فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تمیز کردن تشک تخت خواب

یکی از کالاهای ارزشمند به جهت آسایش و آرامش در خواب تشک می باشد به همین جهت هم نگهداری از آن اهمیت زیادی دارد , هرچند وقت یکبار تشک باید به طور کامل تمیز شود و گرد و غبارها و آلودگی های سطح آن زدوده شود در این مقاله قصد داریم طریقه ی صحیح تمیز کردن تشک تخت خواب را به شما آموزش دهیم .

· مرحله اول جارو کشیدن تشک است , تمام سطح تشک را به وسیله جاروبرقی جارو کرده و پوست های ریز و گردوخاک را از روی آن جمع آوری می کنیم این کار را می توانید با فرچه های جاروبرقی انجام دهید . دقت کنید که تمام سطح تشک را جارو کرده باشید .

· در صورتی که لکه ای بر روی تشک مشاهده کردید سریعا به رفع آن اقدام کنید , اگر لکه هنوز خیس است دستمال تمیزی را برداشته با آب سرد خیس کرده و روی قسمت مورد نظر بکشید به هیچ وجه دستمال را با فشار بر روی لکه نسابید چرا که موجب نفوذ لکه و مایعات به لایه های زیرین می گردد . برای رفع لکه های قدیمی و آلودگی های تشک می توانید از محلول رقیق شده ی مایع ظرفشویی و آب اکسیژنه استفاده کنید . پس از اتمام این مرحله می توانید با دستمال تمیز تمام سطح تشک را از این محلول پاک کنید .

· تمیز کردن تشک تخت خواب به میزان زیادی به جنس آن بستگی دارد , همواره دقت کنید که محلول های پاک کننده به سطح فوم تشک نرسند , در موارد متعددی می توان از جوش شیرین هم استفاده کرد . جوش شیرین ضدعفونی کننده ی خوبی است و لکه ها و بوی نامطبوع تشک را از بین می برد , جوش شیرین را بر روی تشک ریخته به مدت 30 دقیقه صبر کرده و سپس به وسیله جاروبرقی سطح تشک را از جوش شیرین پاک کنید .

· در پایان هم پنجره ها و در اتاق را باز بگذارید تا تشک خشک شود .

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی