فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

نگهداری از تشک

نگهداری تشک به عنوان یکی از لوازم مهم در منزل اهمیت دارد چرا که این کالا حدود 7 تا 10 سال طول عمر دارد اگر در کمتر از این مدت کارایی داشت به این معنا ست که شما در نگهداری از آن موفق عمل نکردید .

پس از خرید تشک لازم است به نکاتی توجه نمود :

·        تشک را متناسب با بدن خود تهیه کنید :

تشک تهیه شده باید دقیقا براساس وزن و هیکلتان انتخاب شود , تشک هایی که تاب تحمل وزن شما را نداشته باشد زودتر خراب می شود و کارایی خود را از دست می دهد .

·        تشک های یونولیتی :

این نوع تشک ها طول عمر و دوام پایینی دارند پس زمانی از آن ها استفاده کنید که مدت کمی به تشک احتیاج داشته باشید .

·        تشک های طبی :

تشک های طبی یکی از تشک های کاربردی در بازار است , قبل از خرید می توانید با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید . تشک های طبی بنا به سن شما و نوع بیماریتان مناسب است .

·        مانع از بازی کودکان روی تشک شوید :

بازی کردن و بالا و پایین پریدن روی تشک موجب خرابی فنرها و شکستن چوب تخت خواب می گردد به این ترتیب طول عمر آن را به شدت کاهش می دهد .

·        تشک را زیر و رو کنید :

هر چند ماه یکبار تشک را جابه جا کنید و سر و ته آن را تعویض نمایید , ماهی یکبار نیز می توانید تشک را زیر رو کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید .

·        فنرهای تشک بسیار مهم هستند :

تشک ها به صورت فنرهای به هم پیوسته و ناپیوسته تولید می شوند , تشک های فنر پیوسته فنر کمتری دارند . هر از چند گاهی آن ها را کنترل نمایید .

·        از تمیز کردن آن غافل نشوید :

تشک ها را به صورت منظم ماهی یکبار تمیز کنید ,ابتدا روی آن ها را جارو بکشید و سپس با موادی چون جوش شیرین بوی بد و آلودگی ها را از بین ببرید .

 

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی