کودک- انتخاب تجهیزات مناسب- صندلی های مهد- مهد کودک

متن:

یکی از موضوعات اصلی در خرید تجهیزات مهد کودک استفاده از ابزار و لوازم استاندارد و ایمنی است. مهد کودک در واقع محیطی حساس است چرا که کودکان زیادی در این محیط وجود داشته و از لوازم و تجهیزات موجود در آن استفاده می نمایند. از آن جایی که کودکان در سنین مهد کودک بسیار شیطنت داشته و بازی های دویدنی و پر جنب و جوش نیز انجام می دهند از این رو بهتر است محیط مهد را طوری فراهم نمود تا کودک در حین بازی و سرگرمی دچار آسیب نشود. علاوه بر این کودک از محیط لذت برده و جذب آن شود طوری که از بودن در آن احساس کسالت نکند. انتخاب تجهیزات مناسب و استاندارد برای مهد امری ضروری است.

منظور از تجهیزات استاندارد چیست؟

منظور از تجهیزات استاندارد در واقع استفاده از ابزاری ایمنی است که برای کودک کم ترین آسیب را داشته باشد. به طور مثال استفاده از ابزار و وسیله های آهنی مثل میز و صندلی و یا تاب  و سرسره های آهنی برای محیط مهد کودک چندان مناسب نیست . اگر میز و صندلی های مهد از نوع آهنی و یا چوبی باشند برای کودک مشکلاتی به وجود خواهند آورد. اولا جا به جایی میز و صندلی آهنی برای کودک دشوار خواهد بود. از طرف دیگر در صورتی که کودک اندکی شیطنت کند امکان سقوط صندلی در روی کودک و آسیب های جدی برای وی وجود دارد. همچنین سرسره های آهنی نیز برای مهد چندان مناسب نخواهند بود که یکی از دلایل آن تغییر دمای آهن با دمای محیط است که ممکن است در اثر طلوع آفتاب گرم شده و در صورت استفاده ی کودک از آن منجر به آسیب به او شود.

از طرف دیگر سعی کنید برای کف حیاط مهد از تاتمی استفاده نمایید. استفاده از تاتمی موجب می شود تا در صورت برخورد کودک با زمین آسیبی به وی وارد نشود.


  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی