فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

انواع تشک طبی یا فنری

تشک های طبیتوصیه شده از سوی پزشکان برای افرادی هستند که دچار دردها و مشکلات عضلانی می باشند , زمانی که قصد خرید تشک طبی را دارید با پزشک خود مشورت نموده و با کسب اطلاعات و آگاهی اقدام به خرید نمایید .

برندهای مختلفی در حیطه تولید تشک های طبی فعالیت می کنند , کالای خود را از فروشگاهی تهیه فرمایید که کیفیت تشک های خود را تضمین کنند .

تشک های طبی در انواع متفاوتی موجود هستند :

·        تشک های فنر متصل

تشک های فنر متصل یا بونل جزو تشک های نرم هستند , فنر ها در این نوع تشک ها به هم متصل شده به همین دلیل هم حالت ارتجاعی به خود گرفته است . این نوع تشک ها مناسب برای افرادی با وزن پایین اند .

اگر از مشکلاتی چون کمردرد رنج می برید از این نوع تشک استفاده نکنید .

·        تشک های فنر منفصل

تشک های فنر منفصل که به آن ها تشک های فنر پاکتی نیز گفته می شود . این تشک ها بسیار راحت و با کیفیت هستند و برخلاف تشک های فنر متصل خاصیت ارتجاعی ندارند به همین دلیل هم مناسب برای تخت های دونفره اند زیرا تکان خوردن و یا غلت زدن یکی مزاحمتی برای دیگری ندارد .

بعد از خوابیدن روی این تخت ها فنرهای آن قسمت متراکم شده و تشک حالت بدن شما را به خود می گیرد که همین موجب راحتی جسم شما می شود .

·        تشک های فول ارتوپدیک

این نوع تشک ها با کیفیت بالایی تولید می شوند و به همین دلیل هم دوام و طول عمر بالایی دارند , تشک های فول ارتوپدیک تهیه شده از فوم لاتکس هستند که از مشکلات ستون فقرات و کمردردها پیشگیری می کند .

انعطاف پذیری این تشک ها بی نظیر است , شما می توانید میزان سفتی یا نرمی آن را تعیین نموده و کالایی مطابق با نیازتان تهیه فرمایید .

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی