فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک نوزاد

تشک نوزاد

از آنجایی که نوزاد مدت زیادی را در خواب سپری می کند می توان گفت واجب ترین و مهم ترین جزء سیسمونی تشک و کالای خواب نوزاد است .

هنگام خرید تشک نوزاد آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است جنس آن است, تشک نوزاد باید از الیاف و پارچه های ضد حساسیت تولید شده باشد و جنس آن نرم و راحت باشد .

برخلاف تصور خیلی ها تشک نوزاد باید سفت باشد , تشک های نرم به هیچ وجه مناسب نوزاد نیستند زیرا با فرو رفتن بدن و گردن در داخل تشک مشکلاتی را برای استخوان های نوزاد به وجود می آورد . بدن نوزاد انعطاف پذیر است و به همین دلیل هم روی تشک های سفت احساس راحتی بیش تری می کند .

یک تشک خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تشک نوزاد را بر اساس نوع و سایز تخت خواب انتخاب کنید در خرید یک تشک خوب موارد زیر نقش دارند :

جنس تشک

همانطور که قبل تر هم گفتیم نوع جنس تشک نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است , جنس آن می تواند از اسفنج و یا فنر باشد . میزان تراکم اسفنج در تشک های اسفنجی میزان سفتی و یا نرمی آن را تعیین می کنند به همین دلیل هم مهم هستند و اما در تشک های فنری , نوع فنر به کار رفته و تعداد آن هاست که مهم است .

راحتی تشک

تشک های راحت خوابی رویای و راحت را برای نوزاد به ارمغان می آورد پس در انتخاب این کالا در درجه اول به راحتی آن دقت کنید . یک تشک راحت تشکی است که حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده قرار می دهد بنابراین فشاری به کمر و گردن نوزاد وارد نمی شود .

دوام تشک

آنچه که دوام تشک را افزایش می دهد کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن هاست , هراندازه تشک مرغوب تر و با کیفیت تر باشد دوام بیش تری خواهد داشت و البته که قیمت گران تری هم دارد اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد .

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی