فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

دیسک کمر یکی از بیماری های شایع است که عدم توجه و درمان آن سبب ایجاد مشکلاتی جدی شده و زمین گیر شدن شخص را در پی خواهد داشت , دیسک کمر ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد یکی از این دلایل بلند کردن اجسام سنگین است , گاهی افراد اقدام به جابه جایی و بلند کردن اجسام سنگین می کنند که درد کمر و دیسک را برای شخص به همراه خواهد داشت . یکی دیگر از این دلایل عدم توجه به بستر خواب است , اغلب افراد تصور می کنند خوابیدن برروی زمین و تشک های سفت برای سلامت بدن مفید است و کمردرد های آنان را تسکین می دهد اما در واقع این طور نیست چاره کار استفاده از تشک های طبی هماهنگ با بدن است .

تشک طبی

تشک های طبی طبق استاندارد هایی ساخته می شوند که باعث حفظ سلامت جسم شما و راحتی شما به هنگام خواب می گردد , تشک های طبی تاثیر قابل توجهی در کاهش و یا حتی درمان بیماری های عضلانی شما خواهند داشت . سعی کنید تشکی مناسب با سن و قدتان تهیه فرمایید .

تشک های طبی استاندارد به طور کلی دارای ویژگی هایی هستند :

·        تشک های طبی ارتفاع مناسبی دارند :

ارتفاع این نوع تشک ها بسیار مهم است و لازم است که قطر مناسبی داشته باشد , یک تشک استاندارد کمی از سطح تخت بالا می آید , تشک هایی با ارتفاع کم سفت هستند که اصلا مناسب نیست .

·        تشک های طبی نه سفت هستند و نه نرم :

تشک های خیلی سفت همان معایبی را دارند که تشک های نرم دارا هستند , قبل از خرید یکبار آن را امتحان کنید اگر روی آن احساس راحتی کردید می توانید آن را تهیه فرمایید .

·        تشک های اسفنجی فنری تشک های طبی مناسبی هستند :

متریال اصلی تشکیل دهنده این نوع تشک ها اسفنج است و به اندازه کافی نرم هستند , این نوع تشک ها بهترین تشک طبی موجود در بازار هستند .

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی