فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

عمر مفید یک تشک

تشک های تخت خواب چندین سال است که جایگزین تشک های سنتی قدیمی شده اند , تشک هایی که امروزه تولید می شوند باعث بروز مشکلاتی شده اند . علت اصلی بیماری هایی چون کمردرد ها , باز شدن مهره های ستون فقرات , کوفتگی بدن و .. استفاده از تشک نامناسب یا اتمام عمر مفید آن است .

این نوع تشک ها با قیمت نسبتا بالایی تولید می شوند به همین دلیل هم لازم است با به کارگیری روش هایی طول عمر مفید آن ها را افزایش دهیم .

تصوراتی غلط در این باره وجود دارند که طول عمر تشک ها بسیار طولانی است و به همین دلیل هم احتیاجی به مراقبت و نگهداری ندارند و مدت زمان زیادی می توان از آن ها استفاده کرد , این باور نادرست باعث می شود که بسیاری بدون تعویض تشک خود سال های زیادی از آن استفاده کنند و همین هم علت اصلی مشکلات عضلانی و بدخوابی هاست .

برخی هم بلعکس گمان می کنند هر دو سه سال یکبار بایستی تشک خود را تعویض نمایند , تشک را در حالی که هنوز کارایی دارد عوض کرده و هزینه ی اضافی بابت آن پرداخت می کنند .

در واقع طول عمر مفید یک تشک به عواملی چون : جنس و کاربرد آن بستگی دارد .

·        عمر مفید تشک طبی

تشک های طبی با کیفیت بالایی ساخته می شوند به همین دلیل هم دوام بالایی دارند , طول عمر این تشک ها به طور متوسط 8 سال است .

·        عمر مفید تشک فنری

تشک های فنری در مقایسه با تشک های فنری طول عمر کمتری در حدود 4 تا 6 سال دارند , دلیل این امر کیفیت پایین تر آن هاست .

و اما تشک هایی که برای کودکان تهیه می شود طول عمری در حدود 2 تا 5 سال دارند چرا که اغلب کودکان بر روی تخت خواب خود بازی می کنند و همین هم موجب کاهش دوام آن ها می گردد .

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی