فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

خرید انواع تشک

با وجود انواع مختلفی از تشک ها انتخاب تشکی مناسب و با کیفیت سخت شده است , اطلاعات کافی در این زمینه می تواند کمک کننده باشد .

تشک را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز تهیه فرمایید , البته قبل از آن می توانید تمامی سوالات خود را از فروشنده بپرسید و با اطلاعاتی جامع دست به خرید بزنید . فروشگاه های معتبر با گارانتی اجناس و کالای خود شما را در انتخابتان مطمئن تر می کنند , اما اگر کالای خود را از شرکت های تازه تاسیس شده و بی نام و نشان تهیه کردید انتظار کیفیت بالایی را نداشته باشید چرا که بعضی از این شرکت ها اقدام به صدور گارانتی های فاقد اعتبار می نمایند .

از آنجایی که این نوع تشک ها نسبت به تشک های سنتی گران قیمت تر هستند پس در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید , با چند راهکار ساده می توانید عمر این لوازم کاربردی را افزایش دهید :

افزایش دوام تشک

1.  برای تشک خریداری شده کاور و محافظی تهیه کنید , کاور های ضد آب مانع از نفوذ مایعات در آن می گردد و از لک شدن تشک جلوگیری می کنند . کاور ها را می توانید هر چند وقت یکبار بشویید و گرد و غبارهای آن را تمیز کنید .

2.  تشک را هر از چند گاهی جارو کنید به این ترتیب پوست های مرده روی آن و آلودگی های سطح تشک پاک می شود .

3.     تشک را هر  چند وقت یکبار سروته کنید و به صورت مدام از یک طرف آن استفاده نکنید .

4.  جنس فنری تشک موجب می شود که کودکان با پریدن روی آن بازی کنند , مانع این کار شوید زیرا هم تشک دچار ایراد می شود و هم ممکن است خود کودک آسیب ببیند .

5.  مراقب باشید سطح تشک دچار پارگی نشود زیرا این پارگی سبب بیرون زدن فنرها و فوم های تشک می گردد .

6.  و در پایان هم سعی کنید تشکی متناسب با وزن و قد خود خریداری نمایید . در ضمن تشک حتما باید سایز تخت خواب باشد , این کار مانع از ساییدگی محافظ تشک می گردد .

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی